Idees apats

Teòricament poden menjar de tot.

tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Idees apats

EntradaAutor: tineta14 » dc. maig 04, 2016 3:16 pm

Bones! Ara que ve el bon temps, m'agradaria variar una mica els menús diaris, dinar i sopar...

Doneu-me idees siusplau!!

Gràciesss
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Idees apats

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. maig 04, 2016 4:26 pm

A casa ens agrada molt l'amanida de llegums (pebrots, tomaquet, alguna oliva i llegums cuits).
O ensaladilla (patates, pèsols, pastanaga, mongeta verda i ou dur). Amanit amb oli o a vegades he fet "veganesa d'alvocat".
Amanida de pasta.
Amanida d'arrós i quinoa.

Com veus som molt d'amanides a casa i poca carn. En algunes amanides una mica de bonítol o depen de l'edat. tonyina. Tot això més pel migdia, tot i que també ho hem menjat a la nit.
De sopars, pa amb tomata i truita, amanida de tomatas amb tonyina...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: Idees apats

EntradaAutor: mar2012 » dc. maig 04, 2016 9:21 pm

De primers plats o plats unics:
Cremes o pures de verdures, que es poden pendre freds, canalons freds farcits de tonyina, ou dur, olives, tomaquet... i per sobre maionesa enlloc de metxamel, amanides de tot tipus (de patata, de llegums, pasta, arros, quinoa, verda, de tomaquet i alvocat, amb carabasso a la planxa pel damunt, amb salmó fresc cuit a la planxa a trossets, amb pit de pollastre a la planxa), gaspatxo, verdura saltejada ( brocolí amb patata, mongeta verda i pastanaga amb patata, espinacs amb cigrons...)

Segons: truites de tot tipus ( de ceba, de carabasso, de formatge, dd patata..), ous farcits amb tonyina, peix amb diferents coccions ( forn, planxa, arrebossat..), llibrets de pit de pollastre, sepia o calamar a la planxa, pizza feta a casa, torrades amb amanida pel damunt (ou dur, fulles verdes, tomaquet.. el que vulguis) i salmo fumat a sobre de tot ( ho amaneixo amb una mica de maionesa), hamburgeses vegetals o mixtes, o de pollastre, o vedella, croquetes...
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Idees apats

EntradaAutor: Halia » ds. juny 25, 2016 4:28 pm

Bona tarda!
Em quedo en aquest post! :ok: La veritat es que nosaltres acostumàvem a sopar fatal, però ara que la nena sopa com nosaltres ens estem cuidant més (a marxes forçades, clar) :-o00m

Mar2012 quines idees més bones, segur que en trec un fart de sopar de totes elles!!! >.-<: >.-<: >.-<:

PetitPríncep :love: jo la Quinoa encara no li he posat mai. Com es fa? I tema d'olives tb li he donat, quines fas servir?

Tonyina en llauna li heu donat?

Ja sé que voltant l'any poden menjar de tot, però encara em preocupo per xorrades..
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Idees apats

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. juny 25, 2016 11:47 pm

HALIA, la quinoa es fa bullint-la fins que queda un cercle blanc... Això si, primer cal rentar-la bé. Jo la cuino juntament amb l'arros, i ho ofereixo tal qual. A l'hivern compro una sopa deshidratada de quinoa de Casa Amatller que està molt bona.
Olives al principi li fonava sense pinyol, les de llauna però passades per aigua per treure excés de sal... Ara ja les pren de tot tipus.
Tonyina millor esperar fins els 3 anys pel tema metalls pesats :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Idees apats

EntradaAutor: Halia » dg. juny 26, 2016 9:59 pm

Gràcies!!

M'he apuntat les vostres receptes i li aniré fent aquesta setmana! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Idees apats

EntradaAutor: Halia » dl. juny 27, 2016 2:42 pm

Una pregunta!

Els llegums per sopar com els veieu?
Estic intentant fer sopars sense proteines... però em costa molt!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Idees apats

EntradaAutor: GAIA_ » dv. jul. 01, 2016 12:01 pm

Hola,

Halia, els llegums son proteïnes vegetals, però son proteïnes. Nosaltres mengem cada setmana mínim 1 o 2 dies en el sopar, i un altre dia per dinar.
Tinc entès que en cada àpat ha d'haver una ració de hidrats de carboni (arròs, pasta, patates, pa...), una de verdures o fruita i una de proteïnes (embotits, formatges, carn, peix, ous o llegums). Nosaltres ens sabem la teoria, però reconeixem que la pràctica no sempre la complim ;)

Jo també ho tinc complicat a l'hora de fer dinars o sopars frescos. La nena (19 mesos) no li agrada ni l'enciam, ni la pastanaga ratllada, ni el cogombre, ni el tomàquet, ni l'advocat,... vamos, cap verdura que no sigui cuita. Així que ho duc ben negre! Estic embarassada i necessito frescor en els àpats, cada cop que menjo algo fred li ofereixo però ho treu al segon de la boca amb cara de fàstic. Així que paciència.

I de les poques coses que menja en fred és:

- Carpaccio de síndria (tallat amb mandolina) amb un formatge sec de llet pasteuritzada (l'ideal seria el parmesà, però és llet crua i no puc pendre). No ho alinyem ni res
- Meló amb pernil dolç
- Hummus

De calent el que es vulgui: sopa, bikini, salmó al papillot (amb únicament una rodanxa de llimona), qualsevol carn o peix a la planxa, carxofes al micro, arròs tres delícies (fet per mi), remenat de xampis, coca de verdures (amb pasta de full), truita francesa, mongeta tendra amb sofregit de ceba i tomàquet i afegeixo pernil dolç (tot per paella), verdura bullida, macarrons (i camuflo verdures amb salsa de tomàquet), pastís de carn,...

Intento variar, però no tinc tan de temps com voldria per cuinar i molts cops vaig a lo ràpid de fer i netejar (bullit i planxa). I si deixa, que deixi (deixa en molt poques ocasions), menja molta fruita per berenar i esmorçar o procuro oferir-li algo de formatge i pernil dolç (si el que no vol durant l'àpat són les proteïnes). No la forço, més endavant ja aprendrà a menjar la quantitat que té al plat.

Una abraçada noies, seguim llegint-nos i procurant agafar idees!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::