ARFID o ingesta excessivament selectiva

Teòricament poden menjar de tot.

jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: ARFID o ingesta excessivament selectiva

EntradaAutor: jaruma » dt. març 22, 2016 3:03 pm

Heu anat a un neuròleg? No hi entenc gens, però em sona més a problema de neuròleg que de psicòleg.

En tot cas, a veure si a poc a poc ho va superant. Això de la truita de patates ja és un gran pas!
Molts ànims!
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: ARFID o ingesta excessivament selectiva

EntradaAutor: Alesta » dt. març 22, 2016 4:42 pm

shyla ha escrit:Coneixes la terapia de la integracio sensorial? Penso que podría ser-li d'ajuda. Me'n va parlar la profesora del meu fill, que ho esta fent pel seu fill de 4 anys i esta veient reaultats positius.

Si, la conec, no la podem seguir per diferents motius, però algunes de les tècniques s'empren en TO les hem fet servir i han donat bons resultats, ja et dic que poc a poc va fent més coses.

jaruma ha escrit:Heu anat a un neuròleg? No hi entenc gens, però em sona més a problema de neuròleg que de psicòleg.

En tot cas, a veure si a poc a poc ho va superant. Això de la truita de patates ja és un gran pas!
Molts ànims!

No, ningú m'ho havia suggerit abans i a mi aquesta especialitat no m'havia passat pel cap! Merci, ho valorarem. I si, es un mega pas!!!! :ok:
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: ARFID o ingesta excessivament selectiva

EntradaAutor: shyla » dt. març 22, 2016 10:20 pm

Sort en el camí! No es fácil!
Imatge Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: ARFID o ingesta excessivament selectiva

EntradaAutor: jaruma » dc. març 23, 2016 6:05 am

Alesta, podría ser un transtorn del processament sensorial? Potser no té res a veure, però et poso dos enllaços on en parla, perquè comenten els problemes per menjar i pel tacte.


http://www.psyciencia.com/2012/18/que-e ... sensorial/


http://www.elcisne.org/noticia/trastorn ... /2535.html

Sort!
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: ARFID o ingesta excessivament selectiva

EntradaAutor: Paparra » dc. març 23, 2016 8:32 am

Tinc una amiga q estava mes o menys com tu, la nena podia passar el dia amb dos o tres mossegades del q fos, i quan va deslletarla, va començar a menjar mes...
Enhorabona x la truita!! Jejeje l'ou es una bona font de ferro i vitamines ;-)
Intenta no obsessionarte pq ells ho noten i encara es pot tornar mes recelos amb el menjar... keep calm!
Anims i no perdis l'esperança, menjara segur!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
iana
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 7:49 pm

Re: ARFID o ingesta excessivament selectiva

EntradaAutor: iana » dc. març 23, 2016 7:46 pm

A la meva nena li passa el mateix no vol testar res nou tot li fa fastic, com diu ella, es un desespero ja que no podem anar enlloc pq menja 4 coses contades I sempre les mateixrs, ella en poc en te prou... sempre ha sigut aixi I veig que va creixen pero que no cambia, hem probat de tot I tot lo nou ho ja no ho vol probar o li fan arcades, ara casi ja m' he acostumat I penso que un dia tot cambiara espero que no tardi...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::