Com introduïr sòlids

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Com introduïr sòlids

EntradaAutor: nela81 » dj. feb. 25, 2016 6:01 pm

Us demano consells de com començar poc a poc a fer la transició cap a menys triturats perquè com sóc tan poruga al nen no li he donat ni bastonets de pa i ara amb 13 mesos que té quan ho provo fa cara de fàstic o fins i tot m'ha arribat a vomitar.

Gràcies!!!!
ImatgeImatge
Nafrer
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 2:01 pm

Re: Com introduïr sòlids

EntradaAutor: Nafrer » dv. feb. 26, 2016 7:45 am

Hola nela81,

Potser podries provar amb galetes per a nadons ja que les desfan molt fàcilment, trossets de pa, trossets de peix,...
Jo al principi també patia. Em possava al seu costat i vigilava cada mossegada aparentant cara de tranquil·litat.

Pensa si per minvar el teu patiment, potser podries informar-te una mica més de com actuar en cas d'ennuegament. Hi ha videos explicatius de la Creu Roja al youtube.

Ànims. Tot és començar!

Salutacions,
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Com introduïr sòlids

EntradaAutor: nivalis » dv. feb. 26, 2016 8:45 am

Amb 13 mesos ja estan preparats per menjar trossets. No s'ennueguen i, si ho fan, tenen mecanismes naturals, com la tos.
Jo vaig començar amb coses tovetes, com croquetes, canalons, mandonguilles, i poc a poc va anar provant més coses. És un procés natural i la mateixa criatura ja va demanant cada vegada més coses... pernil dolç, talladet petit, llegum...
És molt divertit veure com gaudeixen menjant i provant nous sabors!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Com introduïr sòlids

EntradaAutor: numa1982 » ds. març 26, 2016 2:22 pm

Hola, Nela!

Nosaltres fa temps que ja lo donem galetes, trossos de pa... I fa un mes ja va menjar la truita, verdures bullides, el plàtan se'l menja ella sola, trossos de poma... Jo el que faig és intentar que estigui a taula quan nosaltres dinem (ella dina un poc abans) i li poso un plat amb trossets del que mengem nosaltres. Així veig què li crida l'atenció i puc valorar preparar-li un altre dia. De moment, però, la dieta és pràcticament a base de triturats.
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::