Ulleres de sol?

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Ulleres de sol?

EntradaAutor: Takita » dt. juny 21, 2011 3:46 pm

Noies, arrel d'un article que he llegit al Criatures, em preguntava si poseu ulleres de sol al vostres nens/nenes. Si l'Arnau ja es treu la gorra, no vull ni pensar amb unes ulleres! :-D
L'article és aquest: http://criatures.ara.cat/blog/2011/06/1 ... ol-petits/
Avatar de l’usuari
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: ña » dt. juny 21, 2011 3:48 pm

Jo li vaig comprar unes, i mes que per jugar..... de poc valen, pero no havia llegit l'article. De tan en tan se les deixa una estona, pero clar haig de portar jo les meves i de gorra, doncs haig d'anar amb un altre!!!! Crec que es mes un joc de imitacio que cap altra cosa, pero si serveix.....
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: Ítaca » dt. juny 21, 2011 3:49 pm

Nosaltres li vem comprar l'any passat unes al Decathlon, i bé... l'estona q duren més posades són 5 segons... o-o:)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: tombarella » dt. juny 21, 2011 3:53 pm

Aquest és un tema que també em ronda pel cap... Per una banda, hi ha qui diu que no s'han de posar, ja que és millor que s'acostumin a regular la lluminositat per si solets, sense ulleres. Però també es desaconsella exposar-los a una llum solar intensa.

És evident que, per poc que puguem, no treurem la nena a passeig a les hores centrals del dia, però a vegades és inevitable haver de sortir de casa a les 2 del migdia, posem per cas. Aleshores, de la mateixa manera que els hem de posar la gorra (i convèncer-los per a que no se la treguin! :r) ), i la cremeta pel sol, doncs també caldrien les ulleres, no? ?-)

És que ma filla té els ulls blaus, molt clarets, i no acabo de saber què és el millor... ?-)
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: tombarella » dt. juny 21, 2011 3:54 pm

Itac@ ha escrit:Nosaltres li vem comprar l'any passat unes al Decathlon, i bé... l'estona q duren més posades són 5 segons... o-o:)



:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

La meva és mooooooooooooooolt presumida... i ja comença a demanar-me-les ella i tot! Per aquesta banda crec que la podria convèncer i tot!! :-D :-D L'altre dia me'n demanava unes, però no les vaig comprar perquè no tenien el segell de la CE. :ufs:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: Ítaca » dt. juny 21, 2011 4:02 pm

Sí, sí, això ho vem mirar bé! Què tingués l'etiqueta de la CE! :ok:

Tombarella, si té els ulls blaus et recomano q li compris unes! L'itaco els té verds i no suporta la claror forta (ja no et dic el sol!).

Si és taaaaaant pressumida no tindràs problemes!! :-D :-D :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: núvol » dt. juny 21, 2011 4:56 pm

Suposo que això depèn de cada nen, el meu té 5 anys però encara no tenia 3 que ja em portava i no se les treia perquè li molesta molt, molt el sol.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: Takita » dt. juny 21, 2011 5:44 pm

Gràcies, noies, veig que la majoria ja heu intentat que les portin :r) . És que l'Arnau és molt petit encara com per entendre que hauria de portar-les, així com la gorra. De fet, acabo de recordar que l'any passat ens van regalar unes de la Suavinex, en comprar un bibe i no les vam arribar a estrenar. Haurem de provar.
Quant a la gorra, sembla que s'està acostumant, perquè ens van fer portar una a la Llar per a posar-li a l'hora del pati i com que allà fa cas... :-:) haurem d'aprofitar i insistir :***: .
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: aral » dt. juny 21, 2011 7:48 pm

Jo els meus nens no els hi he comprat cap. Ho vaig comentar a un oftalmòleg infantil el DrGil Gibernau de Barcelona, ja que hi porto la nena, i ell em va dir que no calia posar-les-hi, que encara són petits.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: tombarella » dt. juny 21, 2011 8:10 pm

Itaca, jo també els tinc verds, però sóc tot el contrari: no suporto dur ulleres de sol. Només me les poso en casos extrems o per conduir, per tal d'evitar enlluernaments.
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: petazetas » dc. juny 22, 2011 7:57 am

Nosaltres aquest any n'hi comprarem unes, bàsicament per que ens les demana de joguina, i com que so'n pare sempre en porta ella també en vol.
Les compreu a l'òptica?
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: Eimy » dc. juny 22, 2011 8:00 am

Jo també estic intentant que les porti més de 5 segons, però no hi ha manera,... Exceptuant un dia que ens venia el sol de cara, devien ser les 7 de la tarda més o menys, i jo li deia "la mama les porta veus? i va molt bé perquè així no m'enlluerno" i crec que les va portar uns 2 minuts! >.-<: Quan jo em poso les meues li ofereixo les seues, així potser poc a poc s'hi va acostumant,...

Les hem comprat a una botiga de nadons, estan homologades i són molt flexibles (si cauen a terra no es trenquen i les "barilles" es poden estirar molt, són molt flexibles
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: tombarella » dc. juny 22, 2011 8:05 am

petazetas ha escrit:Nosaltres aquest any n'hi comprarem unes, bàsicament per que ens les demana de joguina, i com que so'n pare sempre en porta ella també en vol.
Les compreu a l'òptica?


Sí, la meva les vol bàsicament perquè a l'escoleta en té unes de joguina i li encanta posar-se-les. Però és que ja us dic que la meva filla és de "kit" complet: el bolso, els braçalets, els collarets, la cinta dels cabells, els clips... i ara les ulleres de sol! :-D :-D :-D :-D :-D

En vaig veure unes al decathlon que anaven amb una goma, per tal que no caiguessin, però aquell dia no n'hi havia de la seva mida. O massa petites o massa grans. A l'òptica quin preu poden rondar? Ho miraré a una òptica de plaça de sants, que en tenen força models, si de cas. Les del decathlon costaven menys de 20 eurus i tenien el segell CE.
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: petazetas » dc. juny 22, 2011 8:11 am

de les de goma res, ja se ara que no les voldrà. Les vol de veritat, com les del pare i les meves.
Miraré també a la òptica del barri a veure que.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Otilia
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dv. maig 20, 2011 9:04 am

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: Otilia » dc. juny 22, 2011 8:47 am

Com óptica-optometrista que soc recomano que si els hi compreu, que compreu unes ulleres bones.
Les dels Xinos per molta etiqueta CE y SPF tal..no tenen la qualitat, ni el plàstic-cristall està treballat como deu mana i no compleixen els requisits mínims (es una llàstima que el col.legi d'optics i el ministeri de salut no és possin seriosos amb això).
Jo se que moltes pensareu, que jo el que vull es vendre...Pero així como als adults m'hes igual el que facin amb la seva vista. Amb els petitons hem de tenir molta cura per que el seu sistema visual s'esta desenvolupant .

P/D: uns ulls blaus necesiten ulleres de sol i més ara a l'estiu.
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: petazetas » dc. juny 22, 2011 9:07 am

Otilia ha escrit:Com óptica-optometrista que soc recomano que si els hi compreu, que compreu unes ulleres bones.
Les dels Xinos per molta etiqueta CE y SPF tal..no tenen la qualitat, ni el plàstic-cristall està treballat como deu mana i no compleixen els requisits mínims (es una llàstima que el col.legi d'optics i el ministeri de salut no és possin seriosos amb això).
Jo se que moltes pensareu, que jo el que vull es vendre...Pero així como als adults m'hes igual el que facin amb la seva vista. Amb els petitons hem de tenir molta cura per que el seu sistema visual s'esta desenvolupant .

P/D: uns ulls blaus necesiten ulleres de sol i més ara a l'estiu.


gràcies per la opinió!
No se m'acudiria comprar-me unes ulleres de sol per mi als xinos ni borratxa, així que ja no diguem per la meva filla.
Jo tinc els ulls tirant a verdosos i una mica clars i ho passo fatal amb el sol.

La meva filla sempre es queixa del sol (al cotxe per exemple), però es que ens ha sortit amb els ulls gris-verdós i molt molt clars, així que tenim clar que aquest any cauen.
I aniré a óptica, es que ja posats a comprar hem de fer-ho bé, comprar-li de la mida adequada, que siguin bones i que li quedin bé!
Ja sé que potser ens hi deixarem diners, però com dius, els ulls són importantissims! vaja, que si parlem dels protectors solars per la pell, trobo que les ulleres que han de protegir els ulls dels nostres fills son igual d'importants no?
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: Ítaca » dc. juny 22, 2011 9:22 am

tombarella ha escrit:En vaig veure unes al decathlon que anaven amb una goma, per tal que no caiguessin, però aquell dia no n'hi havia de la seva mida. O massa petites o massa grans. A l'òptica quin preu poden rondar? Ho miraré a una òptica de plaça de sants, que en tenen força models, si de cas. Les del decathlon costaven menys de 20 eurus i tenien el segell CE.


Aquestes amb goma són les q tenim nosaltres :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: tombarella » dc. juny 22, 2011 9:54 am

Otilia, gràcies per la teva opinió professional! :ok:

Està clar que volem el millor per a la seva vista. Però, com que havia sentit opinions en el sentit contrari (també de professionals) doncs ja no sabia què pensar.
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: tombarella » dc. juny 22, 2011 9:57 am

De fet, hi ha un altre post on en parlàvem l'estiu passat:

viewtopic.php?f=15&t=10717&p=535092&hilit=ulleres+de+sol#p535092

Aquí hi ha opinions per a tots els gustos... :-:)
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Otilia
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dv. maig 20, 2011 9:04 am

Re: Ulleres de sol?

EntradaAutor: Otilia » dc. juny 22, 2011 9:58 am

petazetas ha escrit:
Otilia ha escrit:Com óptica-optometrista que soc recomano que si els hi compreu, que compreu unes ulleres bones.
Les dels Xinos per molta etiqueta CE y SPF tal..no tenen la qualitat, ni el plàstic-cristall està treballat como deu mana i no compleixen els requisits mínims (es una llàstima que el col.legi d'optics i el ministeri de salut no és possin seriosos amb això).
Jo se que moltes pensareu, que jo el que vull es vendre...Pero així como als adults m'hes igual el que facin amb la seva vista. Amb els petitons hem de tenir molta cura per que el seu sistema visual s'esta desenvolupant .

P/D: uns ulls blaus necesiten ulleres de sol i més ara a l'estiu.


gràcies per la opinió!
No se m'acudiria comprar-me unes ulleres de sol per mi als xinos ni borratxa, així que ja no diguem per la meva filla.
Jo tinc els ulls tirant a verdosos i una mica clars i ho passo fatal amb el sol.

La meva filla sempre es queixa del sol (al cotxe per exemple), però es que ens ha sortit amb els ulls gris-verdós i molt molt clars, així que tenim clar que aquest any cauen.
I aniré a óptica, es que ja posats a comprar hem de fer-ho bé, comprar-li de la mida adequada, que siguin bones i que li quedin bé!
Ja sé que potser ens hi deixarem diners, però com dius, els ulls són importantissims! vaja, que si parlem dels protectors solars per la pell, trobo que les ulleres que han de protegir els ulls dels nostres fills son igual d'importants no?

Gràcies a tú. :-()-)
Llàstima que molta gent no ho vegi així. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A més unes ulleres de sol infantils ronden sobre els 15€ fins 30€ (les més cares, i son polaritzades). Les del decatlon no les he vist, però suposo que dolentes no seran..tot i que parlo des del desconeixement ara mateix.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::