Recuperar les ganes de menjar de tot

Teòricament poden menjar de tot.

garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Recuperar les ganes de menjar de tot

dv. oct. 10, 2014 11:28 am

Bones!!

Tinc un fill de 15 mesos, que fa quasi un mes van operar. Degut a una complicació després, va estar en total una setmana i mitja ingressat, amb medicació, punxades, via..... Per ell va ser bastant traumàtic i encara està costant recuperar confiança i seguretat tot i que ja està molt millor.
El tema és que és un nen que menja sòlids des de molt petit i ho feia súper bé. Fins abans de l'operació, menjava pràcticament de tot, i súper bé. Però des de llavors les coses han canviat força. Menja, però no vol res del que li agradava... Només sopes, pa, plàtans, iogurt, pernil, formatge, suc de taronja... I poca cosa més. Fa pit, i està alegre i actiu, i no és que estigui agobiada, ja tornarà a menjar peix, cigrons, pasta... Jeje però m'agradaria si algú ha passat per això o semblant em doni idees de com fer-ho. Jo li vaig oferint igual però ni molt menys l'agobiaré. Sempre ha decidit ell com i quant menjar i ara no insistiré. Segurament és tot un procés, per això si algú ho ha passat me'n podria fer 5 cèntims jeje

Mil gràcies a tots i totes!

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::