Gelatina, als 12 mesos???

Teòricament poden menjar de tot.

Nubuis
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Gelatina, als 12 mesos???

dv. abr. 18, 2014 9:05 am

Hola!

Tinc una nena que acaba de fer fa poc els 12 mesos. És intolerant a la proteïna de vaca, i ens han comentat a la llar d'infants que li podríem donar de postres gelatina. Li ho vam comentar a la pediatra i no li va fer molta gràcia, ja que diu que no alimenta... És una nena de baix pes i talla, tot i que ens és bona menjadora. La gelatina seria per donar-li de postres, alternant-la amb dies que de postres faria fruita... Li hem deixat tastar la gelatina i li agrada molt!

El nostre dubte és... cada quan li donaríeu gelatina? Ens fa por que dugui massa sucre i no sigui adequat... però també té coses bones i ho és er a la formació de cartílags, per exemple... Algú de vosaltres en dóna amb regularitat als seus petits?? GRàcies!!!
Vesnà
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Re: Gelatina, als 12 mesos???

dv. abr. 18, 2014 10:04 am

Hola!!

Jo a casa no n'he comprat mai, però a cals avis i a l'escoleta n'ha menjat algun dia de postres. Suposo que, de tant en tant, no fa mal, però el sucre tampoc no em fa el pes.
El que sí que fem, ocasionalment, és fer postres amb gelatina, sense sucre. No tenim gaire repertori, però suposo que buscant, se'n poden trobar de ben bones. Per exemple, no sé si amb suc de fruita i làmines de gelatina quedaria bé...
Nosaltres fem tipus petit suisse casolà amb maduixes i ma mare en fa un amb plàtan, una mica de nata líquida sense sucre i gelatina neutra que el nen xala que dóna gust.
Si algú té alguna recepta interessant...
:-()-)
Vesnà l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 18, 2014 1:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
xirimoia
:: granota
:: granota
Ubicació: Girona
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm

dv. abr. 18, 2014 11:57 am

M'interessa! Jo no li he donat mai gelatina justament pel sucre, però si es poden fer postres casolanes sí que n'hi donaria!
ada_bcn
Entrades: 918
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

dv. abr. 18, 2014 1:35 pm

Ara no sé quina marca és però venen gelatines sense sucre, ma germana en compra i és la que dón a les nenes, crec que la compra al mercadona però ara tampoc ho sé segur
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

ds. abr. 19, 2014 7:58 am

anava a dir el mateix que l'Ada, en venen sense sucre, sigui a grans superficies o en herboristeries.
la meva petita també és intolerant a la proteïna de vaca i fa molts anys que en menja amb molta regularitat alternant amb iogurt d ecabra que si que el tolera.
sort!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

ds. abr. 19, 2014 8:57 am

Jo li faig les gelatines amb la nena, amb suc de fruita natural (la que se'ns fa més madura) i amb gelatina neutra (del royal). No li afegeixo gens de sucre i la petita se la menja molt i molt bé
Nubuis
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

ds. abr. 19, 2014 11:17 am

Moltes gràcies!!!!

De fet, busques googlelitzant si és bo o no això de donar gelatina als més petits i trobes una d'opinions ben dispars... Miraré de comprar-li'n sense sucre (us referiu a les light??) i a l'estiu, que tindré més temps, a veure si li'n fem de naturals... :ok:

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: