coix des de fa dos dies

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
xinxineta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

coix des de fa dos dies

EntradaAutor: xinxineta » dc. març 28, 2012 10:41 am

Bon dia!!

Tinc un pequenyajo de dos anys, i desde dilluns cap aqui, va coix de la cama dreta. No li fa mal ni res, pero al caminar va coix. Avui he trucat al pediatre i ma dit que aixo es deu a una inflamacio de la cadera, i que es normal en nens d'aquesta edat. Ma dit que li doni 3 cops al dia dalsy, i que en teoria dema o dema pasat ja ha d'haver marxat.
Me quedat molt mes tranquila pero voldria saber si alguna de vosaltres si ha trobat... mes que res per saber experiencies, ja que ma preocupat la veritat...

Moltes gràcies!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
karla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

Re: coix des de fa dos dies

EntradaAutor: karla » dc. març 28, 2012 11:05 am

Hola Xinxineta,
al meu fill Cesc li ha passat un munt de cops. El primer cop em van dir el mateix que a tu, sinovitis transitòria de maluc. Però en poc temps se li va repetir molts cops i al final ja, el pediatre, una mica mosca, me li va fer fer plaques i anal.lítiques per descartar coses lletges. Jo em vaig morir de por i vaig passar uns dies molt angoixada, fins que no vam tenir els resultats. I res, tot perfecte. El pediatre va concluir dient que segurament s'havia barrejat la sinovitis amb els dolors de creixement sobtat, aquells que hem tingut tots alguna vegada.

Tranquil.la que ja veuràs que no serà res.
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxineta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

Re: coix des de fa dos dies

EntradaAutor: xinxineta » dc. març 28, 2012 11:13 am

Karla, si si ma dit aquest nom sinovitis, pero no ma quedat gravat... Moltissimes gracies per els anims, la veritat es que es pasa malament, i el que mes me dol, es que com es un nen super mogut i li encanta xutar la pilota i correr, ara no pot i me fa mooolta pena. Ara ja no li pasa en CEsc?? quin patiment aquest pequenyajos!! jajja moltes gracies atra cop!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: coix des de fa dos dies

EntradaAutor: PICASSA » dc. març 28, 2012 11:20 am

Oi tan que ens ha passat, i em vaig espantar molt! el meu fill té 2 anys i 3 mesos, i el mes passat va estar 16 dies seguits amb febre... al 15è, va començar a anar coix, no caminava i anava a gates... la pediatre ens va dir que a vegades, després de dies de febre, se'ls hi poden inflamar les articulacions de les cames i per això anava coix... que és molt aparatós, però que és molt i molt freqüent... o sigui que no li donis més voltes... jo també li vaig donar l'apiretal, i en 2 dies ja saltava com una cabra :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
karla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

Re: coix des de fa dos dies

EntradaAutor: karla » dc. març 28, 2012 11:53 am

Ara ja fa temps que no li passa però ja em va dir el pediatre, que no volia dir que no li pogués tornar a passar però que si li passava, tranquils.
I sí, després de les proves, la veritat és que si li tornés a passar doncs com que ja sé el que és i el que he de fer, cap problema.
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxineta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

Re: coix des de fa dos dies

EntradaAutor: xinxineta » dc. març 28, 2012 3:27 pm

moltes gracies reines, meu tranquilitzat... com tinc a la familia un problema de distrofia muscular, tot i que me vaig fer les proves i estava tot ok, al veure aixo em vaig morir del susto, i la veritat no havia sentit mai a parlar d'aixo, pero ara ja estic mooolt mes tranquila, mil gracies!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
formiga
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

Re: coix des de fa dos dies

EntradaAutor: formiga » dl. des. 16, 2013 7:59 am

Ostres, ostres! Estic flipant!
He buscat aquest tema al GOOGLE pensant que no em sortiria res, i va i em trobo això.
El meu fill petit des de dissabte al matí també va una mica coix. Em pensava que seria per un cop però ell no es queixa de mal... Llegint els vostres comentaris em quedo una mica més tranquil·la, però ara trucaré al pediatre perquè se'l miri i m'expliqui què coi és això. Amb la nena no em va passar i ho trobo una mica estrany...
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: coix des de fa dos dies

EntradaAutor: Tutty29 » dc. jul. 27, 2016 11:48 pm

Hola!!Tinc una nena de 18mesos i desde dissabte que va coixa de la cama dreta, ens pensavem que havia sigut un mal gest o culpa de les sandalies, desde llavors que li posem bambes.
Aquesta tarda la pediatre ma dit que era sinovitis de la cadera i que li dones Dailsy tres cops fins diumenge i que si no millora fariem una radiografia.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::