Menús sense proteïna animal

Teòricament poden menjar de tot.

sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Menús sense proteïna animal

dg. març 01, 2015 2:37 pm

Cada vegada estic més preocupada amb el tema de l'alimentació, i una de les coses que sento sovint és que consumim massa proteïna animal. A casa sempre s'havien fet els típics menús de primer plat, segon i postre i fins i tot les coses q eren plat únic com macarrons, estofats, etc portaven proteïna animal. A l'escola també segueixen força aquest patro i a mi m'agradaria canviar-ho. Ja li donc peix i ous però sovint vaig a petar a la carn. Quins menús puc fer i com puc combinar els aliments sense que jo tingui la sensació que falta "el tall"?
Gràcies!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Menús sense proteïna animal

dg. març 01, 2015 2:50 pm

Jo per la nit li faig verdura amb algun hidrat o be en sopa o pasta o arros o pata o moniato...pero la meva pediatre va dir que tampoc passa res perque sopi proteïna animal encara que ja nhagi dinat.jo faig verdura etc perque crec k es menys fort,menys salat i de mes facil digestio...pero k no passa res si un dia ala sopa li poses una mica de peix o pollastre
Jo sempre faig plats unics aixo si
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Menús sense proteïna animal

dg. març 01, 2015 4:00 pm

Pots oferir llegums (proteïna vegetal), amb algun tipus de cereal per a que siguin de millor qualitat proteica, com perr exemple: hummus de cigrons o de llenties vermelles amb pastanaga bullida i palets de pa o acompanyament d'arròs. Truita de farina de cigrons amb un xic de maizena. Fer sopa amb quinoa. Hburgueses de llenties i arròs amb verduretes com a segon d'un plat d'amanida... En comptes de carn o peix fer de postre un iogurt natural o mató...
A casa fins i tot diria que mengem molt poca proteïna animal... Però com que la petita fa molta teta, imagino ja menja suficient proteïna animal jeje
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: