pipes pelades 18 mesos

Teòricament poden menjar de tot.

tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

pipes pelades 18 mesos

EntradaAutor: tulina » ds. març 19, 2016 10:28 pm

Algu dona pipes pelades amb 18 mesos? Jo algun cop n'hi he donat a la meva petita, perque creia ere massa petites oerque s' ennuegues però avui llegint uns notícia d'un nen amb una infecció als pulmons per culpa d'un tros d'ametlla m'he espantat! No n'hi donaré més, però. ..
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: pipes pelades 18 mesos

EntradaAutor: iole » dg. març 20, 2016 4:10 pm

Jo no li donaria...segur que no les mastega...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: pipes pelades 18 mesos

EntradaAutor: Anna Maria » dg. març 20, 2016 6:12 pm

Bones,
ara no sé si les pipes són considerades com a fruits secs, però aquestos no estan recomanats fins als dos anys, pels components al·lergògens però també per l'alt perill d'ennuegament que hi ha. La pipa pelada és "dureta" i petita per poder xafar entre les dents em sembla a mi, jo esperaria a què fos més gran.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: pipes pelades 18 mesos

EntradaAutor: Paparra » dc. març 23, 2016 8:27 am

Ja no es x perill d'ennuegament, el nen q esta en coma x culpa d'una ametlla no es va ennuagar pas. Passa q si li va al pulmo, el cos no l'absorbeix, es podreix i fa infeccio.
Jo nomes li dono fruits secs picats, com a ingredient d'algun plat.
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: pipes pelades 18 mesos

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 24, 2016 6:28 am

Paparra ha escrit:Ja no es x perill d'ennuegament, el nen q esta en coma x culpa d'una ametlla no es va ennuagar pas. Passa q si li va al pulmo, el cos no l'absorbeix, es podreix i fa infeccio.
Jo nomes li dono fruits secs picats, com a ingredient d'algun plat.


ostres, doncs no ho sabia això, gràcies per l'info!
abraçades,
anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: pipes pelades 18 mesos

EntradaAutor: Clara13 » dj. març 31, 2016 3:51 pm

Els fruits secs no estan gens aconsellats abans dels 5 anys. Cito un pàrraf de la pròpia AEPap:

La Asociación Española de Pediatría de Atención Primaria (AEPap) señala en su apartado de "Prevención de accidentes en el hogar" que se debe evitar dar a los niños pequeños alimentos duros, como los frutos secos. Y, en otro apartado de prevención de accidentes la afirmación es contundente:

Absolutamente prohibido darle a niños menores de 5 ó 6 años frutos secos, pues si se atraganta con ellos puede o bien asfixiarse, o bien producir una lesión pulmonar por el aceite que destilan estos productos. En cualquier caso precisaría tratamiento urgente. Si tiene frutos secos en su casa, vigile que no estén al alcance de su hijo".

Una altra dada d'utilitat, els fruits secs, si es volen donar, haurien de ser en pols. Els picats o amb trossos petits poden fins a quintuplicar el seu tamany en un medi humit (pulmons, gola...) i provocar atragantaments igual.


:ok:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::