campen sols per casa els vostres?

Gatejar, caminar, correr i saltar.

aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: aivlis » dj. feb. 24, 2011 6:57 am

Hola noies? Els vostres fills "campen" sols per casa? O us necessiten a vosaltres? El peque encara no camina, va a 4 grapes, i té joguines al menjador, a la seva habitació, i a la cuina i al bany no en té, però si que hi ha calaixos, armaris, aigua, WC... o sia moltes coses k no són propiament joguines però si immensament divertides...així k el jugar es diversifica per totes les habitacions. Ara...quan està avorrit de que juguem al menjador (dic juguem pk jo sempre jugo amb ell o l'acompanyo en les poques estones k comença ja a jugar sol) vol anar a un altre lloc...però no agafa i se'n va solet a 4 grapes, sino k m'agafa les mans pk l'hi porti jo. Jo l'hi dic k hi vagi solet k jo ja el segueixo, però no m'enten. L'haig d'acompanyar de les manetes...sino rebequeria!
Potser és quan comencen a caminar k desenvolupen més independència i "campen" més al seu aire...no ho sé! Ja em direu si vosaltres heu notat un canvi quan han començat a caminar...
Imatge
Avatar de l’usuari
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: sek » dj. feb. 24, 2011 7:26 am

aivlis! Suposo que cada nen és diferent. El meu des de ben petit que ja campava sol. És un tafaner terrible, curiós i inquiet i ho ha de descobrir tot, és molt atrevit i per desgràcia meva neujor:-) no té por de res. Jo em passo el dia tancant portes de casa perquè no entri sobretot a la cuina o el lavabo quan no hi som. Però no ho fa només a casa, a tot arreu. De fet, l'altre dia, la porta dels veïns era oberta, doncs el tio sem va colar a casa dels veïns. Si anem al cap o algun lloc amb portes obertes, au! Cap a dins!! UFff! És terrible!!! Ho feia quan gatejava i també ara caminant, així que penso que deu ser pel caràcter del nen i ja està. A mi la seva curiositat em té feta pols jejejejejej. En el meu cas és diferent jijijijijijij jo entro darrere d'ell, no faig com tu!!! que entreu a l'hora, mira potser així el tens m´s controlat! Una abraçada i no t'hi cansis!
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: entrerius » dj. feb. 24, 2011 8:18 am

Avilis, el meu nen té 22 mesos i encara avui em segueix a tot arreu, sempre està explorant però amb la mama a la vista.
Tot just ara comença a estar-se uns minuts tot sol.... i aquests minuts son molt sospitosos... alguna n’està fent... neujor:-) neujor:-)

Depèn del nen. Tranquil.la.
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: Tara » dj. feb. 24, 2011 8:27 am

Hola!

El meu ( 13 mesos )tampoc para quiet i no sap el que és una frontera,ell sempre investiga,i quan més lluny millor.També he de dir que té un germà gran ( 33 mesos ) i el segueix allà on va,però quan està sol tampoc hi ha qui l´aturi,i tan li fa si és a casa com a qualsevol lloc desconegut.
Ara,si té ganes de caminar,també vol que l´agafi de les manetes i anem junts a tot arreu,i pobre de mi com no ho faci,perquè me´n lia una que tela.Fa unes rebequeries brutals quan li dius no a qualsevol cosa.

Ostres entrerius,quanta raó!!Nosaltres,a la que no els veiem i només sentim silenci,ja correm a veure quina n´estan fent!! neujor:-) neujor:-)
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: Elbereth » dj. feb. 24, 2011 8:53 am

Els meus bessons (15 mesos) s'entretenen bastant ells solets. De vegades si no em veuen pulular per allà començen a buscar-me i en l'intent acaben jugant ells a perseguir-se! :p-)
La veritat es que son bastant independents i fan lo que els hi rota!! Jo tanco els llocs on no vull que entrin i apa..a campar!!
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: yuyu » dj. feb. 24, 2011 11:03 am

Doncs en Jofre de 15 mesos es molt independent...ell va on vol i com a casa no tenim portes ni als lavabos...doncs imagineu! nomes em busca si vol alguna cosa aigua, galeta o el gos l'esta empipant massa :miko: pero com es un belluguet, s'enfila a tot arreu! :miko:
Avatar de l’usuari
PINXA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: PINXA » dj. feb. 24, 2011 11:35 am

La meva té 22 mesos i va sola a tot arreu, el que passa que si per exemple es de nit i vol anar a la seva habitació i està a les fosques, m'agafa de la ma perque l'acompanyi, perque li deu fer por anar-hi a les fosques!!!! I això de colar-se a casa de la veïna, també ho fa la tia!!!!
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: martuchi » dj. feb. 24, 2011 11:42 am

La meva té quasi 15 mesos i també es molt independent, i un perill, també s'ha de dir....li encanta escalar per alla on pot, treure'm les coses del armaris, escampar qualsevol cosa per alla on li ve....així que, tot i que campi sola, jo atenta a on va i a que fa, perquè em fa més por....
Imatge
Imatge
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: aivlis » dj. feb. 24, 2011 11:54 am

el meu és el "valentó de la casa!". Molt tafaner i tot o toquem, armaris, calaixos... per tota la casa em segueix... però allunyar-se ell sol de mi?... Ah! noi! això si que no! Quan ell vol anar a inspeccionar a una altra habitació la mama l'hi ha de dur caminant de les manetes.
Tara tb pot ser kom dius tu que tingui ganes de caminar i per això em reclami que l'acompanyi?
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: Takita » dl. feb. 28, 2011 2:06 am

aivlis, l'Arnau, quan no caminava solet, també em venia a buscar per agafar-me la ma i que anés amb ell a passejar per tota la casa. Des que camina, que campa per tot arreu (i jo darrera d'ell, perquè ja comença a enfilar-se a tot el que pot), només tanco la porta dels WC i de la cuina, quan jo no hi sóc a dins.
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: Tara » dj. març 10, 2011 9:22 am

Aivlis,sembla que el teu peque té moltes ganes de caminar,i per això et reclama.El Cesc no va gatejar i des dels 9-10 mesos havia d´anar amb ell a tot arreu perquè hi volia anar caminant i ho havia de fer de les mans de la mama.Li va costar molt deixar-se anar,però des de llavors que campa tot sol per tota la cas,i no em necessita per res.El Quim,com que gatejant hi té molta traça,només em reclama els moments que vol caminar i no té res a la vora per arrossegar : té un correpassadissos ( ho podries provar ),i si no agafa la banqueta de son germà o una cadireta d´espuma i s´hi arrepenja i va caminant arrossegant-ho.
Avatar de l’usuari
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

Re: campen sols per casa els vostres?

EntradaAutor: laurita6 » dj. juny 14, 2012 9:47 am

Blanca te els seus moments, a estones campa per l acasa sola caminat agafada de les pareds o dels mobles perseguin al gat o per tocar lo que no, i a vegades vol anar amb mi o si yo vaig a unaltre habitació em reclama pero l'hi dic que vingui ella, la vaig cridant i al final bè soleta, pero ya dic que es depent del dia.
Imatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::