Homeopatia amb la placenta
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Homeopatia amb la placenta
Hola,
M'han dit que amb la placenta es pot fer unes boletes d'homeopatia que va molt bé pel nadó durant el primer anys per costipats i reforç.
Algú ho ha fet? Val la pena?
Finalment quan he trobat un laboratori resulta que ja no ho poden fer perquè està prohibit d'ençà un temps. Hauria de buscar un laboratori a França i abans de fer tota aquesta moguda m'agradaria saber què en penseu els que ho hagueu provat.
M'han dit que amb la placenta es pot fer unes boletes d'homeopatia que va molt bé pel nadó durant el primer anys per costipats i reforç.
Algú ho ha fet? Val la pena?
Finalment quan he trobat un laboratori resulta que ja no ho poden fer perquè està prohibit d'ençà un temps. Hauria de buscar un laboratori a França i abans de fer tota aquesta moguda m'agradaria saber què en penseu els que ho hagueu provat.
[/url]Re: Homeopatia amb la placenta
Ni idea. Que diu la teva homeopata?
- mirins

Re: Homeopatia amb la placenta
Ara mateix no en tinc. M'ho van comentar uns amics francesos i li vaig preguntar a la meva germana que és terapeuta però no d'homeopatia, ella em va adreçar als laboratoris i ara m'ho preguntarà als col·legues homeòpates, però per anar espavilant el tema he pensat que potser algú ho hauria fet. A mi em sonava molt estrany i no trobava cap informació així que ho tenia mig oblidat però quan al laboratori em van dir que n'havien fet m'he espavilat a preguntar-ho
[/url]Re: Homeopatia amb la placenta
has parlat amb el centre mèdic on tindràs la criatura i amb el teu gine??
estàs segura que et donaràn la placenta??
està absolutament prohibit aqui a espanya (encara que sigui "teva"), no full xafar-te la guitarra, pero no voldria pas que et gastessis els "cuartos" en una empresa extrangera on si ho fan, perque si està permés allà on treballen i aqui no.
Sort
estàs segura que et donaràn la placenta??
està absolutament prohibit aqui a espanya (encara que sigui "teva"), no full xafar-te la guitarra, pero no voldria pas que et gastessis els "cuartos" en una empresa extrangera on si ho fan, perque si està permés allà on treballen i aqui no.
Sort
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Jo conec una noia que va tenir la criatura en una clínica de Manresa i se la va endur i sé en feia batuts i a vegades la coïa. Això m´ho va explicar el seu marit que ara ja és ex i em va comentar que ho teníen a la nevera durant molt de temps.....tot són justos....del tema homeopatia no me'n va dir res...
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Anna26 ha escrit:Jo conec una noia que va tenir la criatura en una clínica de Manresa i se la va endur i sé en feia batuts i a vegades la coïa. Això m´ho va explicar el seu marit que ara ja és ex i em va comentar que ho teníen a la nevera durant molt de temps.....tot són justos....del tema homeopatia no me'n va dir res...
Home, ja sabem que els animals (per exemple les gosses) es mengen la placenta quan ja ha parit i no deixen gairebé ni rastre de res.
Però d'aquí a emportar-te-la i fer-te'n batuts doncs no se, una mica estrany no?
I ni molt menys dic que no sigui veritat que té moltes propietats (que ara mateix no ho sé, son una total ignorant en aquest sentit), però a priori no em sembla ni gaire higiènic ni gaire normal tenir la placenta a la nevera.
Del fer-ne homeopatia ni idea, no ho havia sentit mai. Però vaja, si aquí no està permés igual no te la donen.
Això si, mentre li donis el pit a la teva criatura porta la teva protecció, això sempre tingueu en compte sempre.
La Lia ja és tota una princesa!
- petazetas

cosma_shiva ha escrit:jo ho he fet, a alemania. Visc alla, pero. Si tinteressa passam un privat.
Ostres a la resta d'europa es fa?
En el parts a casa és normal guardar la placenta (allà no tens cap metge que te la vulgui prendre) i se'n menja un bocí (amb suc de taronja per exemple) perquè diuen que és molt reconstituent per recuperar-se del part.
També he sentit això de l'homeopatia, però sempre amb parts a casa, i crec que ho feia la mateixa llevadora o doula que assistia el part.
Ah! I conec una persona que va parir a St Pau i es va poder endur la placenta (potser coneixia algú...)
De fet no sé perquè no te la deixen endur si es teva, de fet és una part de tu... no sé...
També he sentit això de l'homeopatia, però sempre amb parts a casa, i crec que ho feia la mateixa llevadora o doula que assistia el part.
Ah! I conec una persona que va parir a St Pau i es va poder endur la placenta (potser coneixia algú...)
De fet no sé perquè no te la deixen endur si es teva, de fet és una part de tu... no sé...
- petazetas

cosma_shiva ha escrit:petazetas, em referia a lo de la homeopatia (es diu autonosode).
Si si, ja t'he entés.
Hi ha una gran diferència entre l'acceptació de l'homeopatia a Europa i aquí no?
Si no no s'entén.
Si que és cert que hi ha metges a favor i en contra, el meu pediatra per exemple no hi creu. Però jo si que ho he provat ocasionalment.
- mirins

Gràcies noies!!
M'han dit dues farmàcies més, demà al matí truco, a veure si em fan cinc cèntims.
M'han dit dues farmàcies més, demà al matí truco, a veure si em fan cinc cèntims.
[/url]- mirins

Goga l´unica raó que trobo per prohibir-ho seria per la mateixa raó que hauria d'estar prohibit escupir al carrer i d'altres coses pitjors.
La de debó m'imagino que la mateixa per la qual no estan ben regulades totes les terapies alternatives, perquè hi ha molts i molts interessos darrera i a molts metges i farmacèutiques se'ls acabaria el xollo que tenen muntat enlloc de deixar triar a la gent lliurement.
A França aquestes terapies entren per la SS
La de debó m'imagino que la mateixa per la qual no estan ben regulades totes les terapies alternatives, perquè hi ha molts i molts interessos darrera i a molts metges i farmacèutiques se'ls acabaria el xollo que tenen muntat enlloc de deixar triar a la gent lliurement.
[/url]- petazetas

mirins ha escrit:La de debó m'imagino que la mateixa per la qual no estan ben regulades totes les terapies alternatives, perquè hi ha molts i molts interessos darrera i a molts metges i farmacèutiques se'ls acabaria el xollo que tenen muntat enlloc de deixar triar a la gent lliurement.
Estaria bé que entressin, hi ha molts tipus de terapies super bones i que ara na de ná...
- mirins

Ja m'he posat en contacte i molt bé. Si no m'arriba el pack abans del part ho puc congelar i posar-ho al potet quan arribi.
I a l'hospital cap problema per la placenta, te la pots endur tota si vols.
Per cert petazetas l'altre dia al 'què qui com' del canal 33 explicaven com es fa i qui va inventar el petazetas, vaig estar pensant en tu!!
Moltíssimes gràcies Cosma Shiva, fa un parell de dies ho veia llunyà i complicat i ara ja està!! Crec que és un dels millors regals que li puc fer al Raimon.
I a l'hospital cap problema per la placenta, te la pots endur tota si vols.
Per cert petazetas l'altre dia al 'què qui com' del canal 33 explicaven com es fa i qui va inventar el petazetas, vaig estar pensant en tu!!
Moltíssimes gràcies Cosma Shiva, fa un parell de dies ho veia llunyà i complicat i ara ja està!! Crec que és un dels millors regals que li puc fer al Raimon.
[/url]- mirins

Si surt d'una vegada clar!!
que aquest pas ja em sortirà criat!!
que aquest pas ja em sortirà criat!!
[/url]Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |