DESTETAR

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

DESTETAR

EntradaAutor: julieta12 » dc. juny 07, 2017 9:00 am

Bon dia! torno a posar un altre post...
El meu fill té ara 1 any i 9 mesos, i encara fa pit.
Voldria destetar-lo perque se'm fa una mica pesadot la lactància, porto casi 4 anys donant pit (la seva germana va fer pit 2 anys i mig i vaig empalmar amb el petit) i ja no puc més!! Ja no gaudeixo amb la lactància, de vegades inclús em poso de mal humor, i penso que ja està a punt de fer 2 anys, per tant, no li estic fent cap "mal".
A part d'això, menja poc, perque per ell l'aliment principal és el pit, i sempre es deixa el menjar que preparo (sobretot el sopar que estem tots a casa), el dinar com que el fa a la guarderia, s'ho menja perque no hi ha una altre...però el sopar com que estic jo.... RESUM que voldria que m'aconselleu, les que ho heu fet, quina tècnica o tècnicques heu seguit per destetar de la manera menys brusca possible, tampoc vull que ho passi malament!!

Gràcies!
llusca
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

Re: DESTETAR

EntradaAutor: llusca » dj. juny 08, 2017 5:23 pm

Hola!

Jo li vaig treure el pit de nit als 16 mesos. Vam aprofitar el pont de Sant Joan que el pare tenia festa i va ser ell qui s'aixecava a les nits. Anava al seu llit, el calmava, etc. La primera nit va ser bastant dolenta, la segona va millorar algo i la tercera bastant bona. A partir d'aquí va començar a dormir del tirón gairabé totes les nits (excepte si ha tingut febre, etc).
De dia el va deixar als 18 mesos, jo no li oferia, li donava quan me'n demanava i vaig aprofitar un viatge llarg que vam fer que no em va demanar, per acabar de treure-li del tot. Quan em demanava el distreia amb alguna cosa, i així vas ser bastant fàcil.

Espero haver-te ajudat.
Sandryval
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 09, 2017 4:55 pm

Re: DESTETAR

EntradaAutor: Sandryval » dl. oct. 09, 2017 5:01 pm

Hola noies!! La meva princesa cumplirá 13 mesos el día 25 y encara no tinc pensat quan retirar-li el pit pero si que es veritat que el cap de semana que hi es tot el día amb mi no menja massa, nomes vol pit per menjar i jo em sento una mala mare que no sap donarli menjar al seu fill, encara entre setmana s'ho menja tot amb la meva mare. a laguna li passa aixó?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: DESTETAR

EntradaAutor: crunchi » dc. oct. 25, 2017 2:27 pm

Noies i com es fa el destete??? El meu fill només té 3 mesos i poder sóc "mala mare" pero ja hi vaig pensant, i això que ens va molt be la LM i tal. Però hi penso, si. La meva idea és aguantar fins a l'any i després destetar-lo, aviam com va.
Pero com es fa? Es suprimeixen presses?? Però el pit es regula sol o em farà mal i he d'utilitzar l'extractor??
Imatge

Imatge
llusca
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

Re: DESTETAR

EntradaAutor: llusca » dj. oct. 26, 2017 5:57 pm

Si només té 3 mesos gaudeix i ja veuràs el moment.
De totes formes et diré que jo deia, va fins als 6 mesos i vaig acabar donant-li fins als 18.

Pensa que cada vegada mamen amb menys freqüència i els pits es van regulant.. Quan finalment li vaig treure del tot, si que els primers dies els tenia molt plens i em feien mal, però em buidava una mica el just per descomprimir-los i evitar el dolor i en uns dies (com a molt una setmana) ja estava tot a lloc.

Espero haver-te ajudat.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: DESTETAR

EntradaAutor: Luthien » dl. juny 25, 2018 6:29 pm

Justament aquest dissabte vaig participar a la ràdio (ràdio Sant Pol) en un programa sobre el deslletament! Suposo que a partir de dimecres hi podràs accedir on-line, programa Tête a tête. Vam ser dues mares que vam parlar de la nostra experiència amb el deslletament (jo, amb 23 mesos de la baldufa).

Potser et pot ajudar! Es tracta d'un programa mensual (últim dimarts de mes), i per ara han fet dos programes... bé, només un d'emés, que fins demà no està "on-air"! El recomano molt, és molt interessant!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::