L'esmorzar

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

L'esmorzar

EntradaAutor: nivalis » dv. feb. 20, 2015 12:02 pm

Hola!
Tinc un nen de 22 mesos que el seu esmorzar consisteix en un biberó de llet (tipus 3 perquè la llet normal no li agrada) de 250 ml. i una galeta maria o una magdalena petita o directament res.
No se si és poc.
He intentat oferir-li pa amb pernil dolç, més quantitat de galetes, els cereals no li agraden (ni quan era un bebè li agradava gaire la papilla de cereals) les torradetes i aquestes coses tampoc li van...
Però també el que sembla és que no te més gana.
Què esmorzen els vostres?
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: Arual83 » dv. feb. 20, 2015 12:35 pm

L' emma va deixar el bibi als 15 mesos.

Ella des dels 18 mesos esmorza iogurt ( ara fa un parell de mesos que alguns dies demana llet amb colacao però es sol pendre mig got) i una torrada de pa amb oli i una mica de pernil dolç. La torrada mai se l'acaba, menja molt poquet pa. El iogurt si.
No puc dir que faci un esmorzar molt abundant però jo li ofereixo menjar si no en vol es que no te gana.
A la llar d'infants a les 10 li donen una mica de fruita. I a les 12:15 dina i dina força.

Jo no em preocuparia, intentaria que tingués al seu abast hidrats, proteïna o fruita que és el que recomanen els nutricionistes!

Endavant

Arual
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: baldufeta05 » dv. feb. 20, 2015 1:07 pm

Hola!
A mi també em passava el mateix, només feia bibi de cereals o algun dia (si jo tenia més temps) farinetes, perquè ell anava més lent.. Va deixar el bibi cap als 18 mesos aproximadament i des d'aleshores que anem alternant farinetes de cereals, un dia un panet de Viena amb pernil de gall d'indi, galetes amb iogurt, avui mateix ha tastat els flocs de cereals i després un got de llet,...

Jo, als caps de setmana, li anava provant i oferint coses noves...
Reconec que estava una mica desesperada perquè no volia provar RES de nou, però mira, arriba un dia que fan un canvi i aleshores van provant i menjant de tot...

Encara que algun dia t'hagi dit que no, no perds res en tornar-hi al cap d'un temps...
Que hi hagi sort i a veure si algú dóna més idees!!

Salut!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: Mara17 » dv. feb. 20, 2015 9:47 pm

Potser no té gana, de bon matí. I al cap d'una estona, ho has provat? Per donar, pots donar de tot, no cal que sigui el típic esmorzar "modern". Els meus des de fa temps que es llevaven i em demanaven pastanagues, doncs esmorzem això, gall dindi al forn (que faig com a embotit), alvocat, ravenets, tomàquet, segons temporada. Fruita sempre, fresca i de vegades també seca. No sé, donar es pot donar de tot, però vaja, sempre hi ha qui no té gana quan s'acaba de llevar.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: la_lluna_rodona » ds. feb. 21, 2015 12:04 am

El meu segueix prenent pit a la nit amb 28 mesos i no vol res Per esmorzar! Fins l'hora de dinar, alla les 12 quarts d'1... Si això no es preo cupant...jejeje
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: nivalis » dl. feb. 23, 2015 8:21 am

Gràcies per les respostes noies.
Suposo que és això, que no te massa gana de bon matí i que no necessita més. Ell ja sap que si vol alguna cosa només ho ha de demanar, així que de moment no em preocuparé més pel tema :globus:
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: inger_0 » dc. feb. 25, 2015 11:54 am

Hola, doncs nosaltres més o menys igual que la_lluna_rodona: el meu fill té 26 mesos i per la nit va fent pit i quasi mai vol esmorzar, només alguna galeta algun dia. A mi em preocupa però en fi...
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: SiriLaia » dt. març 03, 2015 8:44 pm

Doncs la meva fa igual, té 20 mesos i també es beu el bibi de 240ml, de llet sencera, amb 5 culleradetes de cereal i ja està. A mig matí una o un parell de galetes o grisines, i a dinar cap a la una. I jo no crec que mengi poc, la veig molt bé i molt activa. A més, es beu el bibi matiner amb una ànsia, i se l'acaba tan satisfeta, que no m'he plantejat donar-li altra cosa.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: nb_30 » dc. març 04, 2015 7:53 am

inger_0 ha escrit:Hola, doncs nosaltres més o menys igual que la_lluna_rodona: el meu fill té 26 mesos i per la nit va fent pit i quasi mai vol esmorzar, només alguna galeta algun dia. A mi em preocupa però en fi...


La meva filla té 28 mesos i fa exactament igual que la teva! Ella mai ha volgut bibe només teti i esmorzar li costa. Però a mig matí sé que es menja molt bé la fruita a l'escola bressol. I els caps de setmana amb mi fa el mateix, quan es lleva no vol res però a mig matí em demana fruita, galeta o pa. I per dinar menja molt bé.

M'he preocupat molt per aquest tema però ara ja no. La meva filla quan es lleva no té gana, igual que ens passa a molts, i no és fins a mig matí que té ganes de menjar alguna cosa.
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: sagmai » dt. març 10, 2015 8:57 am

El meu fa el mateix que la nivalis. Té 2 anys i 9 mesos.
A vegades, quan se'n recorda, demana una galeta d'arròs o un tros de formatge. Però normalment res de res.....
Avatar de l’usuari
Lillium
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 9:08 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: Lillium » dc. març 25, 2015 1:06 pm

la meva te 15 i encara básicament s'alimenta de llet, només aconseguim que menji alguna coseta per sopar.
els altre apats li oferim altrenatives al bibi pero no les vol i plora desconsolada per demanar bibi. va tenir una tamporada que va brenar força bé fruita pero després de un rotavirus que va patir ja no l´ha volgut , o a vegades si li dono troços els mosega i els escul com si només ho fes per les dentetes...
em preocupa que pugui esdevenir un problema...
1ª IA: 22/01/2013 (negativa)
2ª IA: 18/02/2013 (negativa)

27/04/2013 TE +
31/06/2013 Es una nina

24/12/2013 a les 16:51 he pogut abraçar-te per fi!!

Imatge
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: damma85 » dc. abr. 15, 2015 9:10 am

La meva petita és una llima... menja tot el dia. :love:

Per esmorçar els tenim diverses posibilitats, els hi va a temporades, últimament volen cereals (en grà i bullits) amb llet d'avena i plàtan. Al meu blog he fet una entrada referent a l'esmorçar. Us la deixo per si li voleu fer una ullada.

http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/ ... ecial.html
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: lavidaesbonica » dc. juny 17, 2015 9:01 am

Hola mares! la meva nena té 12 mesos recent complerts i m'agradaria idees per l'esmorzar...fins ara esmorza 90ml llet sola + 150ml llet amb cereals en papilla, però m'he fixat que ja fa dies que no li ve de gust..fa fàstics i diu que "no" amb el cap.. jeje. Jo vull seguir amb els cereals perquè fruita i pa en menja per berenar, i el iogurt se'l menja o a mig matí o per sopar.. Què podria donar-li per variar? Ella està primeta, per això em resisteixo a treure-li la papilla del mati perquè veig que li porta molt d'aliment! en fi... idees? Ah, i només té dues dentetes i una tercera en camí!

Gràciesss
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: shapty » dv. jul. 17, 2015 7:25 pm

Jo també necessito idees per a l'esmorzar. Té gairebé 19 mesos i m'han dit que li doni llet 3 o de creixement (però no em fa massa gràcia aquesta ultima) o de la normal semidesnatada. Amb la llet normal se li pot continuar posant els cereals (li poso 3 culleradas dels cereals normals i 3 dels que tenen xocolata) i acostuma a menjar-s'ho força bé. Però ara a les vacances que marxem fora a fer ruta amb els amics no sé com anirà el tema dels esmorzars.
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: jaruma » ds. jul. 18, 2015 6:17 am

Hola,

El meu fill té 13 mesos i per esmorzar pren iogurt amb cereals (però no papilla, sino cereals sencers imflats. Mill, civada, blat...), galetes, bastonets, tortitas d'arròs, pa amb tomàquet o amb formatge per sucar... Depèn del dia. I suc de fruita natural. Però ell és dels que es lleva amb gana.

De vegades el simple fet de posar-lis cereals sencers enlloc de triturats amb la llet, ja els motiva a menjar més. Però depèn de cada nen, clar.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: tineta14 » dv. jul. 24, 2015 9:29 am

Hola mares!

La meva filla té 13 mesos i des de fa un mes que esmorza, només llevar-se, biberó de 200ml de llet sencera amb cinc cullerades de cereals. I 1 hora més tard pren papilla de 60ml de llet amb cereals (avena, espelta o blat).
Ella només despertar-se (8h) només li ve de gust biberó.. no té massa gana i suposo que li entra millor un biberó. I la papilla de després l'acaba d'omplir i aguanta perfectament fins l'hora de dinar. Jo també havia pensat provar cereals "sencers" tipus corn flakes però em fa por que s'ennuegui... només te dues dents a dalt i tres a baix i penso que potser encara és massa aviat... no??? A més com que no va sobrada de pes, amb les farinetes m'asseguro que pren un bon àpat de bon matí!
aloma_biel
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: aloma_biel » dl. set. 21, 2015 12:29 pm

Hola,
Jo volia demanar-vos què els hi doneu per esmorzar. Ell farà 15 mesos i esmorza des del mes d'agost... Amb l'intenció de començar-lo a preparar per anar a l'escola bressol.
És un nen que mai ha volgut cap llet de formula ni cap mena de biberó (ni amb llet materna).
Aleshores li donem llet amb galetes maria, o cereals (unes boletes petites amb mel), magdalena a bocinets, ...
A vegades un iogurt amb una llesca de pa amb tomàquet i formatge o p.dolç.
No sé què més podria esmorzar o si la quantitat és adient perquè a l'escola les mestres a mig matí li han de donar galetes o bastonets de pa perquè té gana.
Els vostres nens que ja esmorzen, què mengen?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: mar2012 » dl. set. 21, 2015 1:26 pm

Hola!
El meu té gairebé 16 mesos. Al matí quan es desperta cap a les 7.30h fem pit, i mentre jo esmorzo ell menja una mica (no gaire), de pa amb pernil, o galeta, o fruita, o cereals de blat de moro, torradetes d'arròs.. Crec que és important que esmorza el mateix que la resta de la família. Nosaltres no fem res diferent per ell, i així per imitació fa com nosaltres.

A les 9.00h va a la llar d'infants, i cap a les 10.30h li donen fruita i algun bastonet de pa o el que li hagi posat (fruita però, cada dia, variada,.. raïm, plàtan, préssec, pera, poma, meló, la que sigui..). De moment fem adaptació, o sigui que cap a les 11.30h la cangur el va a buscar i a les 12.00h fa un mini bibe de llet i dorm fins a les 14.00h aprox. Llavors, quan es desperta dina el que hi hagi i el vaig a recollir a les 15.30h.
aloma_biel
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: aloma_biel » dt. set. 22, 2015 7:08 am

Ok, gràcies.
A la nostra escola bressol els nens no porten esmorzar al matí. A ell, com que és de vida, li donen pa i galetes per allargar-lo fins a l'hora de dinar. Ell també mama abans d'esmorzar però sempre té gana. Gràcies!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: L'esmorzar

EntradaAutor: bertian » dt. set. 22, 2015 8:33 am

LA Berta mai ha tingut gana just llevar-se!!! jo si no té gana no tinc inconvenient en què esperi una estona a esmorzar, però ara que va a l'escola intento que almenys es begui un got de llet amb colacao i alguns cereals.
Són molts els nens que de bon matí no tenen gana, a mi la Berta no m'ha fet patir mai perquè ella menja molt bé, però a aquella hora no té gana...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::