Ja no sé què fer: menja poquíssim

Teòricament poden menjar de tot.

Mara17
:: dragona
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Ja no sé què fer: menja poquíssim

dc. jul. 09, 2014 9:44 pm

El meu home ja me n'ha fet un, però no tinc temps, perquè ara que dormen és quan treballo, fins a les tantes... així que no em queda gaire marge per escriure-hi. :ufs:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
PALME
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

ds. jul. 19, 2014 8:50 am

Siiii, fes un blog!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

ds. jul. 19, 2014 6:01 pm

Vinga que ja som dues les que te'l demanem, jejejeee
Mara17

dg. jul. 20, 2014 6:48 pm

M'hi hauré de posar. De debò que m'agradaria molt i tinc moltes idees al cap, però com que treballo de nit a casa plego de treballar entre les 2 i les 4 de la nit... no tinc gaire marge de maniobra! :miko: :miko: :miko:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dl. ago. 04, 2014 7:16 pm

Hola a totes!!Jo tinc un nen de 30 mesos que quan es la hora dels apats li he de donar encara el menjar jo, no sempre, ja que quan algo li agrada molt menja ell sol. Com ho heu fet vosaltres perque menji sol?.
El gener serem un mes, i clar no podre estar amb el bebe i el gran, que potser canvia i d'aqui el gener ja menjara sol.
Mara17

dt. ago. 05, 2014 12:30 am

No donar mai el menjar. :ok: Prova-ho. Mengeu plegats? Tu menges mentre ell menja?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dt. ago. 05, 2014 7:18 am

Ara que no va a la guarderia dinem junts, a sopar ell menja una mica abans.
Tinc por que si no li dono jo es quedi sense menjar
Mara17

dt. ago. 05, 2014 2:54 pm

No hi perds res per provar. Ho pots fer en moments que no s'ho esperi. Dóna-li algo mentre cuines (els meus sempre venen a rapinyar bastonets de pastanaga o el que hi hagi) i a veure què fa. És normal, està acostumat que li donin el menjar. Molts reclamen fer-ho sols (acabo de venir d'un post que ho explicava la mare), però d'altres no. Sort!

Ah, i per un dia que no mengi, cap problema, eh? No pateixis!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

dt. ago. 26, 2014 11:53 am

Hola noies....Aqui una altra mare desesperadiiiiissima amb la seva petita de 17mesos. La meva petita sempre ha sigut un horror per menjar!!
El que passa es q dun temps cap aqui la cosa empijora. No ha volgut mai bibes, i totho fem en cullera... Les papilles sempre li hasde donar distreta i mai menja mes de 180... Els trossos no els vol ni veure...tret de palets, galletes o patattes...tot li fa fastics, la truita com a molt menja un trosset, el pernil i formatge no els ha volgut tastar mai, i aixi podria seguir fins l'infinit. De pes va molt malament. Fa 9 kilets peladets...
Me llegit el llibre de mi niño no me come i similars i tot i q tranquilitzen, no me treuen l'angoixa q passo amb cada menjada ;(
En fi... Sento la xapa que us he pegat pero ja m'he desfogat!!!!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Ubicació: Girona
Entrades: 584
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm

dj. oct. 16, 2014 12:27 pm

Noies, ja fa mig any que vaig obrir aquest fil. Ara el xic té dos anys, segueix essent molt mal menjador i que em té desesperada. Ja fa molt temps que els àpats els fem conjuntament. El meu xic mai va menjar farinetes ni gaires triturats, així que mai li ha costat menjar sòlid i aviat vam deixar de fer menjar especial per a ell. A casa fem un esforç per menjar sa i una mica de tot. El dinar el fa a l’escola bressol, però seguint el menú de l’escola, intentem que el sopar sigui sa i variat. Però no ho aconseguim. Jo pensava que si li anava presentant el menjar, encara que d’entrada el descarti, amb el temps acabaria provant coses noves i menjant més variat, però té 2 anys i no avancem.

Gairebé no menja verdura, únicament el dia que li faig ben trituradeta amb cuscús, o crestes de verdura al forn (no veu la verdura) o camuflada en una pizza casolana... El peix, ni de conya!!! Només colen les croquetes de bacallà que fa la meva àvia (boníssimes), o les “varitas de pescado” aquelles de la sirena. Tampoc li agraden els llegums...etc. Vaja, que en general el seus aliments són bàsicament: hamburguesa, croquetes, salsitxes, sopa, pasta...formatge, iogurts... poca cosa més.
Gairebé ni esmorza, des que va deixar de fer la teta del matí (jo era a treballar) que no menja res. Ara he canviat d’horari i sóc a casa al matí, però tampoc fa pit i no esmorza. Sol demanar torradetes amb philadelphia (li encanta el philadelphia), però rasca la philadelphia amb el dit i no es menja la torrada :-(

La fruita li dono per berenar, i més o menys la menja bé, però estic agobiada perquè menja molt poc sa i variat, i a sobra sempre ha sigut de menjar molt poc.

Sé que em repeteixo amb el tema...jo creia que amb el temps aniríem millorant però com més gran es fa més tossut és i més costa convenç-se’l que provi coses noves.
Agrairia qualsevol consell... o fins i tot idees de receptes! Estic desesperada!!
Imatge
Imatge
miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

dj. oct. 16, 2014 1:56 pm

Hola a mi em passa el mateix xo va a dies.. e . preocupaba bastant fins k el pediatre em va dir no mengen cada dia igual influeixen moltes coses i a diea k menja molt d altres no
rosa35
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dj. set. 15, 2011 5:58 pm

dj. oct. 16, 2014 2:05 pm

Novella, i a l'escola menja?
perquè el meu nebot no menjava res a casa i a l'escola si, a poc a poc pr menjava, ara ja té 7 anys i ja en fa un parell que menja més coses pero fins fa re es limitava a menjar macarrons sopa i pit de pollastre arrebossat.

Jo en tinc un de 17 mesos i fins ara ha menjat be pero ara comença a preocupar-me, no vol verdura, i de la resta te dies.

He començat a llegir el llibre del Carlos Gonzalez, Mi niño no me come, de moment he llegit que els nens tant petits no necessiten grans quantitats i que ells mateixos es regulen.

però és inebitable no preocupar-nos.

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::