uns dies sense pit

Teòricament poden menjar de tot.

putxinellis
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dv. oct. 21, 2011 4:52 pm

uns dies sense pit

dg. ago. 24, 2014 10:14 pm

Hola a tothom!
Tinc un nen de 13 mesos que mama força sovint, tot i que menja molt de tot tipus d'aliments. Hauria d'estar alguns dies fora de casa i no sé si pot ser un problema per la producció de llet. No m'he plantejat encara desalletar i per això m'agradaria que pel fet d'estar separats un parell de dies, no fos un problema. Com ho veieu? M'he de treure llet jo? O 2/3 dies encara són pocs i no es notarà?

Gràcies!
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: uns dies sense pit

dl. ago. 25, 2014 9:40 am

hola! Pel que jo sé, sí que ho podeu notar, els dos. Perquè no en congeles? Així ni la teva producció dismunuirà ni el teu fill canviarà de llet... Sent pocs dies és una bona solució. Amb les tetines pot haver també rebuig (no sé si has provat mai de donar-li biberó) però pots provar de donar-li amb un gotet de plàstic o amb un bibi que tingui tetina d'aquella que s'assemblen més al pit.

:)
ikebana
:: tigre
:: tigre
Ubicació: Terrassa
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm

dl. ago. 25, 2014 2:52 pm

Putxinelis, segur que notaras que els pits els tens com a cantimplores si no et treus la llet. I desitjaras veure el teu fill per que et buidi els pits.
Si tens ocasió congela-la que et treguis, per que segur que t'en treuràs.
A la dutxa et pot anar bé, amb l'aigua calenta

Espero que vagi bé aquesta separació, i que el nano no et trobi molt a faltar...
Msita
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 2:29 pm

dl. ago. 25, 2014 3:55 pm

Putxinelis, jo viatjo per feina de tant en tant i la meva filla també fa molt pit. Fins ara lo màxim que he marxat són dues nits seguides.
A l'hotel em trec llet mínim dos cops (a la nit i al matí) i la llet la llenço perquè no la puc transportar. Així mantinc una mica la producció i no m'exploten els pits.
Quan torno, la nena està enfadada amb mi (pobreta, ja em sap prou greu marxar) però la teta l'agafa amb moltes ganes ;)
Al setembre em toca marxar 5 nits seguides, espero que poguem continuar amb el pit, sinó em sabrà molt greu
Ja diràs com t'ha anat!
Imatge
Imatge
putxinellis
Entrades: 44
Membre des de: dv. oct. 21, 2011 4:52 pm

dl. ago. 25, 2014 10:38 pm

Merci per les experiències!!! La veritat és que amb aquesta lactància no els he notar mai a punt d'explotar... Pero no m'arriscaré i faré servir l'extractor! Intentaré fer-li una visita la tercera tarda i aixi no es farà tan llarg! Ja us explicaré!

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::