Indigestió

Alèrgies, otitis, problemes..

formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Indigestió

EntradaAutor: formiguetes » dv. maig 20, 2016 9:37 pm

Hola! Ahir per dinar li vaig fer a la meva filla (23 mesos) amanida freda de llenties amb tomaquet, mozzarela i pastanaga. És la primera vegada que li faig així ja que fins ara les llenties les barrejava amb patata i feia rotllo estofat, bullides. Ho dic perquè després per la tarda va fer una caca molt gran, líquida, i no va voler berenar ni gairebé sopar, i va tornar a fer una caca lletja abans de dormir. I tot el dia d'avui ha estat desganada i ha fet caca quatre o cinc vegades! Poca quantitat però lletja, i s'hi veien les llenties..com si no les hagués paït, perquè algunes sortien senceres. Pel demés està alegre, sense febre ni cap més símptoma. Creieu que és degut a que no va pair bé les llenties? Canvien molt al no bullir-les? Em fa por tornar-li a donar més...
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Indigestió

EntradaAutor: shyla » dv. maig 20, 2016 9:58 pm

No entenc gaire com les vas fer, si no les vas bullir com li vas fer?
Pot ser que hagi sigut casual tambe, i sigui un virus no?
Imatge Imatge
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Indigestió

EntradaAutor: formiguetes » dg. maig 22, 2016 11:35 am

Les llenties de pot, que ja estan fetes, però sense tornar a bullir, directament escorregudes i al plat... Potser és perquè hi havia massa llenties, i normalment li feia barrejades amb patata....
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Indigestió

EntradaAutor: jaruma » dg. maig 22, 2016 12:26 pm

Hola,

Si ja se li ha passat potser sí que van ser les llenties, normalment quan no les paeixen passa això, que te les trobes senceres. Ara, també pot ser un virus, i que per culpa d'ell no les païs. Ja et dic, jo si només ha sigut una caca rara i ella es troba bé i menja bé, ho atribuïria a les llenties, però si li dura més no crec que sigui una indigestió.

I tornant al tema llenties, en realitat les de pot ja venen cuites, jo mai les coc més i mai ens han sentat malament. Però suposo que no totes són iguals. També pot ser que se les mengés molt ràpid, o que la barreja d'aliments no li acabés de sentar bé.

En tot cas espero que la teva nena ja estigui bé!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Indigestió

EntradaAutor: jaruma » dg. maig 22, 2016 12:29 pm

Ai, acabo de rellegir el que deies i no va ser una caca, sino tot el dia, i a més no tenia gana. He llegit massa ràpid! A mi em sona més a gastroenteritis, però depèn de com estigui avui.
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: Indigestió

EntradaAutor: Ninus » dg. maig 22, 2016 2:43 pm

Bones!
El meu fill té 18 mesos i he detectat que quan menja llenties, de pot o cuites per nosaltres, està tot el dia fent caques liquidotes però les llenties surten senceres. Inclús l'endemà d'haver-ne menjat, encara fa caques amb les llenties senceres!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Indigestió

EntradaAutor: shyla » dg. maig 22, 2016 3:26 pm

Jo penso que la majoria de nens treuen llenties senceres quan son mes petits. Mes tard ja digereixen mes.
No se si ho fas pero les llenties s'han de rentar amb aigua abans de menjar-les, que no fos aixo...
Imatge Imatge
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Indigestió

EntradaAutor: formiguetes » dl. maig 23, 2016 9:46 am

Doncs va estar dos dies amb caques lletjes, poca quantitat però lletjes, i totes eren amb llenties..jeje. Com si hagués estat fent net, sabeu? I ahir ja la va fer bé. Jo crec que es va empatxar.. A més li vaig barrejar amb trossets de tomàquet, que no fos també això que li va irritar la flora.
Per cert, aprofito per preguntar-vos quins plats els hi feu amb 2 anys..?? Ja no tinc idees....!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::