Problema clinica Cima ajuda!

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Problema clinica Cima ajuda!

EntradaAutor: Xaina » dt. maig 31, 2016 1:48 pm

Hola,

Tinc un problema i no se si alguna de vosaltres em podria assessorar.

He perdut el llibre blau de salut del meu fill de 3 anys.
No tenia cartilla de vacunes ja que estaven totes registrades en aquest llibre a la part central.

Fins a la vacuna dels 18 mesos els hi vaig posar a la meva pediatra i ella ho te registrat aixi que m'ho tornarà a registrar, fins a qui tot be.

La última vacuna li vaig posar a la Clinica CIMA ja que havia demanat un canvi de pediatra que per proximitat m¡anava millor. Ahir vaig anar a explicar-li que necessitava que em registres la vacuna i em diu que ell no te cap registre. Vaig a enfermeria (on li havien posat la vacuna) i em diuen que tampoc, truco a Sanitas...tampoc.

Ningú em dona cap solució i jo necessito el registre complert de les vacunes del meu fill.

No entenc com una clinica administra una vacuna a un nen de 2 anys i no en queda cap registre.


Algun consell de que puc fer mes?


Moltes gracies
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Problema clinica Cima ajuda!

EntradaAutor: la_rodri » dt. maig 31, 2016 9:10 pm

Jo porto als meus fills a Pediatria Dexeus al nen i a la Teknon a la nena i tenen registre de les vacunes que posen ells i fins i tot actualitzen les que els hi poso al CAP al seu historial. De tota manera, a mi amb Sanitas, les vacunes les haig de pagar si son tipus rotavirus o prevenar, i si son de les obligatories pago també l'acte médic de posar'ls-hi. De tota aquests pagaments em guardo el rebut on posa la data, la vacuna que es i el nom del pacient... A la Cima no et donen rebuts??
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2439
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

Re: Problema clinica Cima ajuda!

EntradaAutor: ALNU » dj. juny 02, 2016 11:21 am

A l'escola del meu fill quan el vaig matricular em van demanar una còpia de la cartilla de vacunació, si a tu també te la van demanar ells te la deixaran veure per poder anotar la data de la última
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::