Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. ago. 15, 2016 11:33 pm

Hola noies!!

La meva pregunta és més o menys a quina edat es van destetar els vostres fills per iniciativa pròpia? Probablement la resposta és que depen de cada nen... En conec que m'han dit que als 7 mesos, altres als 10, i altres als 3 anys encara mamaven... Ho fan d'un dia per l'altre o és molt progressiu?

Sóc màxima defensora de la LM (de moment portem un any) i m'agradaria seguir molt més, però el tema és que la nena mama molt encara, de dia i de nit i a mi no m'ha tornat a venir la regla (gairebé fa dos anys). No està decidit del tot encara però la idea seria tenir més fills que és portin 2-3 anys entre ells, i si no em ve la regla la cosa es complica.... Si s'han de portar dos anys ens hi hauriem de posar d'aqui res!!

He sentit dir que si es fa LM la regla torna quan el nen/a deixa passar més de 6h entre tomes durant una temporada? És així?

No em ve de gust forçar les coses, seguirem amb LM a demanda, però seria per fer una mica de "previsió" o mentalitzar-me que potser la cerca del germà/ana es pot aplaçar força. ..::··
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: jaruma » dt. ago. 16, 2016 6:35 am

Hola,

a mi em va tornar la regla quan el meu fill tenia 4 mesos, després em va marxar, i va tornar definitivament als 10 mesos. No recordo si ja passava alguna vegada 6h sense fer pit, potser algun cop de dia, però crec que no. I ara té 26 mesos i seguim.
Sort amb la cerca!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: shyla » dt. ago. 16, 2016 10:50 am

El meu fill mamava tooot el día i tota la nit i em va venir als 7 mesos clavats. Ell es va deslletar de forma natural estant jo embarassada de 6 mesos i mig, ja que durant l'embaras es deixa de produir llet, hi ha molts nens que continuen mamant pero ell va anar deixant de fer tomes i al final ni per dormir ni res. Ell tenia 33 mesos. El meu petit mama molt menys seguit que el gran i en canvi m'acaba de tornar la regla ara amb 16 mesos. Misteris de la natura...
Imatge Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Rossinyola » dt. ago. 16, 2016 3:28 pm

Amb la gran em va venir la regla als 17 mesos. Fins als 15 aproximadament mamava molt però mica en mica va començar a menjar més i es van espaiar les preses. Als 18 mesos ja em vaig quedar embarassada de nou, així que només vaig tenir una regla, es porten 26 mesos. Amb el segon la regla em va venir als 20 mesos, també he de dir que estava molt més prima per sota del meu pes, cosa que segur que va influir.
Mica en mica anirà espaiant les preses i et vindrà la regla,encara tens temps pq es portin poquet ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. ago. 16, 2016 5:14 pm

La meva filla sempre ha estat molt demandant (una mitjana de 16 preses diàries fins més enllà dels 2 anys). I la regla em va venir als 9 mesos. En un temps que encara mamava més.
Conec el cas d'una noia que el filles va destetar als 14 mesos i la regla li va tardar encara 1 any en venir!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Alina
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 9:18 pm

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Alina » dt. ago. 16, 2016 8:50 pm

Hola!
La meva filla va mamar fins als 2 anys i mig a demanda. Jo no vaig tenir la regla fins 4 mesos després d'haver destetat! Al principi estava encantada pero amb el temps em vaig començar a preocupar una mica....fins que un dia sense més em va venir.
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Eupatina » dt. ago. 16, 2016 9:11 pm

Hola!

A mi em va venir la regla 9 mesos després de parir! I la nena es va deslletar sola una setmana abans de fer un any!

Una abraçada!

Eu
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Mara17 » dt. ago. 16, 2016 10:48 pm

A mi m'ha vingut ara que ha fet 13 mesos i encara fa molt de pit però potser sí que algun cop ha estat més de sis hores sense mamar (tot i que com que fem a demanda i sempre estic amb els nens no tenim un patró fix i depèn molt del que fem o de com es trobi).
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: gisa » dc. ago. 17, 2016 10:25 pm

Hola! A mi m'ha vingut la regla als tres mesos d'haver parit amb les dues nenes tot i fer LME a demanda en ambdós casos. La meva filla gran es fa destetar voluntàriament als 10 mesos. Va començar a mamar cada cop menys estona i tot i que jo li oferia, va acabar que només jugava però ja no mamava (amb tot la meva pena!). Amb la petita, acaba de fer l'any i seguim amb molta teta!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. ago. 19, 2016 12:28 am

Gràcies maques!!

Perdoneu que no he pogut contestar abans. Com ja suposava el destetar depèn de cada nen i la regla depèn de cada dona...

Doncs res... Hauré d'esperar a veure que ens depara la naturalesa a nosaltres jeje

Gràcies!!!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: novella » dj. ago. 25, 2016 10:49 am

El meu fill gran feia molt de pit i igualment la regla em va venir quan ell tenia uns 13 mesos. Es va deslletar ell solet als 27 mesos, quan jo estava embarassada de la petita. Es va deslletar en qüestió de dies, em deia que sortia poca llet del pit i al final em demanava gots de llet :content:

Ara amb la petita portem 13 mesos de LM i la regla encara no ha aparegut. I per mi ja pot tardar!!! :-D
Imatge
Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Aly84 » dc. feb. 01, 2017 3:27 pm

Hola!

La meva filla gran es va deslletar als 3 anys i 2 mesos... Jo estava embarassada i tenia moltes nausees, i em feien mal als pits... Progressivament ho vam anar substituint... Ella ja no feia el pit per alimentar-se sinó com a contacte... I vam oferir noves alternatives.

I la regla va apareixer als 19 mesos, feia molt pit tant de nit com de dia...

Al neixer al seu germà ella gairebé tenia 4 anys i es va "reenganxar" al pit, però no més de 1 mes i mig... Jo em notava molt cansada, fent tandem no estaba còmode, i alternar era molt esgotador. Vam tornar a oferir alternatives, i també explicar i sembla que ho va acceptar bé.

El nen ara te 11 mesos. Mama bastant menys que la seva germana en el seu dia... A vegades tinc la impressió que sóc jo la que el busco a ell... Encara no m'ha vingut la regla... I com diu la Novella, en el meu cas no la trobo pas a faltar...

Però t'entenc, jo amb la nena també tenia la intenció que es duguessin 2-3 anys.... Però això surt com surt... Ells es porten 4 anys i pel moment tenen un vincle molt bonic... I a mi m'ha ajudat molt que la nena, per edat es força autonoma i pot entendre situacions...

Gaudeix del present
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Quan es van destetar (sols) els vostres fills o quan us va venir la regla fent LM?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. feb. 01, 2017 11:53 pm

Hola Aly84,

La veritat és que em va tornar la regla poc abans de Nadal, sense deixar ni reduir la lactància! El tema és que des de llavors l'he tingut una vegada més i em va venir amb 10-11 dies de retard!! Suposo que els primers mesos serà irregular... A veure si es regularitza aviat i podem tornar a la cerca!

Gràcies a totes per les vostres respostes!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::