Ajuda!! Mama clavant les dents...QUIN MAL!!!

Teòricament poden menjar de tot.

novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Ajuda!! Mama clavant les dents...QUIN MAL!!!

EntradaAutor: novella » dt. gen. 03, 2017 11:55 am

La meva nena té 17 mesos i des de fa un parell de setmanes que mama clavant les dents. No sé si és que té mal la boca o què, però tinc els mugrons ben encetats i em fan un mal terrible. Intento treure-li el pit cada vegada que noto com rasca i explicar-li que em fa mal però de moment no he aconseguit res. Quan acaba de mamar tinc les seves pales marcades al mugró!!

El meu fill gran alguna vegada m’havia mossegat, però ell feia queixalada i li treia el pit i li deia que no i aviat ho va deixar de fer, però la xica sembla que no ho acaba de captar :ufs:

Estic desesperada perquè a més no us penseu pas que mami poc no!! Que manté un bon ritme!! I a la nit també!!
He pensat fins i tot a intentar treure alguna toma, per descansar una mica però no hi ha manera...no cola. Inclús pensava en intentar donar-li un bibi per anar a dormir, però la veritat és que en el fons em sembla una bestiesa, una nena de gairebé un any i mig i que mai ha fet servir una pipa o un bibi, haver-li de donar a aquestes alçades...no sé. Alguna idea??
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Ajuda!! Mama clavant les dents...QUIN MAL!!!

EntradaAutor: garota » dt. gen. 03, 2017 8:38 pm

Bonesss!!!

El meu ho feia això quan li anaven a sortir dents... Sempre, uns dies abans i quan li sortien ho feia... Canviava la posició de la boca com si diguem! No sé si podria ser això...!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Ajuda!! Mama clavant les dents...QUIN MAL!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. gen. 03, 2017 9:46 pm

La meva ha fet poc això de mossegar i dient-li no i treient pit unes poques vegades va estar solucionat. En algun lloc vaig llegir un altre comsell que es quan mossega apretar la criatura cap al pit, que així no poden mossegar. Ho pots probar a veure qué...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::