Fa bola...

Teòricament poden menjar de tot.

tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Fa bola...

EntradaAutor: tineta14 » dj. juny 25, 2015 9:29 am

Hola, la meva filla que té 12 mesos i mig, deu fer un mes que quan menja fa bola, és a dir, triga una eternitat en empassar-s'ho..! :menjadonuts:. Mai ho havia fet, i ara ja ha agafat aquesta costum que a son pare i a mi ens treu de pollegueraaa! Li donem triturat i xafat amb forquilla, segons el tipus de verdura i el dia.. ja que encara no té queixals ni prou dents (té les dues de baix i una a dalt, tot i que n'hi ha dos més que estan de camí..) i es cansa de seguida. El fet és que no va sobrada de pes, i això fa que no ens sigui tan indiferent que no s'acabi els plats! Jo a la que fa bola li treuria el plat i au, a jugar! però hi ha vegades, sobretot esmorzar i sopar, que a penes porta 4 cullerades que ja comença així. Poden ser les dents?? a l'hora de dinar no ho fa ja que sempre li ha encantat la verdura... I si no fos per un tema de "dents", i fos perquè no li agrada.. ? la pediatra em va dir que la papilla de cereals del matí (que ha passat d'encantar-li a fer fàstics quan la veu...) la podia canviar per llet amb galetes, però d galetes no crec que se n'arribi a acabar ni una! perquè li costarà molt més, i amb poques dents... i em preocupa que esmorzi tan poc, com a mínim amb la papilla prenia 120ml amb cereals i a banda, 120ml més de llet sola. Com ho veieu? què m'aconselleu? Em fa patir perquè ara hi ha plors i males cares a gairebé la meitat dels apats.. :ufs: , i mira que per sopar, per exemple, li intento fer variat: sèmola d'arròs amb verdures, truita amb formatge, quinoa amb verdures, mill amb verdures, etc... a vegades en puré, a vegades xafat.. i no veig massa diferència en quant a la seva actitud davant el plat! Ara té mocs des de fa una setmana i encara ha empitjorat més tot plegat ?-)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Fa bola...

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. juny 25, 2015 10:49 am

A partir del'any fan un parón de creixement, i fa un comportament molt normal quan ja no te més gana.
Deixarà de fer-ho quan no s'intenti que menji més de la gana que té.
Se que no deu ser la resposta que esperes, però potser és prima i menja poc perque ha de ser així. Valora si és activa, feliç, si la veieu malalta i amb el pes mireu si no perd pes. Si guanya i creix, encara que sigui poc potser simplement és la seva constitució. Si la veieu poc activa valoreu que no sigui el ferro baix, prenent suplement e ferro sol millorar la gana i el camsament.
Et recomano que puguis llegir-te "mi niño no me come" de Carlos González i "se me hace bola" de Julio Basulto.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Fa bola...

EntradaAutor: Mara17 » dj. juny 25, 2015 11:21 am

Els meus han fet Blw (mengen sols, mai obligats) i el nen fa bola! I si li dius que t'endús el menjar o que l'escupi que no passa res es posa a plorar que s'ho vol menjar, però esclar, s'ha arribat a passar hores amb menjar a la boca (perquè jo no ho havia vist) i ara ho reviso i li faig treure. Un nen que menja assistit ho puc entendre, però el motiu pel qual ho fa el meu fill se m'escapa. No ho fa sempre però Déu n'hi do. Entenc que ja li passarà, de totes maneres.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Fa bola...

EntradaAutor: tineta14 » dj. juny 25, 2015 1:06 pm

És super activa! però el problema és que de seguida fa bola... sobretot a l'hora d'esmorzar i sopar (no tant). Dinar i berenar molt bé. Si fes bola al final doncs diria "ok, ja no en vol més", però tan aviat.... per això penso que no sigui que no li agrada.. jo que sé!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::