El tirallets ja no em funciona?

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: Anna Maria » ds. feb. 27, 2016 5:14 pm

Bones!
A veure, tema tirallets. Jo amb el tirallets mai m'he pogut extreure grans quantitats, per sort fins ara només necessito extreure una toma, la que li donen a l'escoleta a mig matí de dilluns a divendres (els caps de setmana i els dies que està malalt li dono popa directa). Sempre em trec la popa a hores similars (a les 11, mentre li dono el dinar allà a la 1 i mentre li dono el berenar allà a les 5). La de l'hora de berenar sempre era la més escassa, la major part de dies quasi no trec res, perquè l'Isaac la migdiada la dorm i la popa ( :-o00m ). La més abundant solia ser la de les 11. Fins ara, hi havia algun dia que havia d'afegir de la congelada fins arribar a la ració (el 2 de l'ampolleta), però fa una setmana més o menys que és un desastre. Fa un parell de dies que vaig provar a veure si aprentant jo manualment sortia alguna cosa (no se m'havia ocorregut fins ara), i els rajos que surten són llargs i grossos, el que és clar és que perdo contingut perquè se me'n va cap a la mà i tal. El tirallets fa un parell de manxades que surt, i després va baixant, i si ho faig jo manualment continua sortint. Pot ser que ja no em funcioni el tirallets bé?
Gràcies!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: kabbisa » ds. feb. 27, 2016 6:00 pm

A mi també va deixar de funcionar-me. Però sempre ho havia relacionat amb que jo era molt poc constant amb ell.
Jo vaig fer mixta des del principi, així que tampoc m'importava donarli LA si jo no hi era.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
angeles77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dt. maig 28, 2013 5:02 pm

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: angeles77 » dg. feb. 28, 2016 9:11 am

Hola Anna Maria,

Seguiré el tema perquè jo estic en les mateixes.
Faig LME, va nèixer fa mes i mig i ella mamá bé però amb el tirallets amb prou feines em trec 30 o 40 ml entre els dos pits...
Tinc un de manual i també l'electric de medela però tinc el mateix poc èxit amb els dos.
Estic amoïnada perquè aviat necessitaré treure molta més llet per poder deixar-li mentre sóc fora de casa i amb aquestes quantitats és totalment inviable...i no.voldria tenir que passar a artificial..

He canviat inclús de tamany d'embut del medela per si era la causa però res, tot igual de malament.

Si alguna ens pot donar una mica de llum al tema...

Mil gràcies!!
Febrer 2014: 1ª FIV amb ICSI + MACS + DGP. Beta Negativa.
Juny 2014. FIV cancel·lada a dia 5 d'estimulació per baixa resposta.
Gener 2015. FIV resultat dos blastos,que congelem.
Març 2015. Transfer de l'unic blasto que queda viu. Beta Negativa

Abril 2015. Nova FIV .5 ovuls,2 madurs i 1 sol fecundat. Transfer a dia +2
Maig 2015. Positiu!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: jaruma » dg. feb. 28, 2016 1:19 pm

Hola,

Si abans en treies i de cop no te'n surt, pot ser que hagis de canviar una cosa del tirallets. Bé, almenys amb el Medela a mi em va passar. La pestanya aquella rodona que s'enganxa amb un piuet (no sé quina marca tens ni si tots tenen pestanta d'aquesta, però bé), es veu que es va donar i no feia prou bé el buit. En vaig comprar un pack nou a Amazon i tot va tornar a funcionar com abans.

Comprova que no sigui això, o alguna altra peça que no faci bé el buit.

Sort!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. feb. 28, 2016 5:12 pm

Bones!
Doncs pot ser, de fet ja és una gometa nova que vaig canviar de les de recanvi, potser ja estava defectuosa i no es veu bé... Sí, es la marca Medela, no hi ha problemes per aconseguir els recanvis. En provaré una altra a veure què, com que era nova no hi havia pensat...
Gràcies Jaruma!

Angeles, si el teu fill te un mes i mig pot ser que et treguis això perquè sigui el que ell mama, pensa que és petit. Ves fen rebost de llet, s'aguanten mig any al congelador, crec que millor en dosis petites!

Abraçades a totes dues!
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: jaruma » dg. feb. 28, 2016 8:26 pm

Anna Maria, m'he enrecordat que un cop també em sortia menys llet, i era perquè li faltaven piles!
A veure si és una d'aquestes coses i ho resols aviat.

Àngeles, jo també aconseguia treure'm molt poqueta llet, i tot i això vaig aconseguir no necessitar llet artificial (val a dir que només treballo a la tarda, per tant era una o dues preses al dia). Jo congelava bossetes amb 30, 40, el que em sortís. Amb la pràctica en va sortint més. També pots a la nit donar-li només d'un pit, i al matí buidar-te l'altre, en sol sortir molta més.

Ànims, això del llevallets ho recordo com una etapa ben angoixant.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 17, 2016 10:48 am

Bones!
A veure, us explico com va acabar el tema del tirallets. Vaig canviar la membrana i res, així que em vaig mirar l'aparell bé. Al motor del medela mini electric, hi ha una rodoneta negra que suposo que es també per fer el buit. Estava com a piquetejada, i recordava que quan vaig comprar la màquina estava llisa. Hagués pogut anar a mirar a la farmàcia on la vaig comprar amb la garantia, però tant si entrava com si no s'haguessin quedat la màquina i jo la necessitava, així que vaig decidir comprar-ne un de nou. El mini electric no el van trobar, i em van oferir el medela swing. Doncs em va fins i tot més bé que el mini al principi, el swing te l'opció d'estimular la popa, i tot i que no raja "a raudales" trobo que va més bé. També em van oferir una altra marca que es diu Avent, però ja no podia aprofitar els bibes i tal i vaig preferir seguir amb el medela.
Abraçades,
Anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: jaruma » ds. març 19, 2016 5:25 pm

M'alegro que al final ho podéssis solucionar!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: El tirallets ja no em funciona?

EntradaAutor: numa1982 » dg. març 20, 2016 7:50 pm

No he vist el post fins ara. Jo tinc el medela mini electric i quan em va passar això que dius la solució va ser descalcificar-lo amb aigua i vinagre.
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::