Vaig de cul amb els àpats!

Teòricament poden menjar de tot.

mamajo
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

Vaig de cul amb els àpats!

dt. ago. 26, 2014 10:16 pm

Hola,
Tinc dos nens, d'1 i 4 anys. Tots dos mengen força bé, el petit millor que el gran, però. El meu dilema diari és què els faig de menjar!
Ja he comentat alguna altra vegada que, per motius de feina del meu home, estic quasi sempre sola amb els nens, i per tant, la feina diària de criar-los em pertoca a mi. No és que m'atabali amb els àpats, em considero una persona bastant resolutiva. Però és que al final em quedo sense idees per cuinar. Voldria saber si hi ha algun post en què s'hagi fet una mica de llistat de possibles plats, no cal dir que fàcils i ràpids de fer, només faltaria! Hehehehe
Moltes gràcies,
Mamajo.
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Vaig de cul amb els àpats!

dt. ago. 26, 2014 10:51 pm

Mira la web www.pequerecetas.com, a mi m'encanta!
laura_28
:: dofí
:: dofí
Contacta:
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am

dt. ago. 26, 2014 11:48 pm

mamajo sembla que hagi escrit jo jajajja tb sempre sola el meu home treballa moltes hores i els peques tenen 1 i 4 anys i tambe el petit menja mes que el gran jajaja

a veure quines ideas ens poden donar!! a mi em falta organitzacio de tot menjar, roba, feines llar...i temps per ells

a tu no se, pero em reclaman per tot...pero penso que de grans ja passaran de mi tothom em critica xq tenen mamitis com si fos una enfermetat!!

apa a per les ideas!
Marieta vola vola
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

dc. ago. 27, 2014 8:32 am

Mamajo i Laura-28, us he enviat un privat perquè veieu com ens organitzem a casa.
Takita
:: dinosaure
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5343
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

dc. ago. 27, 2014 11:03 am

Hi ha un post amb menús d'escola, que et pot donar algunes idees: viewtopic.php?f=98&t=15231&start=20 , tot i que jo, el que faig és intentar fer menús equilibrats una mica al meu criteri i, en funció del que mengen a l'escola, dissenyo els sopars i, quan cuino, intento fer racions de més.
mamajo
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

dc. ago. 27, 2014 9:24 pm

Hola,
Gràcies a totes per l'ajuda!
Ara m'ho miro tot i m'aniré confeccionant el meu propi menú.
Laura_28, reconforta saber que no estic sola... : lasito : A mi també em reclamen molt!!! :b-))) I el gran ha fet una regressió que no m'hagués imaginat mai!!! :ufs: I jo també penso que no me n'adonaré i de cop i volta tindré la sensació que passen de mi, que ja no em necessiten... :ufs:
En fi, paciència... :-o00m
Mamajo.

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::