Consells per destetar.

Teòricament poden menjar de tot.

Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Consells per destetar.

dt. juny 17, 2014 3:09 pm

Hola,

Fa un parell de setmanes que la petita (2 anys 2 mesos), l'he portat a l'habitació amb la seva germana gran. La qüestió és que he acabat dormint al seu llit per l'alta demanda de teta. Esta quasi tota la nit enganxada. Cosa q abans eren 2-3 cops. Estic agobiada i no ser per on agafar el tema. Per aquest motiu he decidit destetar-la.
Si us plau, experiéncies o consells.
Gràcies.
Imatge
Imatge
mar36
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

Re: Consells per destetar.

ds. jul. 19, 2014 11:30 pm

Jo vaig fer no oferir no negar
Estava molt agobiada i de cop i volta van deixsr demanar.
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
rkl
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

dl. jul. 21, 2014 7:08 pm

Hola!
La meva nena té 16 mesos, el deslletament ha sigut per dues causes: el meu embaràs i que quan hi era qualsevol excusa era bona per estar al pit, la majoria de vegades cansament o son. Al final tot es resumia a la teta, i ja no he pogut més.
Fa uns mesos vam treure el pit de nit, i la veritat és que va ser més dura la "preparació" de com ho farem que fer-ho. Vam fer servir canvi d'hàbits: vam substituir teta per vas de llet, un conte del papa i a dormir. I de dia doncs va ser fa una setmana, dir que "no" i distreure-la. Ni "pupa" ni "no oferir, no negar", si es que jo no oferia, era ella que volia... Hem tingut algunes marranades fortes però portem una setmana i el que ha passat és: que m'abraça molt, em fa molts petons, és capaç de dormir-se als meus braços i em fa molta il.lusió. Fa una setmana era jo i teta, ara sembla que és capaç de relaxar-se amb mi i ens abracem molt!
Sí que és cert que tinc peneta, que quan ha fet marranada li hagués tret el pit, em passat una etapa molt bonica i sap greu dir-li adéu. Però alhora, tant contenta!
D'aquí a uns mesos torno a alletar, i no volia que la nena patís i jo no volia fer tàndem.

Ànims, amb el dormir i amb el pit he vist clarament que el més important és que ho tinguem clar, demostrar amb la nostra actitut que n'estem segurs i llavors és qüestió de dies (pocs dies). Si dubtem, merda...ja l'hem pifiat!
marteta75
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

dt. jul. 29, 2014 9:57 pm

Betth,
jo tinc un nen de 23m i estic com tu. Ell em veu poc i a la que em veu a la tarda vespre vol teta. Si jo no hi soc l'adorm el pare i costa més però s'adorm però si hi sóc l'adormo amb pit. I a partir de la 1 fem collit i teta a demanda.
Rkl m'ha servit el teu escrit pq jo a vegades ofereixo però generalment és ell que demana tetaaaa i a la nit lo de no oferir no negar no serveix gaire, que estan mig adormits i no estan per mandangues.
Intentaré això de canviar d'habits, del got de llet, a veure si funciona. A mi durant el dia m'és igual si en vol, és més per la nit que m'gradaria que es pogués dormir sense estar pendent de quan arribo per fet teta!
Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Ubicació: Girona
Entrades: 584
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm

dc. jul. 30, 2014 11:40 am

Us seguiré d'aprop! Tinc un nen de gairebé 22 mesos que fa mooooolta teta! Dia i nit (fem collit). Aquests dies de vacances m'ha agobiat una mica i tot! A més aquest mes ha estat mogut (vaig saber que estava embarassada i uns dies després vaig patir un avortament espontani) i en algun moment de tot plegat vaig tenir sensacions de no poder més. Fins fa 4 dies, mentre cercàvem embaràs, encara em veia alletant durant l' embaràs i fent lactància en tàndem, però ara no ho tinc gens clar. Segons el ginecòleg hem d'esperar uns 2 mesos a tornar a cercar i crec que m'agradaria deslletar. Però no sé per on començar. Des de nadal que fem "no oferir no negar", però evidentment no ha funcionat gens però no el vull fer patir... Estaré al cas de les vostres experiències!!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::