Empatx??

Teòricament poden menjar de tot.

numa1982
:: zebra
Ubicació: Mallorca
Entrades: 1706
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm

Empatx??

dv. feb. 13, 2015 7:05 am

Bon dia!!!!

En Pau, el nostre nen que té gairebé 17 mesos, menja sòlids sovint (a vegades li fem triturats). El cas és que ahir va dinar estofat de vedella, que li agrada molt i a la tarda ho va vomitar gairebé sense mastegar i ha fet diarrea tres cops. No té febre ni res, només diarrea i el primer vòmit. Jo crec que és una indigestió, però com que mai li havia passat, volia saber la vostra opinió. A més, els avis m'estressen dient que és massa petit pels trossets (quan el pediatre em va dir que a partir de l'any, si no ho han fet abans, s'hi han d'acostumar).

Heeeelp!!!!
Imatge

ImatgeImatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Empatx??

dv. feb. 13, 2015 8:01 am

Hola,

jo esperaria a veure com passa el dia. És massa aviat per saber si era un empatx o hi ha alguna cosa més. El que si que crec, és que no van ser els trossos, si li fas petits petits, amb 17 mesos ja en pot menjar, i tant!!! Aviam com passa el dia, i després ja decideixes. Jo, per si de cas, avui li faria un dinar lleuger, per què tant si era empatx com si era alguna cosa més, li sentarà millor a l'aparell digestiu.

Ànims, que es pateix molt sent mare però és tan gratificant...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dv. feb. 13, 2015 8:21 am

Bon dia!

Numa tranquila per lo dels trossets, cada nen va al seu ritme, el meu gran no volia trossets, en canvi el petit desde l'any menja sencer.

Lo de la diarrea i vomits pot ser també una mica de gastro, és normal, actualment hi ha l'alerta de grip, tan pot ser intestinal com la de tota la vida de mocs i febre.
Si no té febre millor, i com t'ha dit la jellwill millor dieta un parell de dies, coses toves, i algún sobre tipus casenbiotic, symbioram o ultralevura.

Petons!
Imatge

Imatge
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

dv. feb. 13, 2015 8:43 am

Jo estaria mega tranquila pot ser un empatx en tota regla!! I lo dels trossets no ho deixis amb 17 mesos es prou prou gran!! La meva te 15 mesos i fa 2 k menja am trossets
Si no fa febre ni res jo no em preocuparia
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

dv. feb. 13, 2015 9:09 am

Hola,

Jo crec que també és aviat per saber si és empatx o algun virus que el ronda, diuen que la grip aquest any és molt intestinal. El que està clar és que no és culpa dels trossets, ni cas d'aquests avis alarmistes, estigues tranquil·la, el més important és que estigui ben hidratat i que vagi menjant el que toleri bé.
Imatge

Imatge

Imatge
numa1982

dv. feb. 13, 2015 9:17 am

Gràcies a totes!!! Segueix amb minidiarees però jo crec q està acabant de fer net. Ahir quan va vomitar estava amb mons pares i em van començar a estressar! La veritat és que ell, de trossets, en va començar a menjar als 10 mesos i mai havia passat res, però mons pares m'han fet dubtar. Ara l'he posat a dormir pq anit no ha descansat massa però està content i amb ganes de jugar!
Imatge

ImatgeImatge
numa1982

ds. feb. 14, 2015 9:07 pm

Misteri resolt: gastroenteritis aguda!!!! Ens hem quedat sense festa de Carnestoltes! Ara a fer dieta uns dies i llestos!
Imatge

ImatgeImatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

dl. feb. 16, 2015 3:51 pm

Pobret!! Ara ja millor?
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
numa1982

dl. feb. 16, 2015 9:04 pm

Millor, però està fluixet. Encara no té gana i no el vull forçar. Esper que la germaneta esperi a que estigui recuperat!
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::