No menja solids ni triturats, nomes bibe i capritxets

Teòricament poden menjar de tot.

garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: No menja solids ni triturats, nomes bibe i capritxets

EntradaAutor: garota » dt. maig 19, 2015 11:07 am

Jo,...sincerament, no l'agobiaria, ni deixaria que veiés que la situació ens estressa,......entenc que ens preocupem i agobiem de seguida,..però per a ella, veure que els àpats són un motiu d'angoixa no li farà cap bé,..i el mateix a l'escola.
El meu fill ha tingut una etapade menjar molt selectiu, i en menors quantitatsdel que estavem acostumats, després d'una operació. Ell menjava de tot, sòlid. I ell solet des dels 10 mesos.
Dels 15 als 19 mesos, es va estancar. Volia poca varietat d'aliments. El metge , com. Que havia guanyat poc pes segons ell, em va dir que li triturés tot tot i li donés,... Un consell molt pedagògic vaja, primer perque no suporta els triturats i segon,...quin hàbit potencia aquesta tècnica? En fi, que vaig fer oídossordos.
Hem continuat com sempre ho hem fet, posant-li a l'abastaliments sans, no obligant-lo MAI a menjar,fer els àpats amb ell o picar coses bones i sanes perquè vegi com ho fem nosaltres... Iquè hem aconseguit? Doncs tornar als inicis. Tasta mooltes coses, torna a menjar,...i sense nervis, ni plors, ni tutories,...jeje
Sé que costa però dona-litemps. I treu-li els aliments sense nutrients de la seva vista. I a la seva vista i a mà coses sanes. Ens funciona súper bé. La fruita sempre la tenim a la vista, quan passem el dia fora, sempre ens enduem fruita, pa,..i quan té ganes de picar té poques opcions. Nosaltres no som de bolleria i tal, suposo quetambé ajuda....
Molts ànims i no et deixis persuadir persegons què proposin a la guarde,... He sigut mestra d'escola bressol,.. I els moments dels àpats hevist de tot malauradament,...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: No menja solids ni triturats, nomes bibe i capritxets

EntradaAutor: charito » dj. maig 21, 2015 12:03 pm

Gracies garota bons consells!!!!! M'ho apunto tot

Al final fa un parell de dies se'm va encendre la llumeta i li treurem el bibe del mati. Passarem a got de llet amb pa o galetes. Realment potser era massa llet i ja no li cal tanta.

Ahir vam tenir reunio amb la mestra i hem acordat aixo a veure q tal va i tambe que li ofereixi un cop el menjar i si plora o es nega ja no li ofereixi mes fins el berenar a veure si aixi es relaxa.

A casa fa un parell de dies que sembla que vol tastar coses estic contenta, va menjar dos croquetes que no les habia provat i ahir dos trosets d'hamburguesa, tomaquet, poma...

a veure si poc a poc normalitzem el tema
Avatar de l’usuari
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Re: No menja solids ni triturats, nomes bibe i capritxets

EntradaAutor: elpoma » dc. maig 27, 2015 10:08 am

Nosaltres ho hem passat realment malament amb el menjar i continuem igual, però a poc a poc van canviant, no t'agobiïs.
Ara té 3 anys i mig i la verdura sòlida ni veure-la (doncs la fem triturada), hi ha moltes coses que no vol ni provar-les i si un dia em diu que en vol n'hi ofereixo, però s'ho menja molt bé i un altre dia li faig i aquell dia no en vol (és molt desesperant). A mi tb em van aconsellar que si no volia menjar no li donés res, q al pròxim àpat ja tindria més gana i llavors menjaria.

Ho hem passat tant malament que ara poder sortir a dinar a fora i poder demanar un plat de macarrons i que en mengi uns quants ja és tot un èxit, per tant ja no m'hi capfico. Sempre serà una nena poc menjadora i que segurament ens costarà sempre que mengi, però ara mateix ja em dono per satisfeta fins a on hem arribat.

A nosaltres tb ens funciona començar a menjar al revés: si anem a dinar a algun lloc que hi ha aperitiu de primer, intentem que ella mengi la carn o el plat que hi hagi primer, així quan els adults fem l'aperitiu (patates, olives, ganxitos,...) ella ja està més saciada i no en menja tant i el que ens interessava que es menges ja s'ho ha menjat.

Molts ànims i no desespereu (tot i que costa no fer-ho).
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: No menja solids ni triturats, nomes bibe i capritxets

EntradaAutor: charito » dt. juny 16, 2015 8:50 pm

Hola noies escric per dir que ha fet un canvi increible!!!! Ha crescut en poques setmanes. Vam decidir treureli el bibe amb cereals del mati i que no arribes tan tipa a l'hora de dinar i oli en un llum, ara menja perfecte a la llar. A la nit ella sola tambe va deixar els cereals, no els volia per res i ara sopa el que menja el seu germa, dintre el que cap clar, pero com a minim ho tasta. Avui macarrons, peix i un iogurt. I abans de dormir bibe nomes de llet.

Estem molt contents!!!!! Es cert que a vegades ens agobiem i es questio de paciencia :ok:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: No menja solids ni triturats, nomes bibe i capritxets

EntradaAutor: garota » dc. juny 17, 2015 1:57 pm

Me n'alegro! Totalment d'acord! Ells s'autoregulrn encara que no ens ho sembli!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::