DESESPERADA AMB El MENJAR!!

Teòricament poden menjar de tot.

patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

DESESPERADA AMB El MENJAR!!

EntradaAutor: patri28 » dv. maig 29, 2015 1:10 pm

Hola a totes!
Estic desesperada amb la meva petita de 2 anys!!
mai ha estat menjadora pero es q ultimament les menjades son horribles i no menja res!! Menja lo just per sobreviure!
Al mati fa un danone i uns palets o galetetes a mig mati i res mes!! Al migdia encara li dono triturat i algo de carn apart perque els solids la majoria no els vol ni tastar... Per la tarde un actimel i alguna cosa mes pero poca cosa (la fruita fa dos mossets i ja no vol mes... Li dono suc taronja), i per sopar no sortim de la saltxitxa, truita o sopa... No menja gairebe res mes!!!! I tot aixo distraent-la i mirant dibuixos perque no obre ni la boca llavors!!!

A mes a mes es vomitoneta i a la q plora molt el pas següent es el vomit i realment estic desesperada!! NO VOL PROVAR GAIREBE RES!!
I no te mai gana :(
En 2 anyets pesa 11kg justos... Aiiiiiiixxx alguna com jo? Perque haure anar al psicoleg de estres q me dona...
Avatar de l’usuari
Miules
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

Re: DESESPERADA AMB El MENJAR!!

EntradaAutor: Miules » dv. maig 29, 2015 3:12 pm

Hola Patri!
Aqui una altre mare que compra sacs de paciència pel tema menjar.
La desesperació em va portar a probar l'homeopatia i oli en un llum, li ha anat mt be. A veure, no menja platassos pero te molta mes gana.
Sempre pots provar-ho.
A veure que proposen altres mamis.
Sort i paciència!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: DESESPERADA AMB El MENJAR!!

EntradaAutor: rundi » dv. maig 29, 2015 5:54 pm

Hola,
Els meus consells són de mare de dos fills, no sóc experta de res.
Jo el primer que faria és treure-li dibuixos i distraccions vàries. Es tracta d'educar-la a menjar, no a que empassi i prou.
Hi ha nens que tenen més gana i nens que menys i s'ha de respectar la gana de cadascú.
La meva filla (quasi sis anys) té molta menys gana que el petit (2'5 anys) i realment no té cap sentit forçar-la a menjar, perquè no ho necessita.
Intenta relaxar-te i posar el focus a que aprengui a menjar. Pot funcionar menjar amb ella, això fa molt i els hi crea molt interès. Intenta fer presentacions atractives i sobretot oferir-li de tot. Si només vol salsitxes i truita i tu per no enfadar-te li fas sempre això, després és normal que no vulgui tastar res nou. No hi ha menjar de grans i menjar de petits. Un nen pot menjar boquerons i amanida de tomàquet amb dos anys, t'ho asseguro!
Per últim, oblida't de percentils i quilos. Potser la teva filla té constitució primeta. Que aprengui a menjar bé i sa, igual que els ensenyem a tota la resta.
Que vagi bé!
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: DESESPERADA AMB El MENJAR!!

EntradaAutor: Gatxàn » dv. maig 29, 2015 5:59 pm

rundi ha escrit:Hola,
Els meus consells són de mare de dos fills, no sóc experta de res.
Jo el primer que faria és treure-li dibuixos i distraccions vàries. Es tracta d'educar-la a menjar, no a que empassi i prou.
Hi ha nens que tenen més gana i nens que menys i s'ha de respectar la gana de cadascú.
La meva filla (quasi sis anys) té molta menys gana que el petit (2'5 anys) i realment no té cap sentit forçar-la a menjar, perquè no ho necessita.
Intenta relaxar-te i posar el focus a que aprengui a menjar. Pot funcionar menjar amb ella, això fa molt i els hi crea molt interès. Intenta fer presentacions atractives i sobretot oferir-li de tot. Si només vol salsitxes i truita i tu per no enfadar-te li fas sempre això, després és normal que no vulgui tastar res nou. No hi ha menjar de grans i menjar de petits. Un nen pot menjar boquerons i amanida de tomàquet amb dos anys, t'ho asseguro!
Per últim, oblida't de percentils i quilos. Potser la teva filla té constitució primeta. Que aprengui a menjar bé i sa, igual que els ensenyem a tota la resta.
Que vagi bé!



Molt bons consells. Totalment d'acord amb tot el què has dit!! :ok:
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: DESESPERADA AMB El MENJAR!!

EntradaAutor: jllt » ds. maig 30, 2015 6:46 pm

Hola,

Jo com la Rundi tampoc sóc experta en res. Tinc un nen de 6 anys i una nena de 5 que mai han estat gaire menjadors. Amb el nen no hi hem patit perquè sempre des que va néixer va estar per sobre els percentils i realment menja per la gana que té, que francament és menjar per sobreviure perquè estrany és el dia que es menja un gran plat de res. La nena en canvi ens ha tingut preocupats molt temps perquè era molt menudeta i els 11 quilos que fa la teva amb 2 anys, crec recordar que ella els feia als 3 anys i mig i amb prou feines...

Penso que la clau està en no dramatitzar-ho i deixar passar el temps, no angoixar-s'hi si la nena va creixent sana i feliç. A nosaltres això de menjar amb ells no ens va funcionar ni ens funciona. No són nens que vulguin tastar mai res del que mengem el seu pare i jo, i no serà que no ho hem intentat. Tampoc ens ha funcionat mai fer presentacions atractives del menjar, jo he passat èpoques desesperants perquè intentes fer coses diferents amb tot el carinyo del món i sempre, sempre, sempre, m'ho han menyspreat a la primera. Per tant al seu moment vam decidir anar sobre segur. I amb el temps i el pas dels anys van obrint-se a nous sabors i a noves menges. Continuem sopant junts (dinen amb els padrins) però això no ens treu que hi hagi dies desesperants perquè penses que per l'edat que tenen i l'activitat que porten (no són precisament nens tranquils i quietets) doncs haurien de menjar més però de veritat, si la veus sana, feliç i alegre, no et preocupis en excés i dóna temps al temps.

Ànims.
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: DESESPERADA AMB El MENJAR!!

EntradaAutor: damma85 » dg. maig 31, 2015 5:22 pm

Hola, a mi també m'han agradat molt els consells de la rundi.

L'únic que he detectat que pot ser menjar pocs hidrats i en petits són molt importants. Podríes provar a posar-li uns flocs de civada al iogurt del mati (si els deixes uns 10 minuts abans s'hidrataran i queden molt tovets) o fer-li arròs amb llet (molt interessant que sigui arròs integral perque tingui totes les vitamines i minerals i fer-li sense sucre). No són canvis massa grans en la seva dieta i poden ser interessants nutricionalment.

Paciència maca :ok:
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: DESESPERADA AMB El MENJAR!!

EntradaAutor: sansa » dl. juny 01, 2015 8:43 am

Doncs jo et recomano que li comentis al pediatra... el més corrent es que no li passi res i que simplement sigui mala menjadora, però jo vaig patir moltíssim fins als 2.5 de la meva nena p q no menjava res, s'alimentava de iogurts.
Finalment li van diagnosticar que es celiaca i després d'això el tema ha canviat moltíssim!!
Amb això no vull alarmar-te, però es que a mi també hem deien això de "no et preocupis ja farà el canvi", "sempre han hagut nens poc menjadors"...
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::