Pell atòpica: Quina crema solar?

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
bertamummy's
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm

Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: bertamummy's » dl. maig 18, 2015 2:52 pm

Hola mamis!
La meva filla de quasi 3 anys té pell atòpica i sovint es rasca molt.
Quina crema solar creieu que li anirà millor les que teniu peques amb aquest problema?
Merci!!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: melela » dl. maig 18, 2015 3:12 pm

Eucerin Kids Sun factor 50, a l'envàs diu que va bé per a pells atòpiques i de fet al meu fill li va anar fantàstic l'any passat! L'hem tornat a comprar aquest any, en spray perquè trobo que es posa més fàcilment.

A més, com crema de cada dia fèiem servir la línia LetiAT4, però com que ens va anar tan bé l'spray solar, aquest any hem provat la crema Atopicontrol de l'Eucerin per cada dia i ens va millor que la Leti, hem aconseguit controlar la dermatitis fins gairebé no tornar a tenir brots.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: charito » dl. maig 18, 2015 4:32 pm

Jo aquest any he comprat una bio sense parabens ni altres quimics despres et dic
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: ada_bcn » dl. maig 18, 2015 8:32 pm

jo també tinc una sense parabens ni coses químiques, ni micronosequè... però consta bastant, molt, d'escampar... l'any passat vaig fer-me una crema amb karité, oli de coco i oli de no sé qué més, però clar, no aconssegueixes un factor 50, pels meus potser ja está bé però per pells molt blanques no sé... jo m'ho posava i no em vaig cremar però un bebé... Bé, això s'escampava perfecte i es com un factor 30 així, la pell perfecte tot l'estiu, bé al peque li van sortir alguns granets però no semblava un brot, potser sudamina, ho vaig acabar i la pell malament tot l'hivern...
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 19, 2015 6:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: la_rodri » dl. maig 18, 2015 9:02 pm

La Eucerin va molt bé, i la quentambé va super bé, es la de la Roche Possay, que no te parabens. La majoria fan protecció física i protecció quimica, de manera que sempre porten algún component químic... La Roche té una que és només protecció física (d'aquelles que fan la barrera blanqueta a la pell...) i és la que recomanen per bebésper ser menys agresiva...
Avatar de l’usuari
bertamummy's
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: bertamummy's » dt. maig 19, 2015 7:33 am

Merci noies!
Avatar de l’usuari
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: DarthVero » dt. maig 19, 2015 8:56 am

La meva nena també té pell atòpica, faig servir la de La Roche Possay, és molt bona...
Avatar de l’usuari
PaulaBF
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 24, 2015 10:33 am

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: PaulaBF » dl. ago. 24, 2015 1:33 pm

Hola!!! a mi sempre m'han funcionat molt bé els protectors solars Isdin Pediatrics, que son molt facils d'aplicar i estan indicats expressament per la pell dels més petits... :)
aloma_biel
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: aloma_biel » dc. des. 16, 2015 5:24 pm

Hola, tinc una consulta sobre pell atòpica però no de crema solar. Té la panxa super enrabiada i vermella i no para de rascar-se. No li marxa amb cap crema. Tsmbé ho té darrera la cama, sobre el bessó. Té 17 mesos
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: noyja » dt. abr. 12, 2016 11:05 am

Quina em recomaneu?

La meva té pell atòpica i en aquesta època se li formen eccemes als plecs, sobretot als braços i darrere de les cames...després de banyar-la li apareixen moltes i ben vermelles...quines cremes em recomaneu?
Imatge
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: Mirela » dt. abr. 12, 2016 3:35 pm

Hola bona tarda,
NOYJA la meva peque també té la pell atòpica,se li fan eccemes molt vermells al pit,braços i cames.El dermatòleg ens va donar el bálsamo emoliente EXOMEGA de A-Derma i li calma bastant.També ens va dir que si tenia un brot molt sever li hauria de donar alguna pomada amb una mica de cortisona però de moment no ha calgut.
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: noyja » dc. abr. 13, 2016 7:34 am

Gràcies Mirela!!!

Li poses com una hidratant normal o solament quan li surt? perquè nosaltres gairebé estem sempre així. Primer li surt tot vermell i després se li va passant i es queda com rugosa la zona.

Nosaltres com a hidratant Dexeryl. És barateta i sembla que li va bé. Prohibit les típiques de Mustela, Nenuco... fan molt bona olor pero no hidraten gens.

Nosaltres sí que li posem cortisona, pobre,perquè li pica...ja us penjaré una foto.
Imatge
Blaucel23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 12:15 am

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: Blaucel23 » dc. abr. 13, 2016 11:01 pm

Bona nit!
El meu fill també té la pell atòpica i el seu pediatra em va recomanar posar-li una crema hidratant que es diu Xeramance de la casa Lutsine, va molt bé, esta indicada per pells seques i atòpiques i és tant per nens com pels adults, a mi m'agrada molt, costa uns 26 euros i en venen dos.
I de crema solar jo li poso la Isdin pediatrics i va super bė, no es gens engorrosa i li deixa la pell molt suau.
Espero que et serveixi d'ajuda!
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: noyja » dj. abr. 14, 2016 7:42 am

Blaucel23, sí!! aquesta la vam tenir també. Li poses tots els dies tingui o no tingui la pell malament, no? com a hidratant habitual...
Imatge
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: Mirela » dj. abr. 14, 2016 3:49 pm

NOYJA jo li poso cada dia com si fos una hidratnt normal sobretot a les zones mes vermelletes.I això que comentes que primer se li posa vermell i després com rugós i sec a la meva també li passa.
i noteu millora NOYJA quan li poses cortisona?Nosaltres de moment encara no n'hi hem hagut de posar.
Bona tarda!
Blaucel23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 12:15 am

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: Blaucel23 » dv. abr. 15, 2016 1:33 am

Noyja jo abans li posava cada dia, pero fa un temps que li poso només quan ho veig necessari, a l'hivern amb l'aigua calenta sempre li sortien ronxes i soposo que pel contrast del temps fred i els banys calents se li ressecava molt més! Però pots utilitzar-la com una hidratant diaria, de fet jo me la poso cada dia a les mans i queda un tacte super suau, i molt hidratada per hores :)
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: noyja » dv. abr. 15, 2016 7:30 am

Mirela, sí que li passa amb la cortisona, es calma ella i la pell millora ràpìd, però no es plan de posar-li sovint...li compraré la Xeramance Plus.

Blaucel23, jo no se què és millor encara avui...si posar-li diàriament o quan té el 'brote'

De tota manera jo crec que estem a l'època. Portava molt de temps sense sortir-li i ara ho ha fet bestial.
Imatge
Blaucel23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 12:15 am

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: Blaucel23 » dv. abr. 15, 2016 12:40 pm

Noyja si veus què té bastant apropat al pediatra, segurament et donaria una pomada amb cortisona, més que res que potser li deu picar.. o del roce amb la roba i la calor no fós que li n'es a pitjor.
T'ho dic perquè al meu fill el vaig portar una vegada i em van receptar una pomada i va ser mà de sant, en un parell de dies quasi se li va anar del tot.
Com tu vegis millor!
Petons
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Pell atòpica: Quina crema solar?

EntradaAutor: Mirela » dv. abr. 15, 2016 5:52 pm

Noyja i Blaucel gràcies pels consells i recomanacions!!Jo tb crec que pot ser l'època perquè la meva nena portava uns mesos bastant bé i ara ja torna amb les vermellors.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::