Caques amb olor àcid

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 09, 2017 6:54 am

Bones,
doncs fa un parell de setmanes l'Isaac fa les caques amb una pudoreta àcida. A més, mai havia tingut el cul irritat i ara sí, i l'únic que l'hi calma és l'oli d'oliva. També trobo un pelet més líquida, i la resta puré molt espès. Alguna resta d'aliment també a cops.
Jo barrejo diferents possibilitats:
- El plàtan: abans n'hi donava menys, i mai sencer. Ara li dono dia sí dia no per berenar, perquè li agrada molt i se'l menja bé. Ma cunyada sempre diu que el plàtan posa el cul vermell.
- el tomàquet: no li agrada menjar-lo cru, ni sucat amb tomàquet, però sí que se'l menja quan faig pasta, que la salsa la faig de tomàquet ratllat (i algun dia n'utilitzo de pot). També l'hi poso un tomàquet quan faig el seu caldo, i abans no li posava. També diuen que el tomàquet és àcid.
- la saliva: sempre ha babat molt, i jo penso que si ho treu per la boca millor perquè al cul la saliva és àcida. Coincideix en el temps que ha deixat pràcticament de babar, només la treu quan fa xorrades amb la boca.
- pasta de dents: li agrada "rentar-se" les dents, i li poso una puntirrinya de pasta, però ara ho fem dos o tres cops al dia.

Què creieu que pot ser? jo ara començaré a treure els aliments que he dit, però n'hi ha algun altre? que li puc donar per compensar? pot ser que tingui el colon irritable?

Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: catalanna » dj. feb. 09, 2017 8:07 am

El meu també ho fa de tant en tant, li queda el cul ben irritat i la caca fa una pudor terrible. Jo sempre he pensat que són mocs! En un parell/tres dies li passa.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: noviachuky » dj. feb. 09, 2017 8:20 am

Noies i no podria ser la boca? amb el gran ens passava...
Si li fa molt mal el culet proveu la nutraisdin zn40, per nosaltres la millor, al gran li sagnava el cul i tot quan li passava això de les dents, només se li curava amb això.

Vagi bé!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 09, 2017 10:38 am

Bones,
He parlat amb una de les educadores de l'escola. Ella creu també que és la saliva que com que no la treu per la boca la treu per baix i li irrita el cul.
Catalanna, és cert que ha estat una miqueta refredat, pot ben bé ser els mocs.
Noviachuky, m'apunto la crema per si li deixés d'anar bé l'oli d'oliva. El primer dia li vaig posar LetiAt4 que fins ara quan tenia una miqueteta vermell li anava molt bé, però li vaig haver de treure ràpid amb gasseta i aigua perquè va començar a cridar. En canvi amb l'oli no es queixa i li treu la irritació. També sé que hi ha gent que els hi posa mercromina, la vermella de tota la vida.
Gràcies guapes!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: noviachuky » dj. feb. 09, 2017 10:42 am

AnnaMaria no se si vaig equivocada però la mercromina la van deixar de vendre, el que pots trobar ara es un preparat de farmacia que es diu eosina al 2%, també ho haviem fet servir, va patir molt del culet el meu gran, amb el petit en canvi res de res.

Ànims!
Imatge

Imatge
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: noe.garcia » dj. feb. 09, 2017 11:27 am

Hola noies! El meu fill fa dies que està en la mateixa situació i li poso una pomada que es diu "Lutsine eryplast". És de farmàcia i una mica cara però la veritat és que se li passa la irritació al moment (de vegades en carn viva).
L'oli d'oliva i el d'ametlla em van anar de conya al principi però ara no li fan res...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: catalanna » dj. feb. 09, 2017 11:44 am

Jo sóc fan del mitosyl.. cadascú té el seu truc! neu:-D (Només li poso quan té el cul irritat, sinó res)
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. feb. 09, 2017 11:50 pm

Doncs jo també faig la meva aportació jiiji.

A la meva nena també se li ha irritat molt el cul amb les dents, en el nostre cas fem servir anticongestiva cusí (la pasta lasar de tota la vida), li queda perfecte el culet d'un dia per l'altre.

La meva nena, a més, ha tingut gastroenteritis unes 3 vegades. De fet jo crec que va ser 1 amb recaigudes. Amb la tonteria més d'un mes i mig i sense fer caques normals, i a més a vegades amb filets de sang. Ho comento perquè a ella quan li passava això també treia trossets de menjar sencers i la olor de la caca a mi directament em recordava a vinagre!! I ni arrós bullit ni res... No aconseguiem regular-li... Vam probar uns probiòtics que ens va dir el pediatre (no recordo el nom) i no ens va anar massa bé, ja que seguia pràcticament igual, 1 dia bé i 3 malament. Un altre pediatre diferent ens va dir que el millor probiotic, perquè "ataca" diverses de les causes de les gastroenteritis era el "Prodefen", i cura feta! Era començar amb diarrea, donar prodefen un parell de dies i millorava, li donava 4-5 i perfecte. Si creus que pot ser per alguna cosa més que per les dents pots provar els probiòtics.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 10, 2017 8:19 am

corroboro el que diu la jomateixa82, prodefen el millor que ens van donar mai

com aneu amb les caques noies?

tranquiles, a partir de P3 tot millora, ànims!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 10, 2017 10:53 am

Bones,
m'apunto el nom dels probiòtics. Tenim revisió dels 2 anys al març, però si veig que això li dura molt (i de fet les dents sembla que les tingui quasibé totes per no dir totes) demanaré visita abans perquè s'ho miri.
Gràcies!
Abraçades,
Anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: tossuda » dc. feb. 15, 2017 1:04 pm

Hola Anna Maria, hola noies,

La Mariona ara ha fet els 2 anys i la veritat que les caques sempre ens han fet anar de bòlit. Caques maques, maques, n’ha fet ben poques. Sempre són desfetes i de tots els colors i textures hahaha: verdes, amb mocs... i aquesta pudor ditxosa que no és ni pudor a merda!

Aquests culs encetats solen ser dermatitis del bolquer.

Quan se’ls fa nafra el que va millor és la eosina al 2% per assecar. I si fa solet i li pots enfocar el culito cap a la llum directa del sol, encara es potencia més l’efecte. Jo el que faig quan està així és posar-li i deixar-la córrer per casa sense bolquers.

Gairebé sempre que hi ha nafra és per què hi ha fongs. T’has fixat si al cul hi té uns piquets vermells? Per molta crema i olis que hi posis no ho soluciona. Cal un antifúngic. Nosaltres fem servir una crema que es diu Dactarin i que va molt bé. S’ha de posar dos cops al dia i fins a 3 dies després de desaparèixer els fongs.

I a sobre de tot també li faig una bona embetumada de pasta lassar.

Però vaja, que el millor és que corrin sense bolquers el màxim d’estona possible. I quan van amb bolquers, canviar-los-els sovint per evitar la humitat.

Com esteu?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 16, 2017 10:15 am

Bones,
aprofito que la tossuda pregunta per comentar com estem.
La pudor a àcid ha desaparegut, de moment fa una setmana que no li dono plàtan i hem canviat de pasta de dents, ara n'utilitza una de la marca signal, que noto que és menys forta encara que un pèl dolça.
Pel que fa a la consistència, em sembla que ja vaig dir que el que es diu cagalló potser n'ha fet un parell de cops en els dos anys que té, però almenys ja no sembla que sigui tan líquida. Ens hem quedat amb una textura com de puré espès i no hi veig trossets de menjar sense digerir.
Tenim revisió al març, li comentaré. Ell pel tema pes li van fer unes anaítiques, va prendre ferro i tal. Van donar que no era al·lèrgic ni al gluten ni a la lactosa. La pediatra em va dir que si no era al·lèrgic a la lactosa segurament ja no en seria, però el gluten fa tonteries i sempre hi ha la possibilitat que ens en tornem. és el que em fa patir més, perquè ell és panarra i em sabria greu estar-li donant i que se li posés malament. és el següent que provaré si veig que passa uns dies més i continuem així, donar-li el pa sense gluten a veure si canvia les caques. No te cap altra símptoma: ni panxa massa inflada, ni vomita ni veig que es queixi de mal de panxa.
Pel que fa als fongs, és cert, en va tenir un cop a les ingles i li vam posar clotrimazol canesmed i li va marxar, els dies que ha tingut el cul irritat era llis, no feia granets, estic sempre a l'aguait perquè és cert que si són fongs no marxen amb cremes ni olis, ha de ser antifúngic.
Gràcies a totes,
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: noviachuky » dj. feb. 16, 2017 4:29 pm

Anna Maria pren cereals? D'aquests tipus nutriben o hero o el que sigui?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 16, 2017 6:06 pm

noviachuky,
en menja uns quants dels que menjo jo, al matí... tipus triturats multicereales no n'hi he donat mai, perquè penso que porten molts sucres. però els meus també en porten, a veure si serà això! abans li donava galetes maria tradicionals... provaré de no donar-li!
abraçdes,
anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 17, 2017 9:33 am

Anna amb el "petit" ens va passar que prenia cereals marca hero després de sopar, va se canviar la marca de cereals i anar al wc normal.
S'ha d'anar provant! Que vagi bé guapes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 17, 2017 10:55 am

Així ho faré, gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: noviachuky » dl. feb. 27, 2017 8:44 am

Ei AnnaMaria!
Com va? Heu millorat?
Petonets
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Caques amb olor àcid

EntradaAutor: Anna Maria » dl. feb. 27, 2017 9:52 am

Bones noviachuky,
doncs sembla que la cosa ha millorat bastant. Li he deixat de donar els meus cereals (el pobre pregunta per ells i passem amb "s'han acabat i la mare no n'ha comprat") i hem tornat a les galetes maria tradicionals. Fa la caca quasi cagalló, tampoc m'apura que el faci molt dur perquè llavors seria restrenyiment i tampoc m'interessa, però el color i l'olor tenen un aspecte fantàstic, de moment.
No li he tornat a donar plàtan, alguna tarda li haig de donar mig, com feia abans, a veure que tal se li posa.
A vegades tenim la solució als morros i no ens n'adonem, però bé, és qüestió d'anar provant i que entre totes anem donant-nos idees i consells.
Gràcies per preguntar!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::