"Obsessió" llet de vaca tot i fer pit

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

"Obsessió" llet de vaca tot i fer pit

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. ago. 05, 2017 2:34 pm

Hola noies,

La meva nena té 24 mesos i seguim fent lactància materna. Fa mesos li vaig deixar provar la llet de vaca perquè no és d'esmorzar massa i vaig optar per oferir-li llet amb galetes a veure què. Li va agradar, en demana sovint per esmorzar (o gairebé no menja res), el tema és que d'un temps cap a qui va a la nevera i demana llet tot el dia, per esmorzar, abans de dinar, després a mitja tarda, a la nit. Li poso un ditet i prou, perquè si fos per ella es veuria mig litre seguit.

Què en penseu? Perquè ho deu fer? Perquè ara a l'estiu la troba fresqueta? Perquè jo estic en el segon trimestre d'embaràs i potser nota canvis en la meva llet o una disminució de la producció?

No, sé, em sap greu que a vegades sembli que prefereixi la llet de vaca abans que el pit.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: "Obsessió" llet de vaca tot i fer pit

EntradaAutor: shyla » ds. ago. 05, 2017 9:30 pm

Durant l'embaras la produccio es redueix fins a practicament zero, sobretot al 2on trimestre. Molts nens continúen mamant en sec perqué aixo els hi produeix plaer o els calma pero no per la llet que surt. Al primer trimestre encara n'hi sol haver i al tercer es torna a produir calostre pel petit que vindrà. Segurament et demana perque la necessita, o perqué te sed i prefereix aixo a aigua.
El meu fill gran es va deslletar als 6 mesos i mig d'embaràs, ell em deia que no sortia lleteta.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: "Obsessió" llet de vaca tot i fer pit

EntradaAutor: Anna Maria » ds. ago. 05, 2017 9:51 pm

Bones!
Doncs l'Isaac també fa popa per adormir-se tant a la migdiada com a la nit, i al matí abans de despertar-se o una estona abans, i solen ser presses de més o menys... no sé, compta uns 20 minuts de mitjana, perquè no miro rellotge cronometrat. Durant la resta del dia doncs depèn, per exemple aquests dies que no té escola bressol i està més amb mi potser n'ha fet alguna mica al matí. o també a vegades abans de sopar, tot i que aquestes "preses" són de poquets minuts, jo en dic xarrupadetes, jeje. Tot aquest rotllo per dir-te que quan s'aixeca (siguin les 7 o les 8 del matí) ell vol llet amb galetes, i n'hi poso mig vas (utilitzem un que vaig comprar al Mercadona, del Mickey, per si vols veure la mida). A mig matí, tot i que els findes i ara a l'agost no cada dia com a l'escola, es menja un iogurt natural (sense sucre). I durant el dia, com et passa a tu, i a bastants dies que me'n demana mentre dina i mentre berena, sobretot, i com fas tu, n'hi poso un dit o així.
Quan va començar a demanar-ho també vaig pensar que ostres, potser amb la popa no en tenia prou, però veig que el dia que vol més popa ell en demana. La llet de vaca li encanta fresqueta, ara perquè és estiu però a l'hivern fa molt temps que vaig deixar d'escalfar-li (quan ho feia la posava només de temperatura ambient, ja que entenia que la llet de la popa està a temperatura "ambient") i no li poso res, li agrada tal qual. També veu aigua fresqueta, que crec que és la que li treu més la sensació de calor...
Està clar que és més sana la llet materna que la llet de vaca, però bé, mira, és més saludable que una xuxe, no? Si quan tinguis el bebè pots fer tàndem doncs la teva nena gran ja trobarà el seu gust de sempre a la popa, i si no ja saps que li agrada la llet de vaca, però jo crec que si li agrada te la demanarà com qualsevol altre menjar que li agradi.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: "Obsessió" llet de vaca tot i fer pit

EntradaAutor: shyla » ds. ago. 05, 2017 10:13 pm

Anna Maria m'ha fet gracia aixo de que la llet surti a temperatura ambient jeje. Doncs la llet surt calentona a la temperatura que te el teu cos 36-37°C. L'ambient doncs depen si es estiu o hivern pero quasi segur que no arriba a 37 jeje.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: "Obsessió" llet de vaca tot i fer pit

EntradaAutor: Anna Maria » dg. ago. 06, 2017 8:42 am

shyla ha escrit:Anna Maria m'ha fet gracia aixo de que la llet surti a temperatura ambient jeje. Doncs la llet surt calentona a la temperatura que te el teu cos 36-37°C. L'ambient doncs depen si es estiu o hivern pero quasi segur que no arriba a 37 jeje.


jejejeje
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::