Lactància perllongada

Teòricament poden menjar de tot.

rundi
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Lactància perllongada

dc. març 26, 2014 12:10 pm

Hola noies,
El meu fill té 18 mesos i seguim amb el pit. Fa uns cinc mesos aproximadament vaig deixar de prendres les vitamines i ara em noto molt cansada. Les que seguiu amb lactància en preneu?

Gràcies!
Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Lactància perllongada

dc. març 26, 2014 1:52 pm

Perdona, però quines vitamines dius que et prenies? Jo porto 3 anys donant el pit i ningú m'ha dit de prendre vitamines.
M'agradaria saber-ho, perquè sí que he tingut èpoques dures donant el pit i sentint-me esgotada, però creia que era normal.
tristantao
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

dc. març 26, 2014 2:24 pm

A mi el que m' ha passat a la lactància de les dues nenes, la petita encara prenc pit i moooolttt (16 mesos), és que m'ha baixat moltíssim el ferro i la meva dra m' ha receptat un suplement, Ferro sanol i ho he agraït moltíssim perquè anava molt cansada.
A lo millor, t'aniria bé fer una analítica per a que et mirin els nivells de ferro.
rundi

dc. març 26, 2014 2:32 pm

Hola,
Em prenia les Gestagyn Lactancia. Si, em sembla que m'aniré a fer analítiques...
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm

dc. març 26, 2014 2:33 pm

Rundi, jo et recomanaria una visita al metge de capçalera i que et fes analítiques. Pot tenir a veure o no amb la lactància però està bé comprovar que estiguis bé de tot.

En teoria durant la lactància s'ha de prendre un suplement de iode. A vegades es donen suplements de més coses però no sé si és realment necessari (em refereixo en general, després cadascú pot tenir unes necessitats concretes...)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

dc. març 26, 2014 5:40 pm

El meu té casi 3 anys i sempre m'he pres natalben lactancia i m'ha anat perfecte! Tenim un desgast i unes vitamines ens va bé!
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

dc. març 26, 2014 9:36 pm

jo soc un desastre!! No recordo mai de prendre'm el suplement de iode. De fet com que em trobo bé no me'l prenc (el cansament que arrossego l'atribueixo al fet de tenir dos nens petits, no per la lactància!).

Si no et trobes bé demana al metge de capçalera una analítica,
rundi

dj. març 27, 2014 8:52 am

Sí, atribueixo gran part del cansament a tenir dos nens petits, treballar i anar de cul tot el dia, però em faré l'analítica perquè estic que no tiro i em costa moltíssim activar-me pels matins... i en canvi per les nits caic a la que m'assec al sofà...
marteta75
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

ds. març 29, 2014 7:59 am

Jo mai m'he pres res! potser em compraré algun suplement, tot i que a mi m'han fet recentment analítiques i m'ha sortit tot estupendu! Vaig molt cansada però és més per les nits i la feina (crec). Igualment fem molta teta al vespre i nit però durant el dia com no hi sóc mai doncs no en fa!
Imatge
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dc. abr. 02, 2014 1:31 pm

Doncs jo al principi de la lactància, diria que els 6 primers mesos, sí que em vaig prendre les de natalben lactancia, crec.... no ho recordo bé... però des de llavors res de res!
Bé, ara estic embarassada de nou i em prenc les de gestagyn embarazo que són molt completes, però la Berta ja va cap als 3 anys i sempre m'he trobat bé...
retalls
Contacta:
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm

dl. abr. 07, 2014 9:02 pm

rundi ha escrit:Hola,
Em prenia les Gestagyn Lactancia. Si, em sembla que m'aniré a fer analítiques...

Jo em prenia les mateixes i ja n'estava farta de gastar-me els diners i notra-me igual de cansada... Entre la feina, la nena, etc. Vaig morta. I com m'aprimava i m'aprimava vaig anar a fer-me analítiques.

Així que res, estic sanissima, o sigui, cansament i prou...

Fes les analítiques i ells et diran si et falta alguna cosa o no.

petons i ànims!

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: