Llet de civada

Teòricament poden menjar de tot.

jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Llet de civada

EntradaAutor: jaruma » ds. des. 05, 2015 7:49 pm

Hola,

sabeu si es pot beure massa llet de civada? El meu fill de 17 mesos hi està enganxadíssim, i jo fins ara me n'alegrava, perquè tinc entès que és molt sana. Però últimament en demana tota l'estona, se'n deu beure 3 gots al dia. També pren pit encara, però pren menys aigua perquè prefereix la llet de civada.

En fi, suposo que no passa res, però si algú ho sap del cert, millor. D'aquí un parell de setmanes tenim pediatre i ho preguntaré també.

Gràcies :-)
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Llet de civada

EntradaAutor: iole » ds. des. 05, 2015 9:05 pm

http://www.etselquemenges.cat/abc/begudesvegetals

He trobat aixo a veure si et serveix!

I en aquest altre tambe en parlen;
Beguda de civada
La civada és un cereal de grans propietats nutritives d’entre les que destaca els seus àcids grassos essencials i el seu alt contingut en Vit. B1 (tiamina), ferro, manganès i oligoelements. És de delicat sabor i textura cremosa així que es sol utilitzar també per a espessir cremes, salses i fins i tot fer maionesa, substituint l’ou per la llet de civada. És la beguda vegetal més indicada per a persones estressades, que pateixen insomni i alteracions digestives d’origen nerviós, ajuda a asserenar-se gràcies l’aportació de vitamines del complexe B i combat eficaçment la retenció de líquids.

També és recomanable per a qui practica esports, excursionisme i persones de la tercera edat.

Quan s’utiliza com a llet cal agitar bé el cartó i a vegades diluir-la amb un mica d’aigua per a fer-la més líquida.

Begudes d’amentlles i avellanes
Poden trobar-se tant en pasta(per a diluir en aigua calenta) com en tretabrik ja preparades per a consumir. Aquestes dues begudes al procedir de fruits oleaginosos són molt més energètiques, aportant més calories i sucres de ràpida absorció.

D’altra banda, aquestes begudes són excel·lents fonts de minerals com calci, fòsfor i potassi, així com vitamina A i àcid pantotènic (vitamina B5). És important evitar les que estan ensucrades i preferir aquelles sense edulcorar. Són las begudes vegetals especialment indicades per a nens, adolescents, convalescents i mares lactants.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Llet de civada

EntradaAutor: catalanna » ds. des. 05, 2015 9:22 pm

A casa també en bevem molta! Jo crec que no hi ha cap problema més enllà del que dius, que deixa de beure aigua, però tampoc crec que sigui motiu per racionar-li... El que et diria és que et fixis en els ingredients de la llet de civada, la majoria de marques porten oli de girasol i sal, i això suposo que sí que podria ser dolent! Jo només he trobat la marca yosoy que només porta aigua i civada, i està deliciosa!!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Llet de civada

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. des. 05, 2015 10:21 pm

La meva també hi està ben enganxada... Com diu Catalana, vigila els ingredients, jo també compro la
Yosoy, que només porta aigua i civada.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Llet de civada

EntradaAutor: jaruma » dt. des. 08, 2015 7:51 pm

Gràcies Iole per la info, sembla que tot són avantatges, doncs!

Catalanna i Petitpríncep,gràcies també, no m'havia fixat en això de l'oli i la sal! Des que m'ho heu dit m'he fixat, i resulta que a dues eco de diferents marques hi he vist oli i sal. I realment l'única sense res és la Yosoy. És la que acostumem a prendre, però fa temps em gastava el doble en comprar-ne d'eco, i resulta que era pitjor! No entenc per què hi posen res, si està igual de bona.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Llet de civada

EntradaAutor: catalanna » dt. des. 08, 2015 7:53 pm

Jo també he intentat trobar-ne d'eco sense res més que llet i civada i no ho he aconseguit!!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Llet de civada

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. des. 09, 2015 4:49 pm

Hi ha una llet de civada eco que es diu Monsoy, només té aigua i civada al 14%, igual que la yosoy
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Llet de civada

EntradaAutor: laneta » dl. feb. 15, 2016 12:00 pm

Hola!

M'ha vingut super bé aquest post perquè jo també era de les que em deixava una pasta en llets ecos i m'adono que la que comprava, amb la història que portava més calci, també portava oli de girasol. Així que tornaré a la YOSOY que a més ara ha tret la que porta més calci.

Gràcies!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::