Passar dels purés als trossos

Teòricament poden menjar de tot.

Anna30-1402
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am

Passar dels purés als trossos

EntradaAutor: Anna30-1402 » dl. set. 03, 2018 12:36 pm

Hola!

Escric perquè estic una mica desesperada amb el tema i voldria saber les vostres experiències en el tema. Tinc un nen de gairebé 15 mesos i la qüestió és que ens està costant molt passar dels purés als trossos. No mostra gens d'interès en el menjar, no vol provar res nou (ni els aliments més llaminers com els petit suís o les natilles, per exemple), i menja amb distraccions perquè sinó no hi ha manera. Hem provat de donar-li patata bullida xafada, cigrons aixafats, pa amb tomàquet amb pernil dolç, sèmola, etc. i no en vol. Juga amb el menjar i el llança al terra, si l'arriba a provar el llança immediatament. A trossos només menja crostes de pa i galetes, potser perquè hi està acostumat des de fa mesos. Fins ara hem anat fent amb purés perquè amb BLW en teoria mengen menys i el meu fill és força petit (pesa uns 9 kg.) però ara sí que veig que ha de començar a menjar de tot com nosaltres. Alguna s'ha trobat igual? Gràcies :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Passar dels purés als trossos

EntradaAutor: crunchi » dl. set. 03, 2018 3:06 pm

ostres Anna doncs no et ser dir...nosaltres vam fer BLW des dels 6 mesos (amb algun puré si a casa en menjavem els adults, clar) i no tenim aquest problema. El nostre nen sempre ha tingut mooolt interès en el que menjavem nosaltres, ens ho va posar molt fàcil ja des del principi. Així que no sé, jo li donaria temps però faria això: que ell vegi el menjar que mengeu vosaltres, i jo li donaria directament algo del teu plat (si fas macarrons, doncs un macarró per exemple). Jo és el que he fet algun cop quan introdueixo un aliment nou. Si veig que no li fa cas, me'l menjo primer jo, i després ja vol menjar-se'l ell. Ara que ho imiten TOT, potser et funciona fer aixo. El nostre està en un punt que vol agafar ell la cullera, no vol que li donguis tu, vol agafar el iogur i la cullera i posar-s'ho ell a la boca amb la cullera. I aixi estem, que molts cops si no s'ho posa ell a la boca amb la cullera, no en vol. Prova també això de la cullera, aviam. Fes com si fos un joc, sense obligar-lo i sense enfadar-vos ni sense presses. Mica en mica. Pq no crec que això canviï en 4 dies, així que paciència. :ok:
Imatge

Imatge
Anna30-1402
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am

Re: Passar dels purés als trossos

EntradaAutor: Anna30-1402 » dg. set. 09, 2018 6:41 pm

Merci! >.-<: Ho aniré provant de mica en mica :ok:
Anna30-1402
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am

Re: Passar dels purés als trossos

EntradaAutor: Anna30-1402 » dg. nov. 25, 2018 7:46 pm

Hola de nou! Ho hem anat provant i de moment no hem millorat :ufs: també val a dir que no hi hem insistit, anem fent a poc a poc... la qüestió és que deu creure que hi ha dos tipus de menjars, el seu (purés, pa, galetes, alguna fruita que també es menja a trossos) i "el dels adults" perquè cada vegada que intentem donar-li trossets de menjar els rebutja o ens els peix a nosaltres. També hem provat de deixar-li menjar escampat a la taula o fins i tot al terra sense fer-ne cas a veure si així li pica la curiositat i el tasta però no hi ha manera. Suposo que molta paciència i anar provant, però deu n'hi dó :-o00m

Algú s'hi ha trobat en aquesta situació?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Passar dels purés als trossos

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 26, 2018 11:23 am

Heu provat de menjar el mateix i al mateix temps? Nosaltres, arribat el moment, vam deixar de fer purés (excepte el dia que tocava fer-ne per a tothom) i menjavem plegats a taula. Els hi feia gràcia menjar com els grans.

De tota manera, no t'hi amoïnis, cada nen té el seu ritme i, quan vulgui menjar a trossets, us ho demanarà.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::