Recomanació Otorrino

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Recomanació Otorrino

EntradaAutor: Essuca » ds. abr. 16, 2016 6:31 am

Hola,

Algú em pot recomanar un otorrino a Barcelona? És possible que hagin d'operar de carnots al meu nevot de 3 anys i busquem otorrino perque ens doni segona opinió.

Gràcies!
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: Recomanació Otorrino

EntradaAutor: Cristina21 » dc. maig 11, 2016 4:30 pm

Hola!
Tot just fa una setmana que vam operar la meva filla de carnots i reducció d'angines. Tot va començar perquè feia apnees de 10-12 segons, es movia molt mentre dormis, roncava com un elefant... L'ha operada el Dr. Wienberg a St JOan de Déu (però pel privat; pel públic ens havíem d'esperar 15 msos per LA PRIMERA VISITA :o), i de moment estem mooolt contents; el postoperatori está sent complicat, però el canvi és ESPECTACULAR.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Recomanació Otorrino

EntradaAutor: Essuca » dc. maig 11, 2016 6:06 pm

Gràcies, li dirè a la meva germana.
Anims amb el postoperatori.
Xipieta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:29 am

Re: Recomanació Otorrino

EntradaAutor: Xipieta » dj. set. 01, 2016 6:58 pm

Hola!
La meva filla gran té una perforació del timpà de l'orella esquerre i els otorrinos del meu hospital m'han derivat a Sant Joan de Déu perquè s'ha d'operar i posar una pròtesi. El problema es que no m'han citat per a la 1a visita fins al 3 d'abril.
Justament m'han donat amb aquest Dr q comentes cristina21, però clar...fins al 3 d'abril.... Com ho has fet per anar per privat? Té consulta o allà mateix a sant joan de Déu?

No se si buscar un altre otorrino perquè li vagi revisant fins que arribi el 3 d'abril o anar directament amb aquest que dius tu ja que la visitarà a l'abril.... I x cert què tal és?

Moltes gràcies!
Imatge
SONIC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

Re: Recomanació Otorrino

EntradaAutor: SONIC » dv. set. 02, 2016 11:53 pm

Al meu fillal Gener li van operar de carnots i amígdalas però per privat i tot va amar súper bé. Li van fer a l'hospital general de CAtalunya. Si li interessa ja et diré el metge q ara no me recordó dels cognoms. Nosaltres estem molt contents ha sigui una gran millora per a ell i per nosaltres.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Recomanació Otorrino

EntradaAutor: Essuca » dl. set. 05, 2016 1:45 pm

Gràcies, al final la meva germana ja va trobar un otorrino que li fa les revisions i volen esperar-se una mica a veure que han de fer.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Recomanació Otorrino

EntradaAutor: Essuca » dl. set. 05, 2016 1:46 pm

Gràcies, al final la meva germana ja va trobar un otorrino que li fa les revisions i volen esperar-se una mica a veure que han de fer.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::