Deixar el pit amb 17 mesos

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Deixar el pit amb 17 mesos

EntradaAutor: petitajo » dc. set. 23, 2015 11:48 am

Bon dia,
No se si es el lloc encertat pero no s'havia on possar-ho.
Tinc una amiga q te un nen de 17 mesos q li menja de tot, a trossos i sense cap problema. Va fer LM durant els primers mesos i poc a poc va anar introduint nous aliments sense cap problema. El nen encara li segueix mamant de tant en tant, ella ja esta cansada i vol deixar-ho, com s'ho podría fer??? Quan esta amb els avis o amb el pare no hi ha problema pero quan la veu a ella es posa a rondinar i no para fins q mama.
Esta una mica angoixada pq no sap com fer-s'ho.
La podeu ajudar??

Moltes gracies!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Deixar el pit amb 17 mesos

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. set. 23, 2015 12:00 pm

Hola petita jo.

T'explico el que vaig fer jo i que agafi la idea que vulgui :ok:
El meu menut amb 22 mesos prenia teta a tot hora. Era un teta-dependent. Aleshores vaig començar un curs (em veía menys) i vam començar a reduir "tomes" de dia. Qaun volia teta, el distreia amb alguna cosa, li oferia algún aliment que li agradés, ... Més endavant li deia que només teta per dormir, si ho acceptava bé, però si no, tampoc m'hi oposava massa. Fins que vam aconseguir que només prengués teta de nit. La nit va ser més complicada. Primer li vaig treure per adormir-se el primer cop (substituia el pit per petons, mimitos, ...) li va costar una mica i després ho vam fer així al llarg de la nit. També el deixava que popés per menjar, però a la que veía que ho usava de xumet, li treia. En total vam estar 4 mesos (de ser suuuperdependent a deixar la teta).
Si el pare hagués ajudat (adormint-lo ell), hagués estat tot encara més fácil :-o00m
PEr últim, un cop havia deixat la teta, si em veía sense sostens, me'n demanava i jo no m'hi oposava. Semblava que ja no sabia popar. Només es posava el mugró a la boca i somreia. I amb poc temps ho va deixar de fer.

En resum: paciencia, empatía, comprensió i...distracció! oferir-li altres coses de menjar, mimos,..o fins i tot canviar de tema. Cada vegada funcionarà més.

Ànims!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Deixar el pit amb 17 mesos

EntradaAutor: garota » dc. set. 23, 2015 3:23 pm

Molt igual que la princesa ballarina nosaltres! M'ha fet gràcia això de voler xupar el mugró jiji també ho fa alguna vegada!
El meu peque té 26 mesos i en fa 2 q ho va deixar ell. Portavem uns mesos fent el mateix q la princesa,primer vam espaiar les preses, primer feia matí ,migdia i nit (deuria tenir uns 19 mesos aprox), després vam passar uns mesos només matí i nit i després només matí. Tot aquest temps només pit a casa. Al carrer ja no. I ho entenia i genial. També si em demanava li oferia alguna altra cosa,sobretot fruita i gràcies a això en menja molta.
A l,'estiu vam marxar de viatge i li vam dir que ens haviem deixat el xumet. Des d'aquell dia q va deixar el xumet i mai més va demanar pit!!!
Així que com.molt bé diu la princesa molts mimos, temps, paciència i comprensió....
Ara un cop ho deixi cuida' t bé els pits a mi se'm va posar l'"esquerre com una pedra i durant 4 o 5 dies me l'havia de buidar a la dutxa per no fer una mastitis...
Ànims!
Sara29
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 6:11 pm

Re: Deixar el pit amb 17 mesos

EntradaAutor: Sara29 » dj. set. 24, 2015 6:39 pm

Hola!
Doncs jo ho vaig fer al revés que elles... Primer li vaig treure de nit, amb l'ajuda del pare, van ser un parell de nits dolentes, la tercera no tant, i a partir de la quarta ja va dormir molt bé i sense desperrtar-se!!! :b-))) I si algun dia es despertava anava el pare també. Així vam estar un parell de mesos, de dia seguia mamant unes 3 vegades més o menys...
Als 18 mesos, al final de les vacances va estar un parell de dies que com que estava molt distret amb altres nens no em demanava casi res, i ja vaig aprofitar per treu-re-li del tot. Si em demanava el distreia amb alguna cosa també. I ara ja no mama res de res.
Jo si que he notat que ara menja bastant més i millor!
Sort!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::