14 mesos i pit a tota hora...

Teòricament poden menjar de tot.

gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

14 mesos i pit a tota hora...

EntradaAutor: gusiluz » dc. març 25, 2015 8:22 am

Hola noies,

Estic una mica desesperada...La meva nena té 14 mesos. Vam fer LME fins els 6 mesos, i després gairebé també exclusiva durant uns mesos més, ja que li ha costat molt la AC. Poc a poc ha anat menjant una mica més, però encara li costa bastant, i em trob que en 14 mesos encara no fa uns àpats normals, i si fos per ella viuria de la llet (LM). Sé que segons el Carlos González és normal que mengin quantitats molts petites, i de fet nosaltres hem seguit bastant els seus consells. Però fa cosa d'un mes li van trobar els dipòsits de ferro baixos, clar, menja poca carn...
Però em trobo que amb 14 mesos, a mi m'agradaria que anés fent àpats "normals" i seguir amb el pit matí i nit, el problema és que segueix demanant a qualsevol moment.
Explico:
Es lleva tard ja que no va a l'escola (9h-9:30h) i fa pit i es menja alguna galeta. Cap a les 12 o 12 i pico ja demana pit. Tant si li dono com no gairebé no dina (a la 13h més o menys). Ara intento distreure-la però si insisteix molt i ho ha de passar malament li dono.
Després de "dinar" juguem una estona i cap a les 15h quan mostra signes de son (està irritable) ens estirem al llit i s'adorm amb pit, si no és un drama.
A la tarda en torna a demanar, a vegades al donar-li el berenar ja se'm gira cap al pit, el que fem és quedar-se-la el seu pare i donar-li ell, i així esquivo aquesta presa, fins que tornen...i a les 18:30 19h ja demana. Després del bany també és habitual.
Per sopar encara menja bastant peruqe li dóna el seu pare i jo desaparec, però com torni abans d'hora s'ha acabat el sopar i em vol a mi.
Després de sopar per adormir-la ho fem amb pit, i mira aquesta ja m'està bé, ja que durant la nit si es desperta la torno a adormir ràpid amb pit..

Estic molt cansada d'aquest tema, no sé com deslletar-la de dia...algun consell per la tetitis? :-o00m
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: 14 mesos i pit a tota hora...

EntradaAutor: Aly84 » dc. març 25, 2015 9:16 am

Hola gusiluz,

Al llegir-te m'he enrecordat i m'hi he vist reflectida amb la meva filla quan ella tenia l'edat de la teva. També era pit a demanda i el tema àpats els tenia força desestructurats. La introducció dels sòlids va ser força complicada, pràcticament no li agradava res i quan veia la Teta, això passava per davant de tot.

Jo com tu, vaig procurar no amoïnar-me i vaig seguir l'instint i li oferia el pit a demanda. Tot i que et sembla impossible poc a poc van canviant, i tot i que no ho sembli cada cop van menjant més AC. Jo vaig notar molt el canvi als 18 mesos que ja vam començar a fer àpats més normalitzats.

Pel tema dinar a mi em va anar molt bé deixar-la a dinar a la llar. El pit no li vaig intentar retirar de dia, ni tampoc feia per "desapareixer". simplement intentava oferir AC que l'engresqués, i quan hi havia alguna cosa que li agradava molt, allò ho feia per introduir nous aliments. Per exemple, a una època li va agradar molt el pernil dolç, doncs, tot ho acompanyava amb pernil, vam descobrir el formatget, doncs, amb el formatget l'estimulava... i així es va anar animant a provar coses noves.

Molta paciència i segueix el teu instint.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::