¿Quin biberó per aigua em recomaneu?

Teòricament poden menjar de tot.

Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: ¿Quin biberó per aigua em recomaneu?

EntradaAutor: Ganga » dj. jul. 12, 2018 12:44 pm

Bones carmecirera!!

Jo he fet servir marca bebedue (5euros) i els venen al Drim. El pitorro és de plàstic dur, per tant, si el mosseguen no es trenca ni es deforma, almenys a mi no. Altres marques és tou i queda tot massegat i en poc l'has de canviar i són més cars.
Aquest a més li pots treure la tapa del pitorro i anar-lo ensenyant a veure amb el got sol. Per tant, després llençes la tapa i tens el got sol. La tassa al no ser transparent no es veu bruta (d'altres al ser plàstic blanquinós queden groguenques).
Té doble nansa i va molt bé per agafar. Es neteja fàcilment perquè no té llocs inaccessibles com en d'altres que si no ho fas amb rentavaixelles queden restes en el pitorro. No sé a mi amb els tres m'ha funcionat molt bé.
Inconvenients: no veus la quantitat de líquid que hi ha a dins, però com jo la rentava dos/tres cops al dia doncs tampoc era un gran inconvenient. I si se li acaba...doncs també va bé peruquè et digui..."no n'hi ha.." i l'altra doncs que si és per veure dins el llit pot gotejar una mica. Però si és per el dia doncs no t'ha de preocupar!
Vaja rollo! :-()-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: ¿Quin biberó per aigua em recomaneu?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. jul. 12, 2018 3:39 pm

Bones!
Jo vaig utilitzar un que venen al Mercadona, que té com un "tope" que ha de succionar al principi, i després es pot treure el tope, i fer-ho anar amb el pitorro sol. Jo després vaig passar a les ampolles d'aigua amb "adaptador" de FontVella per fora al carrer i el vas normal de plàstic a casa.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ¿Quin biberó per aigua em recomaneu?

EntradaAutor: crunchi » dj. jul. 12, 2018 10:35 pm

Hola!!

Nosaltres tenim el de Twistshake que és de aprenantatge i hi ha 3 models diferents segons l'edat. Pots posar fruita dins fresqueta ara a l'estiu també. Val 10 pavos però val la pena, es desmonta be per netejar-lo, és lliure de BPA i és antiderrames, i si el nen no xucla, no surt res pel pitorro. El recomano molt.

Vam comprar el tipic del Ikea q val 1 euro, i per estar per casa encara, pero és una :ufs:
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ¿Quin biberó per aigua em recomaneu?

EntradaAutor: crunchi » dg. jul. 15, 2018 9:47 pm

carmecirera ha escrit:
crunchi ha escrit:Hola!!

Nosaltres tenim el de Twistshake que és de aprenantatge i hi ha 3 models diferents segons l'edat. Pots posar fruita dins fresqueta ara a l'estiu també. Val 10 pavos però val la pena, es desmonta be per netejar-lo, és lliure de BPA i és antiderrames, i si el nen no xucla, no surt res pel pitorro. El recomano molt.

Vam comprar el tipic del Ikea q val 1 euro, i per estar per casa encara, pero és una :ufs:



És aquest biberó?

https://www.amazon.es/Twistshake-78053-boquilla-color-blanco/dp/B076F83TBG/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1531465691&sr=8-6&keywords=twistshake+vaso


Siii aquest!!! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::