Fimosis (cicatriu)

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
demami
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 4:06 pm

Fimosis (cicatriu)

EntradaAutor: demami » dj. abr. 03, 2014 4:15 pm

Hola! m'agradaria preguntar a les mamis que han operat als seus fills de fimosis si és normal que la cicatriu que queda, amb el pas del temps se segueixen notant les marquetes d'on estaven els punts de forma circular i canvia la pigmentació de la pell.

M'han recomanat cremes que contenen silicona per millorar la cicatriu i intentar que quedi tan bé com sigui possible.

Algú sap alguna cosa sobre aquest tema?

Moltes gràcies!
Anarfent
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 12:41 pm

Re: Fimosis (cicatriu)

EntradaAutor: Anarfent » dv. abr. 04, 2014 12:47 pm

Crec que les marques dels punts de sutura van desapareixent amb els anys.
Quant li van fer? quina edat te? va ser per fimosis o per prevenció?
Estic pensant si val la pena que li facin al meu nen.
Avatar de l’usuari
demami
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 4:06 pm

Re: Fimosis (cicatriu)

EntradaAutor: demami » dv. abr. 04, 2014 2:15 pm

Hola Anarfent, això mateix creia jo, que amb el pas del temps li anirien desapareixent però veig que queda al voltant tot amb les marques i el color de la zona de la cicatriu és diferent (més blanquet) i fa una forma circular al voltant de tot el penis.

Ho van operar amb 23 mesos i ara li queden uns mesos per complir els 3. L'hi van fer per fimosis (ho tenia molt tancat) i prevenció per al futur perquè la doctora ens ho va recomanar perquè de major no li haguessin d'operar. Ens va dir que li llevarien tot el pellejito complet però que li deixarien el frenillo.

Heu anat al metge a consultar-li-ho? és una operació curta de durada i li pot solucionar un problema per al futur, i és millor que l'hi facin ara que de més major.
Anarfent
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 12:41 pm

Re: Fimosis (cicatriu)

EntradaAutor: Anarfent » dv. abr. 04, 2014 9:11 pm

Suposo que son les marques dels punts de sutura que van quedar durant els dies del tractament fins que cauen. Segur que aniran desapareixent amb el temps, potser mes d'un any. Queda molt antiestètic?
No es massa aviat fer-li als 2 anys? El metge em va dir que es normal que estigui molt tancat quan son petits, a no ser que tingui dificultats per orinar, llavors a vegades millor operar... i que mai s'ha de forçar.
Avatar de l’usuari
demami
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 4:06 pm

Re: Fimosis (cicatriu)

EntradaAutor: demami » ds. abr. 05, 2014 8:49 am

Exactament, són aquestes marques dels punts de sutura (que van ser molts). Per això tenia pensat la apilcacio d'alguna crema que ajudi a la cicatrització i al fet que quedi tan bé com sigui possible.
De l'aspecte estètic la cicatriu li han quedat totes les marques dels punts que li van posar i es una part de cicatriu queloide, i no m'agradaria que li segueixi quedant així para quan sigui més major, resulta una mica antiestètic perquè no té pell que li cobreix i es veu tot i no se si en el futur li pot donar problemes i es pugui acomplexar de veure's així.

El tenia moltes dificultats per orinar i ens van dir que havien operat molts altres casos als 2 i no hi havia problema. Que no calia forçar. És veritat que solen esperar al fet que siguin mes majors per operar. (Fins i tot he llegit que en ser més petit quan li van fer la circumcisió queda menys marca de la cicatriu, però al nostre no ha estat així)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::