Ni trossos, ni farinetes. S.O.S

Teòricament poden menjar de tot.

kukilus
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Ni trossos, ni farinetes. S.O.S

dc. març 26, 2014 9:11 am

Bon dia!
Els meus nens encara mengen farinetes ja que fins fa uns dies es negàven a menjar a trossos. He de dir que entre àpats si que mengen alguna galeta o palito i masteguen sense cap problema.
Fa uns dies que a migdia reclamen el que nosaltres mengem i els hi donem una mica abans de la seva verdura. L'esmorzar i el sopar fins ara éren farinetes i ells menjàven ben a gust. Ara hem arribat a un punt que no volen més farinetes (ho entenc perfectament) però és que tampoc les volen substituir per trossos. Per dinar no tenen cap problema per menjar trossos, el problema és l'esmorzar i el sopar que ara ja no volen ni farinetes ni trossos. Però això no és tot. Tenim un gran problema amb la llet. Des de ben petits van deixar el biberó (voluntàriament) i ara si els hi trec les farinetes no sé com fer que beguin llet. He provat biberons de diferents formes, tetines, materials....i res, que no volen llet al biberó. En un got tampoc volen perquè s'ennueguen amb molta facilitat. He de dir que aigua sí que en beuen en biberó sense cap problema (té tela la cosa...). Però llet ni parlar-ne! Ni sola, ni amb cereals, ni de soja,....res de res.
Arribats a aquest punt he de dir que estic força desesperada perquè ja no sé com fer que mengin sigui el que sigui.
Algú ha passat per una situació semblant??
Accepto idees, suggeriments, trucs....el que sigui!!! Jejeje
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 686
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Ni trossos, ni farinetes. S.O.S

dc. març 26, 2014 9:54 am

Hola!

Si no ho llegeixo malament al ticker, els teus petitons tenen uns 14 mesos, no? Ho dic perquè a aquesta edat ralenteixen una mica el creixement i passen per una etapa que no mengen tant. Potser si mengen pa entre els àpats després no soparan tant. Un altre tema és que no mengin res de res, però pel que dius, el problema sol ser al matí i a la nit.

Els dónes llet de vaca o adaptada? Pots donar-los llet en un bol amb cereals, o amb galetes petitones. Si mengen iogurts i formatge, ja és una altra manera que obtinguin el calci que necessiten. Una altra idea és que beguin la llet amb una canya, que estrenin algun got que els pugui cridar l'atenció de fora, fins i tot un got adaptat.

I encara se m'acut si esmorzeu alhora. En el meu cas, com que jo esmorzava llet amb pa torrat i/o galetes, la meva filla de seguida va voler fer com jo. Clar que el tema llet no em preocupava perquè feia LM, i la llet de vaca no és pas que li agradi gaire (cacaolats a banda).

A veure si et donen més idees i alguna et funciona.
Imatge

Imatge

Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dc. març 26, 2014 10:18 am

El meu nen te 26 mesos i fa cosa d'una setmana que li he substituit el bibero d'abans d'anar a dormir per un got i molt be. El que vam fer va ser anar a comprar el got tots dos, aixi li va fer més gracia.
Jo entre semana li dono la papilla amb un vol i el cap de setmana cereals, aixi varia una mica.
kukilus

dc. març 26, 2014 11:05 am

Airin Tenen quasi 16 mesos. Ara estem amb la llet de Puleva peques crecimiento (la que ve en un brick com la nostra). Ja he provat d'esmorzar plegats i no hi ha manera...cosa extranya perquè a migdia sí que els hi crida l'atenció el nostre menjar. Amb un vas també he provat i s'ennueguen. Em falta provar amb canyeta a veure si així els hi fa mes gràcia tot i que penso que el problema es que no volen llet i ja està. Gràcies pels teus consells!!

Tutty Gràcies a tú també pels consells! Tal i com li he dit a la airin, amb el got s'ennueguen.

Que difícil és tot plegat! Jejeje
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
efidu
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 2:53 pm

dc. març 26, 2014 12:24 pm

Bon dia, sé de què parles... el meu petit ara té 26 mesos, però des dels 7 mesets (més o menys) va dir que el biberó me'l prengués jo (amb la llet és clar, que com dius amb aigua se'l prenia sense cap problema). Primer li donàvem la llet amb cullereta (no vegis kina feinada) però també va dir prou i al final el pediatra ja ens va dir que si menjava iogurts, petits i formatges no patissim (i per sort li agraden molt). Com que a la nit no volia tampoc ni llet ni farinetes vam començar a donar-li verdures ben aviat... i peix, sopes... Molta sort i paciència que ja ens cal a vegades!
kukilus

dc. març 26, 2014 1:35 pm

Efidu gràcies per la resposta! Intentarem que vagin menjant a trossets. Anirem provant cada dia cosetes diferents a veure si al final s'animen i comencen a menjar amb ganes jejeje

Nime
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm

dc. març 26, 2014 1:38 pm

Nosaltres la llet fins fa res tampoc la volia sola de cap manera, ara hem aconseguit que en begui (i no vegis amb quines ganes) de la sencera de Pascual de tota la vida i amb un got d'aquests amb nanses, jo crec que és qüestió d'anar provant fins que trobis què els agrada :P
Imatge
kukilus

dc. març 26, 2014 2:42 pm

Nime Aquesta és una altra idea que em ronda pel cap, provar una llet de les nostres. Seguiré informant! Jejeje

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: