revisió 18 mesos CAP (Barcelona)
revisió 18 mesos CAP (Barcelona)
Bona tarda,
Algú sap si la revisió dels 18 mesos, on també hi ha vacunació, és amb pediatra-infermera o només amb infermera?
Moltes gràcies
Algú sap si la revisió dels 18 mesos, on també hi ha vacunació, és amb pediatra-infermera o només amb infermera?
Moltes gràcies
Re: revisió 18 mesos CAP (Barcelona)
hola, la meva nena te 2 anys i a mi sempre que he anat a la infermera la doctora la mirat, unes vegades mes atentament pero sempre la mira!!m'imagino que cada doctora ho fa d'una manera perque a vegades la meva germana i ello portem a les petites al mateix cap pero diferens doctores i ho fan diferent.
si es perque vols que la miri s'ho pots dir a la infermera.
fins aviat.
si es perque vols que la miri s'ho pots dir a la infermera.
fins aviat.
Hola,
En els meus casos, si és vacunació només la infermera però si coincideix amb revisió, s'ha de demanar hora amb la doctora i l'infermera. De totes maneres si truques al CAP t'ho diran.
En els meus casos, si és vacunació només la infermera però si coincideix amb revisió, s'ha de demanar hora amb la doctora i l'infermera. De totes maneres si truques al CAP t'ho diran.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Hola!!
Nosaltres la vam passar fa un parell de setmanes i és complerta: vacuna-infermera-pediatre.
Q vagi bé!!
Nosaltres la vam passar fa un parell de setmanes i és complerta: vacuna-infermera-pediatre.
Q vagi bé!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |