No fa caca

Alèrgies, otitis, problemes..

tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

No fa caca

EntradaAutor: tineta14 » ds. set. 24, 2016 2:32 pm

Hola, ara farà 3 setmanes vam treure-li el bolquer. En gral ha anat molt bé, algun escape de pipí però poc. I la caca la fa al vàter una vegada al dia,normalment pel matí, això sí,de moment només la vol fer a casa. El cas és que ja fa 3 dies que no en fa... No sabem si és perquè va restreta o que... Ella sempre ha estat una nena que ha fet molt bé les caques, en el sentit que gairebé mai ha anat restreta, màxim un dia sense fer-ne, i per això m'estranya. Potser és que ha coincidit que quan tenia caca estavem fora de casa i se li ha anat acumulant fins que ara deu anar restreta?? Li he donat kiwi, verdura, ... I si li poso un supositori d'aquells? Ella va dient que té caca però quan l'asseiem al vàter diu "no surt!".... :-:) . Què m'aconselleu?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: No fa caca

EntradaAutor: garota » dg. set. 25, 2016 1:21 pm

T'aconsello paciència.... I que ja tornarà a agafar el ritme. El meu, els primers dies després de treure-li el bolquer, li costava fer-ne. Va estar 5 dies una de les vegades! Poc a poc va anar tornant a la normalitat, tot i que a vegades tb està 2 dies sense fer-ne i mai li havia costat, tot i que quan la fa, la fa perfecta i no restreta.
Ànims!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: No fa caca

EntradaAutor: tineta14 » dg. set. 25, 2016 6:04 pm

Per fi avui n'ha fet...! I crec que el problema també era que no té massa paciència d'estar asseguda al vàter, de seguida vol aixecar-se i aleshores no la fa i se li va acumulant.
Gràcies garota! Tindré més paciència...

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::