Poca varietat

Teòricament poden menjar de tot.

Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Poca varietat

EntradaAutor: Koaleta » dj. maig 07, 2015 11:13 pm

Hola, el meu fill menja AC des dels sis mesos i ara té poc més d'un any. Ma mare li dóna esmorzar i dinar i sempre li ha donat tot triturat menys el pa. Normalment li dóna puré de fruita al matí i de verdures i carn o peix al migdia. També li dona pa i des de fa poquet algun iogurt. Jo li dono el pit a les tardes i capsdesetmana i tot el què li dono de menjar generalment és a trossets que ell mateix agafa. El problema que tinc és que quan està amb mi i menja a trossets només vol alguns aliments, sobretot fruita, pa, pasta i a vegades una mica de truita o peix o formatge. No vol saber res de la verdura, arròs, sèmola, ni cap altre aliment dels que he nombrat abans. A més com que la fruita se la menja molt bé, el meu home tot el dia n'hi dóna. Jo tinc la sensació que fa una dieta una mica desequilibrada quan està amb nosaltres però no sé com aconseguir que mengi més variat. A més vull controlar el tema fruita perquè acaba menjant 3-4 peces al dia i em sembla molt, però el meu marit quan li dic em diu que si però després fa el què vol. No sé si són motius per preocupar-me o que vull controlar massa el tema de l'alimentació. Què en penseu?
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Poca varietat

EntradaAutor: inger_0 » dg. maig 10, 2015 7:38 pm

Hola,
Jo no ho veig malament, menja forces coses i sobretot perquè segueix fent pit. El meu també va tenir èpoques de menjar només unes coses sense variar molt i també menjava molta fruita. Jo mentre anés fent pit ja estava tranquila. Pensa que fins l'any l'aliment principal ha de ser la llet, i tampoc cal ser estrictes amb això de fins lany, hi haurà nens que abans i nens que després. El que és important és seguir oferint-li els aliments que rebutja, al cap d'uns dies, només així acabarà menjant de tot. Recordo que amb el meu em va costar molt la truita, però seguia oferint-li i al cap de temps, en va anar menjant i ara li encanta... Paciència :-)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::