Sopar Sopa amb 20 mesos

Teòricament poden menjar de tot.

sasha_vikos
:: rateta
Ubicació: Barcelona
Entrades: 185
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm

Re: Sopar Sopa amb 20 mesos

dc. març 04, 2015 1:23 pm

Si vols comprar algun caldo ja preparat sempre pots apropar-te a una botiga ecologica a veure si en tenen. A mi em fa que aixo de que l'Aneto es 100% natural... No es gaire veritat. De totes formes, jo t'animo a que no et rendeixis pots provar diferents maneres de fer-ho i receptes. Si en menjeu sovint val la pena!
SiriLaia
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

dc. març 04, 2015 1:49 pm

Miraré què hi ha al super, o com dius sasha_vikos, en una botiga ecológica, a veure si hi ha alguna baixa en sal (o sense, però no crec que en trobi). Si no potser si que m'hauré de comprar una olla express i vinga a fer de Panoramix i a veure si trobo la recepta ideal de la "poció màgica" XD I que sigui la única que menja sopa. Perquè com ens vegi (als pares) amb una sopa diferent, la voldrà tastar i "ja l'hem liat" XD
xirimoia
:: granota
Ubicació: Girona
Entrades: 247
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm

dc. març 04, 2015 2:14 pm

En alguns súpers he vist Aneto ecològic.
Però és millor si és fet a casa... Jo ara estic en procés d'aprendre a fer-lo bo, perquè m'està sortint cada xurro... Aixxxx
SiriLaia

dc. març 04, 2015 2:31 pm

xirimoia ha escrit:En alguns súpers he vist Aneto ecològic.
Però és millor si és fet a casa... Jo ara estic en procés d'aprendre a fer-lo bo, perquè m'està sortint cada xurro... Aixxxx

:-D :-D :-D Si Xirimoia, ja veig que és el que toca, fer xurros fins que ens surti bé!
Mireia81
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

dc. març 04, 2015 4:09 pm

Hola, si es per sortir de l'apuro, nosaltres utilitzem el Caldo "Ferrer", bé en pot de vidre, i no a tots, pero si a forçes supermercats ho pots trobar.
Es mes natural i amb menys sal que els de sobre, o fin si tot l'Aneto...a mi quan de tant en tant se'm acaba el congelat, en gastem.
Ah, i de gust es molt bó!
Imatge

Imatge
Sara29
Entrades: 61
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 6:11 pm

dc. març 04, 2015 5:21 pm

Hola!
El meu fill també és molt de sopa, té 1 any i gairabe sempre sopa caldo amb pasta.
Jo el faig casolà que és moooolt fàcil, molt econòmic i sa! En faig cada 10 dies i el congelo!!
El que et volia dir és que vaig veure en una farmàcia caldo en brik sense sal, n'hi havia de verdures i de pollastre. Crec que era Aneto, però no estic segura al 100%. Eren pots de 500 ml. Per sortir del pas et pot anar bé!
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

dc. març 04, 2015 9:52 pm

Uii jo crec que els bricks ull porten molta sal i encara k posi que son ecologics o 100% mai ho son del tot.
Jo avui nhe fet de brou i re en 30 minuts tenia una sopeta bonissima! Compra les bosses de verdura per brou+1carcassa+alguna mandonguilla i una olla a pressio...i ja esta es mooolt facil
Tambe li pots afegir carbasso o moniato x fer el brou i k sho mengi tot despres
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dj. març 05, 2015 10:01 am

Que jo sàpiga els d'aneto n'hi han baixos en sal però no sé, i si en compres dels ecològics?
Imatge

Imatge
Cler5
Ubicació: Andorra
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm

dj. març 05, 2015 10:04 am

Hola!

La meva filla també és molt sopera. I per variar una mica també li faig sopa de galets amb el caldo que em sobra de la verdura! Li agrada molt!

Ah, i si li agrada la sopa té moltes probabilitats que li agradin les cremes també (de carbassó, de carbassa, de pastanaga...), ho has provat? És una altra idea per no sopar sempre el mateix!

Ara vull provar de fer sopa d'all, que també diuen que és molt bona i sana, alguna l'ha donada als seus fills?
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

dj. març 05, 2015 11:18 am

Cler5 tens recepta de la sopa d'alls?? Minteressa!
SiriLaia

dj. març 05, 2015 11:48 am

Com s'ha animat el post! Que cuinetes sou totes, quina enveja! :-)

Sóc molt ignorant a la cuina, ho confesso. Per això ahir al super, mirant els ingredients (si, EL QUE POSEN és 100% natural, SEMBLA - ho poso en majúscules perquè no sé fins a quin punt et pots refiar) i la descripció, vaig veure que el brick de Gallina Blanca suave 100% natural tenia 0'29% de SODI, mentre l'Aneto tenia 0'30% de SAL (per cada 100ml). I jo pensant que una cosa i l'altre era el mateix però dit de manera diferent, vaig agafar el Gallina Blanca. I googlejant avui, veig que no, que no és el mateix el sodi que la sal.

Bé, com vaig dir, tot es posar-se a la cuina a veure si aconsegueixo fer una sopa decent, i guardar tot en potets per ella sola.
sasha_vikos
Ubicació: Barcelona
Entrades: 185
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm

dj. març 05, 2015 1:36 pm

Molta sort fent proves SiriLaia. Espero ue la teva filla no sigui com la meva (tambe 20 mesos) sino quan haguessis apres a fer caldo no el voldria ni en pintura!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dj. març 05, 2015 1:59 pm

Noies això que dieu que els caldos aneto no són naturals jo no diría que és així, pel que he pogut llegir en un blog d'una noia que els va visitar va escriure que són naturals de veritat, potser si que porten massa sal pero no porten conservants ni colorants.
Nosaltres a casa fem caldo, però també consumim aquests briks i més tenim la fàbrica molt a prop
Imatge

Imatge
SiriLaia

dj. març 05, 2015 2:04 pm

sasha_vikos ha escrit:Molta sort fent proves SiriLaia. Espero ue la teva filla no sigui com la meva (tambe 20 mesos) sino quan haguessis apres a fer caldo no el voldria ni en pintura!

Capaç! Si m'ho fa es que me la menjo!! :-D :-D :-D
SiriLaia

dj. març 05, 2015 2:07 pm

noviachuky ha escrit:Noies això que dieu que els caldos aneto no són naturals jo no diría que és així, pel que he pogut llegir en un blog d'una noia que els va visitar va escriure que són naturals de veritat, potser si que porten massa sal pero no porten conservants ni colorants.
Nosaltres a casa fem caldo, però també consumim aquests briks i més tenim la fàbrica molt a prop

Pel preu ja ho pot ser! Però pels ingredients vaig veure que era molt similar al de Gallina Blanca Suave 100% natural. La pregunta seria que fa l'Aneto que no fa l'altra, o que ens amaga el Gallina Blanca que el fa diferent de l'Aneto. O si realment tots dos són iguals, i sóc jo que discrimino el Gallina Blanca per no confiar en una gran empresa d'alimentació.
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

dj. març 05, 2015 3:49 pm

Hola!! No se q menjeu per dinar, si feu l'apat a casa o no....però una altre idea seria aprofitar el caldo amb el q vulls la verdura...i afegeixes semola o pasta i plis plas!!!! No llençes l'aigua q havies fet servir....i dona molt bon gust! A part q cada dia és diferent ;)

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: