El sol i la pell

Alèrgies, otitis, problemes..

jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

El sol i la pell

EntradaAutor: jaruma » ds. juny 25, 2016 8:52 pm

Des que ha començat l'estiu tinc un dubte tonto. He llegit mil cops que els nens han d'anar protegits del sol (ja sigui amb crema o roba), i que d'11 a 17 haurien d'estar a casa. Que se'ls ha de protegir ara perquè de grans no tinguin problemes de pell.

El meu dubte es: el perill és que es cremin? O que la pell es posi morena també és negatiu? Recordo que quan jo era petita la meva mare sempre em deia "si ja estàs morena no passa res, perquè la pell ja està més acostumada al sol i no es crema".

Ara dubto, perquè al meu fill de dos anys l'he passejat tot el mes de juby en pantalons curts, sense posar-li crema perquè normalment era aviat al matí (i perquè jo encara no havia canviat el xip de l'hivern) i té les cames i les mans morenes. Ara sempre que sortim li poso crema a tot arreu, però no sé si el fet d'estar moreno, sense haver-se cremat mai, pot ser perjudicial, o al contrari, tal com diu ma mare, en realitat és millor perquè té la pell més resistent a cremades.

Ho sabeu, això?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: El sol i la pell

EntradaAutor: Ir26 » dg. juny 26, 2016 10:36 am

Hola Jaruma!

No sóc una experta en el tema però ho crec que ve més pel tema de cremar-se.

El meu peque no té ni dos anys i anem a la platja fora de les hores recomanades (si, d'11 a 17) i l'únic que fem és no exposar-lo al sol, a part de molta crema i portar la piscina inflable per a que es remulli sota la sombrilla. També he de dir que no som massa de platja, preferim la piscina.

A la petita, de tres mesos ara, també la portem a la platja i 0 problemes.

La meva recomanació... Crema ben alta, isidin és una bona marca per exemple, un lloc on ella es puguin banyar i la sombrilla i ells a sota quan més piqui el sol.

PD. Nosaltres a casa dels meus pares, al pati,tenim una tenda de campanya d'aquestes de platja i li encanta estar allà, és sent especial pq només pot entrar ell... Potser tmb és una solució.
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: El sol i la pell

EntradaAutor: charito » dg. juny 26, 2016 9:06 pm

El sol no es bo per cap tipus de pell, ni esta more et salva de res. El que passa es que les pells que es posen morenes tenen una millor tolerancia i no es cremen pero aixo es enganyos perque el sol incideix igual. Els que som blancs ens cremem fins i tot amb crema i per aixo hem d-evitar l-exposicio directa al sol en el possible.

Tampoc crema igual el sol de primavera que el de estiu, per tant si el teu fill ha agafat color senzillament anant pel carrer no passa res, no cal entrar en panic, però encara que estigui morenet si ha d-estar al sol ha de portar crema de la maxima proteccio igualment.

Quan erem petits deien moltes bajanades...
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: El sol i la pell

EntradaAutor: jaruma » ds. jul. 02, 2016 2:32 pm

Gràcies noies! Ja m'imaginava que això de, un cop moré ja no passa res no tenia gaire sentit. Res, a embadurnar-lo de crema abans de sortir de casa!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::