1 any 1/2 litre de llet diàri???

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
martona1980
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. set. 21, 2013 10:06 pm

1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: martona1980 » dt. maig 26, 2015 9:00 pm

Ahir vam tenir visita al pediatra, la de l'any, i ens va dir que la nena ha de beure 1/2 litre diàri de llet de vaca.
Li vaig respondre que li dóno pit encara, a demanda! I em va respondre que no és suficient... Vosaltres amb 1 any donaveu tanta llet??? A més a la nena sembla que no li fa gota de gràcia de moment així que no n'hi donem però fa por que després estigui faltada de calci...
Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: la_rodri » dt. maig 26, 2015 9:17 pm

Ni de conya!!! I menys fent pit.... Jo llet de vaca ni li vaig donar fins als dos ants i mig ben bé, i va coincidir perquè tota la familia vam passar a la sense lactosa i vaig decidir provar com li sentava al nen. Han de pendre 1/2 llitre al dia pero si menja iogurt o formatge, aixó també és làctic, més el que fagi de pit....
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: marta9 » dt. maig 26, 2015 11:06 pm

Jo no vaig donar llet de vaca fins als 2 i mig, també, que va ser quan vam deixar el pit. Iogurts, formatges i teta és suficient
Imatge
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: garota » dc. maig 27, 2015 7:08 am

Mira que són pesats... Ni que no fossim mamífers nosaltres ostres!!! Si fa pit, perque ha de pendre llet de vaca????? És que no ho entenc.... A mi també em van dir el mateix i em poso negra. El meu té casi 2 anys, fa pit encara, al mati sobretot i pren altres aliments que porten calci, i derivats com formatge de cabra sobretot i iogurts. Però llet de vaca no. I tot perfecte!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: charito » dc. maig 27, 2015 8:03 am

De debo??? Amb un any??? Quina burrada

La meva pren dos bibes de 240 o sigui que si beu mig llitre pero de llet de continuacio! I q continui aixi ben be fins als 18 mesos.
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: Cayena » dc. maig 27, 2015 8:20 am

El meu fill té 22 mesos i és alèrgic a la proteïna de la llet de vaca. Per tant no pot pendre ni llet ni derivats (iogurt, formatge, nata, gelats...) ni productes que continguin llet (galetes etc) de cap animal, ni vaca, ni cabra, ni ovella, ni bufala... No els ha pres mai. Pren llet humana, la meva, a demanda i ben be que està. Ni la seva pediatre ni el seu digestòleg consideren que necessiti més llet a part que la que li dono jo.
Per tant, si la teva filla pren pit i a part menja iogurts i formatge està més que servida de llet. No cal que li donis llet de vaca, si no la vol. Si li agrada i li senta be, perfecte, que en prengui, com qualsevol altre aliment. Però si no la vol, creu-me, no la necesita per a res
Avatar de l’usuari
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: elpoma » dc. maig 27, 2015 9:49 am

La meva filla a l'any ja no feia pit però li donava llet de continuació i vam estar així fins els 18 mesos (així m'ho va aconsellar el pediatre). Als 18 mesos em van dir que si volia ja podia passar-me a la llet de vaca semidesnatada i desde llavors doncs ho fem així, però també menja iogurts i formatge.
La veritat si pren pit no entenc perquè t'has de passar a la llet de vaca. Cada pediatra en "su mundo" com sempre.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: martina13 » dc. maig 27, 2015 8:30 pm

La meva cunyada estava com molt obsesionada amb la llet i el 1/2 litre i jo pensava coi nose com encabir-li tanta llet jo!! La meva filla als 10 mesos ja no volia bibi i les papilles de cereals nhi vem donar 3-4 mesos pq ella menja pa, galetes, embotit...per esmorzar
I li vaig preguntar ala pediatre i em va dir que si ella va fent racions de lactics ( iogurts, formatge o got de llet...) durant el dia que ja esta be
I jo el k faig es oferirli a cada apat algun element lactic
I a mes pensa que unes llenties tenen mes calci que un got de llet
Jo ja no men preocupo es que sino et tornes lelo amb tanta cosa a tenir en compte!
Avatar de l’usuari
martona1980
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. set. 21, 2013 10:06 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: martona1980 » ds. juny 06, 2015 2:58 pm

Mil gràcies a totes! Em quedo molt més tranquil·la.
Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: Aly84 » dl. juny 08, 2015 9:28 am

Com t'han dit amb el pit i derivats làctics ja té les aportacions necessaries de calci...

La meva filla té 37 mesos, la llet de vaca no la pot ni veure li fa Molts fàstics, ella pren el seu pit de matí I nit (alguna tarda també semana) i derivats làctics, tant el formatge com els iogurts naturals li encanten. Per tant, mai ha pres en la seva edat ni un quart de got de llet de vaca i està estupenda.

Relaxat el pit i els derivats que prengui ja li són suficients!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: gusiluz » dl. jul. 20, 2015 9:42 am

La meva amb 18 mesos fa pit i menja formatge i algun altre postre lactic. Ara ha començat ha pendre "cacaolats" sense lactosa pero perque li agraden, i m'agradaria deslletar-la poc a poc perque és a tota hora el pit...
M'agradaria puntualitzar que les llets artificials, del tipus que siguin, 1, 2 o 3, també són de vaca.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: 1 any 1/2 litre de llet diàri???

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. set. 14, 2015 12:28 pm

Hola! Doncs la meva filla que té 15 mesos pren 250 ml de llet pel matí més cereals, un petit suisse després de dinar (no sempre, segons si s'ha quedat molt tipa o no), un iogurt per berenar a part de fruita, i per sopar a vegades li donem formatge de postre.

Com ho veieu?? A vegades dubto de si li donem massa làctics o poc...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::