12 mesos: dinar per a la llar d'infants

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

12 mesos: dinar per a la llar d'infants

EntradaAutor: euterpe » dl. ago. 22, 2016 10:05 am

Hola a totes! La meva petita està a punt de fer els 11 mesos. Als 12 començarà a anar a la llar d'infants i s'hi quedarà a dinar. L'hem de portar fet de casa i ja em pregunto què li hauré de fer. Ara menja "papilles" de verdura amb pollastre o amb vedella. Vosaltres què feu? Què els poseu, als vostres fills? Ja els comenceu a donar alguna cosa a trossets? Ella menja bastonets de pa, galetes, plàtan, poma... fins i tot pastanaga! (sempre amb vigilància). Té 7 dents i li està sortint la 8ª. Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: 12 mesos: dinar per a la llar d'infants

EntradaAutor: GAIA_ » dc. ago. 24, 2016 5:34 pm

Hola!!!

Jo a la nena no he fet BLW pròpiament dit però a la que podia li anava introduïnt sòlids (m'agobiava fer tants de purés i haver de netejar-ho tot després!)

Jo a l'any li feia els següents purés:

- Carbassó, arròs i pollastre
- Mongeta tendra, pastanaga i patata (a vegades afegia pèsols)
- Carbassa, patata i pastanaga

I anava alternant aquests ingredients amb rap, lluç i vedella.

També anava donant-li cada cop més àpats sòlids (de fruita, tallada molt petita casi tota: pera, pinya, mandarina sense pell, suc de taronja, plàtan,raïm...)

De sòlids: truita francesa, croquetes (sense el rebossat), sopa amb pasta petita, pèsols, macarrons (li feia una salsa de tomàquet barrejada amb moltes verdures, i evidentment, li tallava els macarrons), mongeta tendra amb patata, pastanaga i pèsols (tallat com ensaladilla), mongeta tendra amb pernil dolç tallat molt fi (passat per la paella), hummus també, la carn i el peix que podia menjar tallat molt petit...

Ufff a la que podíem trossets, primer molt petits, i quan li tallava algú altre o veia que havia pillat el típic tros una mica més gran dels altres i res, anàvem ampliant.

Menja de tot (menys la verdura crua per ara), hem intentat fer bastant variat. Si no vol algo, doncs res fora. Si no li has donat trossos, proba pel sopar i de mica en mica t'aniràs oblidant dels purés i podreu intentar que els vostres àpats i els seus s'assemblin lo màxim possible, a part de que guanyi autonomia a l'hora de menjar (nosaltres l'ajudem perquè agafa molt poc amb els coberts i es pot fer interminable)

Espero haver-te ajudat. Ja diràs!
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: 12 mesos: dinar per a la llar d'infants

EntradaAutor: euterpe » dc. ago. 24, 2016 8:15 pm

Ostres, GAIA_! Quin munt d'idees! Moltíssimes gràcies! M'has ajudat molt. De veritat! >.-<:
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::