Pell que es retreia completament i ara no pot treure prepuci

Alèrgies, otitis, problemes..

Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Pell que es retreia completament i ara no pot treure prepuci

EntradaAutor: Marga33 » dc. oct. 25, 2017 8:23 pm

Hola noies,
Fa temps que no hi entro però ara em preocupa molt aquest tema
El meu fill té casi 3anys i desde feia temps que es retirava la pell del penis completament. Amb l'autoexploració ho va fer tot sol i desde que ho feia cada dia a la dutxa el rentem "saca el pito Nil, que tambiém lo tenemos que lavar" :)
El tema es que fara un parell de setmanes que diu que no que li molesta..i veient que passaven els dies vam agafar cita amb el pediatre.
Li ha receptat Diprogenta per posar 2cops al dia i en una setmana hem de tornar, però tinc por que no millori..perquè va dir el pediatre que hauríem de fer circumcisió..
Alguna experiència amb aquest tema?
No sobre si s'ha d'enretirar o no..sinó en aquest cas: nen que té completament la pell sense fimosis i de cop, ha d'estar en tractament
Ha millorat amb la diprogenta? En quant temps?
Merci noies
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Pell que es retreia completament i ara no pot treure prepuci

EntradaAutor: jellwill2 » dj. oct. 26, 2017 5:11 am

Hola,

el meu fill té 7 anys i encara estem lluitant. No es pot descuidar el tema. Dos o tres cops hem aconseguit que baixi la pell, i sense continuar, doncs se li ha tornat a tancar. A nosaltres ens van acabar donant una altra crema, mai hem provat la diprogenta. El que ens diuen amb el petit, que té dos anys i està igual, és que a la banyera, amb l'aigüeta calentona li anem fent poc a poc a cada bany una mica més, però no es deixa. Així que suposo que en un any estarem amb la cremeta que no ens agrada. Conec un noi que li han fet la intervenció de fimosi (que no la circumsició) als 12 anys. Encara hi ha marge, però no podem despistar-nos.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Pell que es retreia completament i ara no pot treure prepuci

EntradaAutor: Marga33 » dc. nov. 01, 2017 7:08 am

Hola de nou,
El tema pel que se li va com tancar era per una balanitis, suposem que causada per una petita ferida a la pell que li vam veure.
En una setmana amb cremeta i insistint ara li baixa
No li fa mal perque a la revisió el metge li va enretirar i no es va queixar, pero és com una batalla...cada cop que li diem a la bañera que se la retiri per netejar i per posar crema no vol..fa rabietes..suposo perque s'en recorda que li ha fet mal..aaayyy, pobre...

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::