Que és agredir i que defensar-se?

Gatejar, caminar, correr i saltar.

nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Que és agredir i que defensar-se?

EntradaAutor: nuscka » dv. gen. 27, 2012 9:14 am

no sabia com titular el post. Dubtava entre aixó o posar directament "el meu fill és un quinqui".

No és un nen agressiu. Ell no pega a l'escola, no s'esbaralla amb els altres nens... peró li va la marxa.
Quan som a la plaça i arriba el típic nen que "casca" als altres, mon fill va a ficar-se amb ell. Li diu dolent, li diu "tonto" o el que calgui fins que provoca a l'altre i s'hi pot esbarallar. I parlo d'un nen que encara no té 3 anys, tirant a petitó i poqueta cosa, i que ahir és va pegar amb el més animal de p4, que li falta poc per fer els 5 anys. Es clar, món fill sempre tè les de perdre ( tot i que mai sol perdre)

A mi em sembla fantàstic que se sàpiga defensar, peró em preocupa que sempre vagi a buscar "brega". Si hi ha possibilitats de picar-se, allà està l'animal del meu fill fent oposisions per una bona baralla.

Jo em trobo amb la situació d'haver de separar-los (perque curiosament, les mares dels que piquen normalment mai estàn gaire pel cas), i no m'agrada gens posar-me entre les baralles dels nens, primerament perque mon fill no és la pobreta victima, el nen no és manco, sabeu? i desprès per que no em vull ficar el la manera de fer d'altres families...

us heu trobat amb aquestes situacions? que farieu vosaltres?
ImatgeImatge
ariadna
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Que és agredir i que defensar-se?

EntradaAutor: ariadna » dv. gen. 27, 2012 11:16 am

potser dic una cosa massa llògica, però... has parlat amb ell? li has preguntat per què ho fa?
sense tenir experiència (el meu fill encara és molt petit), crec que començaria per aquí...
2010 & 2016
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. gen. 30, 2012 11:55 am

nuscka, si no ho he entès malament el teu fill és una mica el venjador emmascarat però sense màscara i a saco no?? A tu et sembla que busca brega intencionadament? Vull dir que conscientment va a provocar, o simplement el que fa és donar la seva opinió i a conseqüència d’això comença una picabaralla? No crec que a aquesta edat en siguin capaços.

No sé que dir-te. Suposo que això deixa clar que no té por i que té un caràcter molt marcat.

Tal com t’ha dit l’ariadna, parlar-ne sempre és el millor, que segur que ja ho fas..... però, com tot, ho hauràs de repetir uns quants cops per que qualli....
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dl. gen. 30, 2012 12:55 pm

Gràcies per les respostes. Entrerius l'has clavat. És el vengador enmascarado.
La seva intenció és re repartir justicia per allà on passa, causant el màxim de desolació possible.

Està clar que el problema és més meu que seu, peruqe no se com afrontar-ho. Per que a mi em sembla fastàstic que tingui aquest sentit del que està ben fet i el que no, i que sigui capaç de defensar-se, peró clar, fa moolt lleig que sempre haguem de tenir conflictes, perque de nanos que fan maleses sempre n'hi ha. I allà està el cafre de mon fill impartint justicia a bufetada "limpia".

A veure com ho vaig trempejant!
ImatgeImatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. gen. 30, 2012 3:40 pm

neujor:-) neujor:-) en el fons és un súper heroi una mica barruer neujor:-) neujor:-)
serà qüestió d'anar-lo polint :love:

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::