Amb l'arribada de la germana, ha deixat de menjar!

Teòricament poden menjar de tot.

Lula1
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Amb l'arribada de la germana, ha deixat de menjar!

dv. set. 05, 2014 2:26 pm

Hola marones,

Estem desesperats, fa un mes va néixer la nostra petitona i l'arribada a casa no ha estat fàcil pel Max.

Us explico: el Max té dos anys i mig, quan vam arribar a casa després del naixement de l'Arlet (12 dies després, ja que va estar ingressada a Neonats per una infecció), tot semblava anar bé, tot i que hi va haver algun moment puntual de gelos, però dins de la normalitat d'adaptació a la nova situació. Tota la familia ens estàvem adaptant. Quan feia una setmana que estàvem a casa, es va començar a mostrar molt exigent, sobretot amb mi i amb el tema pit. Fem tàndem, i tot i que de quantitat el Max no en fa massa, a mi em molestava molt el fet de que quan demanava teti la demanava per ja, no tenia espera, encara que li expliquessis mil, vegades. Ara sembla que aquesta etapa ja l'hem superat. Segueix fent pit, però molt menys, i jo també li he marcat límits.

Doncs bé, ara estem en un altre punt: Ha deixat de menjar. El Max és un nen que sempre ha menjat malament, quan vam introduir l'AC ho vam fer a trossets directament, que provés el mateix menjar que fèiem per nosaltres, etc. És un nen que menja poca quantitat i molt poc variat, per què us feu una idea, no menja verdura, ni pasta, ni arròs, ni sopeta... Només menja salsitxes, hamburguesa, empanadilles (fetes a casa, i el seu pare li posa verdura a dins), croquetes de peix, de ceps, pastanaga.... La resta de coses no les vol provar. Doncs des de fa una setmana que cada vegada menja menys, fins al punt de deixar de fer algun àpat. Quan li poses el plat al davant et diu que no en vol i tot va per terra. Al principi ens hi enfadàvem però ara hem decidit no donar-li importància. És a dir, si no vol menjar, no passa res, el baixem de la taula i seguim fent com si no passés res, juguem amb ell, fem la migdiada, etc. Sabem que no ho està passant bé amb l'arribada de l'Arlet, i que sobretot està enfadat amb mi, i que utilitza el tema del menjar per fer-nos mal per què és el seu i el nostre punt dèbil. Per això hem decidit prendre aquesta postura, però jo tinc mil dubtes. Em fa por que es posi malalt si no menja, ja que és un nen que no va gens sobrat de pes. Em fa por que ens estiguem equivocant.

Alguna de vosaltres s'ha trobat en aquesta situació? Com ho heu gestionat? Ha durat molts dies? Què em recomaneu???????????? Noies necessito ajuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Amb l'arribada de la germana, ha deixat de menjar!

dv. set. 05, 2014 4:34 pm

El quim menja de tot i be pero quan va neixer la nora va estar dies menjant molt poc. Vam optar per no fer cas. A la revisio del mes de la nora li vaig comentar a la pedi que es la mateixa i ens va dir que era molt normal que per algun lloc els ha de sortir els nervis del canvi, que no fessim cas. Va durar un meset o dos i va passar. Fa angoixa pero si li doneu importancia sera pitjor.

el quim fa percentil 25...
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

dv. set. 05, 2014 7:56 pm

De pit sí q en pren? Jo tb estic fent tandem amb la gran d 27mesos i el petit d 3 setmanes, i la gran tb menja menys pq pren força pit, no molt sovint però quan s'hi posa xuma molta quantitat!
Imatge

Imatge

Imatge
Lula1
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

ds. set. 06, 2014 3:29 pm

De pit si que en fa, i si que és cert que menja menys per què el pit l'atipa més, però li vaig restringir el pit a després dels àpats, i encara menjava menys, fins al punt de deixar de fer algun àpat. Ahir va passar el dia amb un préssec i dues galetes, fins a l'hora de sopar que va menjar millor. El fet que mengi menys qüantitat no em preocupa, el que em preocupa és la negació a menjar. Espero que sigui una fase ben curteta...

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: