Sabates que li fan pudor

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: Anna Maria » dc. juny 08, 2016 9:34 am

Bones!
diumenge vam estrenar unes sabates per portar sense mitjons, marca k-tinni (són tancades) perquè ja feia uns dies que tot hi portant mitjonet prim notava que el peu li suava bastant. Ahir amb la barreja de sorreta i fulletes del pati i plaça feia una catipén que deu ni do, per ser el nen petit i per ser les sabates tant noves. Els hi vaig posar desodorant de sabates i avui feien bona olor, però penso que potser li faran fongs o alguna cosa així. Algun consell? És la marca?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: laiaf3 » dc. juny 08, 2016 10:03 am

Hola,

En base a la meva experiència, si hi poses desodorant, fins que no estiguin BEN seques del desodorant, no les utilitzis.
Jo no els hi poso sabates tancades sense mitjons (tinc 3 fills, i el gran des de petit li suen molt els peus i hem d'anar amb molt de compte amb els seus peus). Millor possar-hi mitjons, però 100% cotó.

Nosaltres utilitzem aquests: http://shop.condor.es/calcetines-tobilleros/product9100

Ja des que el meu gran era petit i jo buscava sabates de primavera per l'hivern, la de la sabateria em va dir que havia de buscar mitjons 100% cotó, i aquests de condor són els que he trobat més primets i amb més cotó (si algu en sap algun altre...).

Pero jo no li posaria cap sabata sense mitjó sigui quina sigui la marca, només les sandalies.

Saludus!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: Anna Maria » dc. juny 08, 2016 10:14 am

Gràcies per la teva resposta. Realment el peu li sua igual, o sigui que li posaré un altre cop els mitjons prims i miraré el tema del cotó. També he pensat de comprar-li sabates més obertes, en principi em fa una mica de cosa les pedretes i tal, però si li entren igual a la sabata no té cap sentit.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: rundi » dc. juny 08, 2016 10:36 am

Hola!
La olor de la sabateta tancada tipus victoria sense mitjó per la tarda és ben bé tòxica :D
Jo tampoc hi trobo solució. Mitjó prim, però clar, sua molt el peu. Almenys no fa pudor...
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: bertian » dc. juny 08, 2016 10:39 am

Anna Maria, hi ha sabates que no sé com deuen estar fetes que són odorcontrol. Jo n'hi he comprat unes de la marca keen, que de fet són per fer senderisme, per tant molt còmodes i també es poden mullar i amb aquestes no li fa gens de pudor el peu!!! i mira que amb unes del zara que tenia li feien una pudor que tirava enrrere!!!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: Anna Maria » dc. juny 08, 2016 11:11 am

rundi ha escrit:Hola!
La olor de la sabateta tancada tipus victoria sense mitjó per la tarda és ben bé tòxica :D
Jo tampoc hi trobo solució. Mitjó prim, però clar, sua molt el peu. Almenys no fa pudor...


jejeje, realment de tirar enrere
cert, almenys no s'intoxiquen
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: Anna Maria » dc. juny 08, 2016 11:13 am

bertian ha escrit:Anna Maria, hi ha sabates que no sé com deuen estar fetes que són odorcontrol. Jo n'hi he comprat unes de la marca keen, que de fet són per fer senderisme, per tant molt còmodes i també es poden mullar i amb aquestes no li fa gens de pudor el peu!!! i mira que amb unes del zara que tenia li feien una pudor que tirava enrrere!!!!


miraré aquesta marca que dius, l'has comprat en sabateria o en algun lloc gran?
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: Sindria14 » dc. juny 08, 2016 2:55 pm

Hola,

A mi mai em fan pudor els peus, escepte quan porto sabates tancades.... Per tant, mitjosns 100% cotó. Són més cars, però com a mínim no em fa vergonya treure'm les sabates.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Sabates que li fan pudor

EntradaAutor: Anna Maria » dg. juny 19, 2016 4:22 am

Bones!
pujo de nou el tema perquè de moment la solució que hem trobat amb el problema de les sabates era sandàlies i mitjons. Ho vaig parlar amb l'educadora, i a part de la suor el que fa fer pudor és la barreja amb la sorra del sorral, que a més si no porten mitjons els hi molesten molt les pedretes i tal. Doncs de moment i quan sigui a escola sandàlies i mitjons!
abraçades,
anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::