Uuuff!! Desesperació amb els àpats

Teòricament poden menjar de tot.

pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Ubicació: Girona
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am

Uuuff!! Desesperació amb els àpats

dc. juny 25, 2014 12:32 pm

Feia molt temps que no participava al fòrum, tot i que he anat llegint-vos.
Ens trobem amb un problema amb el petit. Ja té dos anys i no menja res sòlid. Bé, esmorzar i berenar sí, però dinars i sopars res de res. Ara portem uns dies que ni triturat vol. Jo ho atribueixo una mica a la calor també, però no vol provar ni uns macarrons, ni un tall de carn, de peix o verdura.
Si fos per ell, s'alimentaria de llet, iogurts, pa, galetes i poca cosa més.
Hem intentat fer gradualment trossets, però no vol ni provar-ho. Només veure-ho al plat, ja l'aparta... No sabem què fer. És cert que el pa amb tomàquet el menja, però ni menja pernil, ni formatge, i menys encara carn o peix...
També hem anat sempre de la mà amb la llar d'infants, i hem provat alhora de donar-li trossets, però ni així...
Amb el gran mai vam tenir problemes, per això suposo que aquesta situació ara se'ns fa una muntanya...
Si ens poguéssiu donar un cop de mà...... ?-) He llegit algunes entrades anteriors, però no he sabut veure la situació d'en Pau.
Sincerament ara ja ha arribat a un punt que només pensar que s'acosta l'hora dels àpats, m'entra una angoixa.......
1000 gràcies!!!!
Imatge

Imatge
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

Re: Uuuff!! Desesperació amb els àpats

dj. juny 26, 2014 12:43 pm

Hola maca!!!tinc dos nenes petites. La gran te 3 anys i mig i la petita 15 mesos.
La gran jo sempre havia pensat q era mal menjadora...pero va haver de neixer la petita per adonar-me del que es realment un nen malmenjador!!!

La petitona de 15 mesos menja malament des de ben practicament el primer mes!! Esta en un percentil 10.
Mai ha volgut bibes, i tots els apats son en papilla i cullera!! Sòlid no el vol ni veure, ni tan sols l'agafa amb la mà ni molt menys se l'aproxima a la boca!! I dents en te moltissimes! Pero es q no li dona la gana...pq pa, galetes i patates si q en menja i benbe q ho mastega pero no te cap tipus interes.
En això et cull dir q hi ha molta gent com tu...jo intento no agobiar-me...a la llarga mengen pero clar fins q no fan els 3 anys es un calvari!!
En fi, mooooolts anims q es faran grans igual!
trudis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 11:39 am

Re: Uuuff!! Desesperació amb els àpats

dv. juny 27, 2014 6:51 am

Ostres Patri! Sembla q hagi estat jo la q ha escrit el teu post. Tinc un petitó d 15 mesos q mai ha volgut bibi. Sempre amb cullera i fent les mil i una perquè mengés. Un calvari. Ara després d 15 mesos ja m.ho agafo bé. El nen està saníssim però és d poc menjar i si pogués es passaria el dia jugant passant dls apats. Estem al percentil 10, no sabem q és un percentil més alt. Noietes, ja menjaran millor més endavant!

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::